Forum

Topic: Welke games gaan jullie halen in 2015 ?

Anoniem's avatar

Ik ben heel erg benieuwd welke titels jullie gaan kopen in 2015 en ook waarom. Zelf ga ik Uncharted 4, The Witcher 3 en mgs5 halen.

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

19 reacties

  1. 357 XP
    Mausie's avatar

    The Division, verder zou ik het nog niet weten, al lijkt the witcher 3 me ok zeker een gaafe game.

  2. 8830 XP
    7th-son's avatar

    The Division, Witcher 3, Dying Light, Final Fantasy XV, Metal Gear Solid 5, Uncharted 4 zeker, en vast nog wel meer ook

  3. 85 XP
    Davey's avatar

    Mortal Kombat X. Volgende cod en fifa rest zie ik nog wel

  4. 2106 XP
    Bass's avatar

    Evolve, the division en uncharted! Wellicht nog een leuke verrassing aan het eind van 2015 (the last guardian)!

  5. 486 XP
    4_the_players's avatar

    Evolve, the division en uncharted! Wellicht nog een leuke verrassing aan het eind van 2015 (the last guardian)!

    Zou zeker vet zijn als we die krijgen eind 2015 !!

  6. 2106 XP
    Bass's avatar

    Zou zeker vet zijn als we die krijgen eind 2015 !!

    Aankondiging op de E3 2015 😉 Zo niet, dan geloof ik er al helemaal niet meer in.

  7. 177 XP
    SQUAD-LEADER-NL's avatar

    eerst the witcher 3 en dan toy soldiers en dan rainbowsix siege en dat is het wel

  8. 3 XP
    Snowie81's avatar

    Sowieso The Division!
    En verder wordt het afwachten

  9. 2106 XP
    Bass's avatar

    Rainbowsix siege is voor mij nog een maybe. Eerst afwachten wat het spel nog meer te bieden heeft dan een gijzeling in een huis.

  10. 276 XP
    G-vrus's avatar

    Batman arkham knight
    The witcher 3
    The Division
    Uncharted
    Fifa 16

  11. 1068 XP
    SkySurprise's avatar

    Dit is mij iets té ver vooruit.
    Eind 2014 komen er weer veel leuke games uit en ik denk dat ik daarmee een heel groot deel van 2015 door kom, dus voor mij komt er niet veel speciaals meer bij in 2015. Waarschijnlijk eind 2015 weer, maar ik ga niet op de feiten vooruitlopen haha :p.

  12. 141 XP
    Smilyfox's avatar

    Ik ben heel erg benieuwd welke titels jullie gaan kopen in 2015 en ook waarom. Zelf ga ik Uncharted 4, The Witcher 3 en mgs5 halen.

    wat een rare topic.. de games van 2015 zijn nog lang niet bekend.. Hiervoor moeten we op E3 van 2015 wachten..

  13. 340 XP
    Michie's avatar

    Zijn er al genoeg bekend hoor:P

  14. 962 XP
    Stukje-Appel's avatar

    Battlefield Hardline
    Misschien Dying Light
    Misschien later in het jaar nog meer 🙂

  15. 149 XP
    riinyosa's avatar

    Ik heb eigenlijk speciaal voor Uncharted 4 de PS4 in huis gehaald dus ehhh…. Uncharted 4

  16. 159 XP
    DennissDH's avatar

    Uncharted 4 en MKX
    Die sowieso!!!

  17. 1439 XP
    VinnieWalker's avatar

    The Division
    Rainbow Six Siege
    Uncharted 4
    Metal Gear Solid 5
    Batman Arkham Knight
    Battlefield Hardline (misschien)

    Deze games staan nu al op m’n verlanglijstje als must haves (behalve BF:Hardline, daar twijfel ik nog wat over).
    En dan hebben we de sportgames nog niet eens gehad 🙁

  18. 2317 XP
    Sony's avatar

    The Division
    Uncharted 4
    Rainbow Six Siege

  19. 248 XP
    KingOfPop1981's avatar

    The Division, Project Cars, Uncharted en hopelijk een nieuwe Gran Turismo. Al ben ik bang dat deze laatste niet gaat verschijnen in 2015.