PlayStation Network – Onderhoud eerder begonnen?

Forumoverzicht

Geplaatst in: Sony PlayStation 3
Topic gemaakt op:
Level: 147 XP

Weet niet of ik in het juiste subforum ben, maar ik kan al een tijdje niet meer inloggen op het PSN.
Hebben jullie het zelfde probleem?
Ik wou een potje FIFA doen, maar hij bleef maar verbinden met de servers. Heb daarna afgemeld bij PSN en wou weer aanmelden maar werkt blijkbaar niet.

Het onderhoud zou als het goed was morgen pas plaatsvinden.
—-
Edit:
Het blijkt dus om een DDos-aanval te gaan van @LizardSquad. Dank aan GTAlex voor de updates.

Anoniem reageren

Je hebt niet ingelogd op PSX-Sense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

22 reacties

1.    57 XP
    htm1967's avatar

ja het zelfde hierzo wou bo2 doen maar kan niet verbinden met server

2.    335 XP
    abrain's avatar

PSN heeft wereldwijd weer problemen! gaan geruchten dat er weer een hack heeft plaats gevonden!

3.    162 XP
    GTAlex's avatar

Ja heb het ook. Net een topic over aangemaakt, had deze nog niet gezien.

Het is een DDOS aanval door @lizardsquad

-_-

4.    429 XP
    Marsupilami_NL's avatar

Idd weer een hack. Door LizardSquad. Een ddos attack

5.    147 XP
    Sadeesh's avatar

Hmm ja dit is klote!

https://twitter.com/LizardSquad

6.    764 XP
    Retrogamer's avatar

Kut script kiddies. Laat ze wat nuttigs met hun tijd gaan doen.

7.    429 XP
    Marsupilami_NL's avatar

Kut script kiddies. Laat ze wat nuttigs met hun tijd gaan doen.

Doen ze toch?

8.    764 XP
    Retrogamer's avatar

Doen ze toch?

Als je dit nuttig noemt.

9.    1822 XP
    R*forever's avatar

sebiet heeft ms hun ondersteunt zodat zij betere sales krijgen lol…
    sp voor mij jong…

edit: blijkbaar niet enkel psn….

hoewel het kut is, heb ik er veel begrip voor. hacking is een kunst zolang je onder de radar blijft

10. crew Redacteur -    2206 XP
    aarjen116's avatar

Blijft wel triest zulke mensen…

11.    429 XP
    Marsupilami_NL's avatar

Als je dit nuttig noemt.

Voor hun wel;)

12.    172 XP
    ThatCrazyDutchDude's avatar

Blijft wel triest zulke mensen…

Heel triest ja… Het zijn gewoon van die zielige figuren die normaal geen aandacht krijgen.

13. crew Redacteur -    2206 XP
    aarjen116's avatar

Heel triest ja… Het zijn gewoon van die zielige figuren die normaal geen aandacht krijgen.

Jup. Ze hebben nu ook vol trots op Twitter gemeld dat ze 10 duizend volgers hebben. Wat een prestatie!

14.    357 XP
    Mausie's avatar

Tjaa, leuk het plezier van duizende mensen verpesten, ieder zijn eigen hobby natuurlijk, Achja verder met TLOU.

15.    33 XP
    snowleopard's avatar

Zucht, denk je dat het over is, sturen ze net dit de wereld in… “We’re attempting to slam Sony back into the ground.”

EDIT: https://twitter.com/LizardSquad/status/503515649671725058

16.    1 XP
    jensboy's avatar

Fuck heel di lizardsquad ik hoop dat ze di ps3 gewoon blokeren en dat het rap voorbij is want begin te vervelen

17.    2265 XP
    peyj's avatar

sebiet heeft ms hun ondersteunt zodat zij betere sales krijgen lol…
    sp voor mij jong…

edit: blijkbaar niet enkel psn….

hoewel het kut is, heb ik er veel begrip voor. hacking is een kunst zolang je onder de radar blijft

Begrip? Voor een aanval waarmee bewust een online dienst down wordt gehaald waar duizenden mensen dagelijks gebruik van maken? Begrip heb je voor white hat hackers, die lekken willen vinden en zwakke punten willen aantonen. Dit soort hackers zijn het uitschot waarmee andere hackers worden zwart gemaakt. Zo snel mensen om egoïstische of criminele redenen gaan hacken dan is bij mij alle begrip weg. Het is eigenlijk zonde dat zulke mensen hun kennis gebruiken om de boel plat te gooien in plaats van te helpen systemen veiliger te maken.

18.    3 XP
    Snowie81's avatar

Er is inderdaad een DDOS aanval geweest op het PSN network.. Vanochtend is ook Xbox live getroffen met als gevolg dat servers er voor onbekende tijd uit liggen

19.    169 XP
    Grav3D1gger's avatar

Volgens mij is er nu onderhoud of is er weer een aanval?

20.    3 XP
    Snowie81's avatar

Volgens mij is er nu onderhoud of is er weer een aanval?

Er schijnt dus weer een nieuwe aanval of tenminste het gevolg ervan te zijn.

21.    169 XP
    Grav3D1gger's avatar

Er schijnt dus weer een nieuwe aanval of tenminste het gevolg ervan te zijn.

Ja ik lees het net ook http://ps3life.nl/nieuws/17864-lizard-squad-doet-nogmaals-een-ddos-aanval-op-het-psn/