Forum

Topic: NW-31456-9 Netwerk foutmelding PS4

Anoniem's avatar

Ik probeer nou al een klein uurtje in te loggen op m’n PS4, maar krijg steeds deze melding. Voorgestelde acties, zoals PS4 opnieuw opstarten en router resetten al enkele keren gedaan, maar de melding blijft komen. Iemand een idee?

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

8 reacties

  1. 151 XP
  2. 162 XP
    GTAlex's avatar

    Ff wat research gedaan…

    Het is een DDOS aanval door @lizardsquad

    -_-

  3. 371 XP
    Booyah's avatar

    Jup DDOS attack.

  4. 586 XP
    Zuko's avatar

    Daar gaat me middag diablo 3 online -_-

  5. 1150 XP
    DarkElement's avatar

    Van mij mogen ze de hele week DDossen. Als dit een verbetering van het PSN netwerk betekent 🙂 En we zullen ook wel weer een vergoeding ofzo krijgen.

  6. 2457 XP
    peyj's avatar

    Van mij mogen ze de hele week DDossen. Als dit een verbetering van het PSN netwerk betekent 🙂 En we zullen ook wel weer een vergoeding ofzo krijgen.

    Echt? Wat hebben mensen met dit soort dingen aan te moedigen? Wat is er mis met het huidige PSN netwerk? Ik heb er echt nooit problemen mee. Het is echt niet zo dat ze het stabieler gaan maken, of dat het veiliger wordt omdat wat kindjes zitten te klooien. Vorige keer was de situatie ook heel wat anders, toen werden er echt gegevens buit gemaakt. Toen moesten ze wel zaken aanpassen, daarvoor kwam de vergoeding. Maar dit is gewoon overbelasting van het netwerk. Daar kunnen ze niet veel tegen doen, behalve misschien wat apparatuur plaatsen die DDOS kunnen afweren. Laten die “hackers” lekker elkaar gaan DDOS’en.

  7. 2 XP
    jeroenegie's avatar

    Heb al 3 weken dat ik niet kan inloggen en melding NW-31456-9 krijg.
    Wat is hier voor een oplossing??

  8. 90 XP
    bigfoot's avatar

    Ik heb het zelfde probleem voor een dagje. Ik krjjg steeds een foutmelding van “kan niet verbinden met netwerk” via Wi-Fi en kabelinternet, kabels eruit etc lukt ook niet. Via de playstation app op de iPhone kan ie ook niet verbinden met psn, maar als ik op mn telefoon Wi-Fi uitdoe, en op 3G overga werkt ie wel. Mn Wi-Fi doet t gewoon op de computer en telefoons. Dus zou het kunnen dat mn Wi-Fi het psn blokkeert ofzo?