Forum

Topic: Beats by Dr Dre studio voor gamen?

Anoniem's avatar

De titel zegt al genoeg, zijn Beats by Dr Dre goed om mee te gamen?

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

12 reacties

  1. 172 XP
    ThatCrazyDutchDude's avatar

    Werkt prima…

  2. Management - 1314 XP
    Dexter145's avatar

    Ik zou toch beter een controller nemen om te gamen 😛

  3. 221 XP
    Thomaswolf's avatar

    Ik zou een gaming headset nemen als je er nog een wilt kopen… A40’s ofzo

  4. 2138 XP
    Bass's avatar

    Beats heeft prima geluid. Zit er ook een microfoon op om te kunnen praten met je vrienden? Anders zou ik toch echt een game headset kopen. Is ook een stuk goedkoper en heeft prima geluid.

  5. 221 XP
    Thomaswolf's avatar

    Beats heeft prima geluid. Zit er ook een microfoon op om te kunnen praten met je vrienden? Anders zou ik toch echt een game headset kopen. Is ook een stuk goedkoper en heeft prima geluid.

    Prima geluid? Prima geluid voor een headset die je gratis bij een pak wasmiddel koopt inderdaad, maar serieus, als je nog een headset moet kopen zou ik geen Beats kopen. voor 300 is veel beter geluid te krijgen. Beats zijn meer een fashion accessoire dan een headset.

  6. 249 XP
    Timon's avatar

    Heb mijn Beats studio weleens gebruikt tijdens het gamen, werkt prima, alleen het geeft niet veel detail weer qua geluid. Verder begrijp ik niet helemaal hoe de mic werkt tijdens het gamen, heb het ooit aan de praat gekregen maar geen idee hoe! Hoop dat dit je vraag beantwoord.

  7. 1870 XP
    R*forever's avatar

    BEATS= 60% betalen voor merk 40% kwaliteit …

    Als je een deftige audio wilt voor muziek:
    AKG EN PIONEER= dit zijn ten minste kwaliteits headphones

    Voor gaming headsets:

    WAAROM NIET
    -Eerst en vooral is muziek audio 2.1 en game audio gemaakt voor 5.1 of zelfs 7.1 sound
    – als je een headphone insteekt zal de kwaliteit gegarandeerd afnemen. Je audio zal zal zeer hels of gewoon zeer luid klinken en totaal niet sync
    -headphones kunnen ook niks mixen. Dus je zal nooit een aangename audio krijgen tenzij je het stil zet

    WAAROM EEN GAMING HEADSET(geen stereo):
    – mic monitoring
    – audio mix
    -zeer goede surround sound. Dit is echt een meerwaarde. Het zuigt je letterlijk in de game..
    – alle klanken voelen levend aan
    – zeer comfortabel en aanpasbaar

    NADEEL GAMING HEADSETS: 2.1 audio voor audio jacks 3.5 verliezen zeer veel volume omdat deze headsets gemaakt zijn voor gaming… Maar vooral gehecht zijn aan hun motor : DE MIX AMP OF DERGELIJKE

  8. 8864 XP
    7th-son's avatar

    BEATS= 60% betalen voor merk 40% kwaliteit …

    Als je een deftige audio wilt voor muziek:
    AKG EN PIONEER= dit zijn ten minste kwaliteits headphones

    Voor gaming headsets:

    WAAROM NIET
    -Eerst en vooral is muziek audio 2.1 en game audio gemaakt voor 5.1 of zelfs 7.1 sound
    – als je een headphone insteekt zal de kwaliteit gegarandeerd afnemen. Je audio zal zal zeer hels of gewoon zeer luid klinken en totaal niet sync
    -headphones kunnen ook niks mixen. Dus je zal nooit een aangename audio krijgen tenzij je het stil zet

    WAAROM EEN GAMING HEADSET(geen stereo):
    – mic monitoring
    – audio mix
    -zeer goede surround sound. Dit is echt een meerwaarde. Het zuigt je letterlijk in de game..
    – alle klanken voelen levend aan
    – zeer comfortabel en aanpasbaar

    NADEEL GAMING HEADSETS: 2.1 audio voor audio jacks 3.5 verliezen zeer veel volume omdat deze headsets gemaakt zijn voor gaming… Maar vooral gehecht zijn aan hun motor : DE MIX AMP OF DERGELIJKE

    Je weet dat meerendeels van de draadloze gaming headsets geen echte surround zijn? meestal virtual surround.
    Degene die wel surround zijn, zijn vaak bekabelt en moet je achter in de playstation steken. Vervelend als je ver weg zit.
    Ik zelf heb geen enkel probleem met mijn Sony koptelefoon (kreeg ik gratis bij me telefoon).
    Direct van 3,5mm audio jacks naar dezelfde aansluiting is niet zo vaak het probleem. Wat mij opgevallen was dat als je van 3,5mm jack naar 2x tulp(cinch) kabel gaat, het geluid volume inderdaad erg afneemt.

  9. 1870 XP
    R*forever's avatar

    Je weet dat meerendeels van de draadloze gaming headsets geen echte surround zijn? meestal virtual surround.
    Degene die wel surround zijn, zijn vaak bekabelt en moet je achter in de playstation steken. Vervelend als je ver weg zit.
    Ik zelf heb geen enkel probleem met mijn Sony koptelefoon (kreeg ik gratis bij me telefoon).
    Direct van 3,5mm audio jacks naar dezelfde aansluiting is niet zo vaak het probleem. Wat mij opgevallen was dat als je van 3,5mm jack naar 2x tulp(cinch) kabel gaat, het geluid volume inderdaad erg afneemt.

    Lol…

    1 DTS= dolby digital “TRUE” sound: een headset met letterlijk 5.1 boxen installatie of zelfs 7.1…

    NADEEL: je moet constant aanpassen dankzij de hoekangels

    2 DOLBY DIGITAL SOUND: surround sound maar gesimuleerd door software en een mix amp of dergelijke

    3 DOLBY VIRTUAL SOUND= is gewoon een marketing naam 😛

    Als je headset geen optical kabel ondersteund dan is je headset zowizo stereo…

  10. 49 XP
    Reprise's avatar

    Als je true surround heb in een headset zoals de tritton pro, is er een erg grote kans op fase verschil omdat niet elke speakers een eigen kamer heeft.

    Dat je bij beats niet goed de details hoort komt vooral door het feit dat ze gericht zijn op hip hop en niets anders, totaal geen balans in de tonen.

    Heb zelf meerdere astro’s thuis maar gebruik zelf een 2013 mixamp icm met een sennheiser pc363.

  11. 11 XP
    joop's avatar

    De titel zegt al genoeg, zijn Beats by Dr Dre goed om mee te gamen?

    Prijs/kwaliteit verhouding bij Beats is naar mijn mening ver te zoeken. Ik zou zoals andere mensen aangeven sneller voor een game-headset kiezen. Een headset van het merk Sony is ook aan te raden.

  12. 46 XP
    amfri's avatar

    Beste prijs kwaliteit blijft voor mij de sony pulse elite.125 euro voor een draadloze headset.
    Doet wat geluid betreft weinig onder voor de astro die bijna het dubbele kost.Ook prima geschikt voor muziek en films.