Forum

Topic: Ps4 start niet op

Anoniem's avatar

Hallo,

Ik heb sinds vanmiddag een probleem. Mijn ps4 start niet op. Hij gaat wel gewoon aan en dan komen de verschillende accounts in beeld en dan klik ik op de mijne en dan loopt ie vervolgens vast. Heeft dit met de ddos aanvallen te maken van vanmiddag. Is er iemand die een oplossing weet.
Ik hoor het graag.

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

8 reacties

  1. 436 XP
    ScantraxX26's avatar

    Power knop inhouden zodat je ps4 opstart in veilige modus, en dan database reconstrueren selecteren. Dit zou het probleem moeten verhelpen.

  2. 8830 XP
    7th-son's avatar

    Hallo,

    Ik heb sinds vanmiddag een probleem. Mijn ps4 start niet op. Hij gaat wel gewoon aan en dan komen de verschillende accounts in beeld en dan klik ik op de mijne en dan loopt ie vervolgens vast. Heeft dit met de ddos aanvallen te maken van vanmiddag. Is er iemand die een oplossing weet.
    Ik hoor het graag.

    Krijg je een blauw scherm met bovenin een horizontale witte dunne streep?
    Ik had het gister ook toen ik probeerde aan te melden, kreeg eerst een melding dat ik geen verbinding met de server kon maken, en daarna dus dat blauwe scherm
    Dat van mij heeft hoogstwaarschijnlijk wel met het ddos gedoe te maken

  3. 1150 XP
    DarkElement's avatar

    Wat scantrax zegt, maar wel vanuit de uitstand van de console. Knop ongeveer 5-7 seconden vast houden en dan even alles herstellen vanuit het Safe menu.

  4. 436 XP
    ScantraxX26's avatar

    Wat scantrax zegt, maar wel vanuit de uitstand van de console. Knop ongeveer 5-7 seconden vast houden en dan even alles herstellen vanuit het Safe menu.

    Klopt inderdaad. Sorry had het niet echt duidelijk aangeven of de console aan of uit moest staan.

  5. 159 XP
    Martymcfly's avatar

    Heb het gedaan en het werkt, dankjewel allemaal.

  6. 436 XP
    ScantraxX26's avatar

    Heb het gedaan en het werkt, dankjewel allemaal.

    Gelukkig kun je tenminste weer verder gamen 😀

  7. 4299 XP
    Peter01's avatar

    Gelukkig kun je tenminste weer verder gamen 😀

    idd we zijn allemaal broeders!!!!!!!! een crisis is afgewend.

  8. 436 XP
    ScantraxX26's avatar

    idd we zijn allemaal broeders!!!!!!!! een crisis is afgewend.

    Idd, ik weet nog wat voor n crisis t is geweest toen die van mij opgestuurd moest worden. Ik heb me toen n tijdje met de ps3 moeten vermaken. Vraag me tot op de dag van vandaag af hoe ik het zolang heb kunnen doen met dat trage apparaat :p Streams waren er niet meer, en toen er iets vets gebeurde bij gta betrapte ik mezelf erop dat ik op de share knop duwde. Duidelijke crisis 😛