Forum

Topic: PSN met meerdere spelers. HELP?

Anoniem's avatar

Hallo,

Voordat ik mijn vraag aan jullie zal voorleggen zal ik eerst de situatie uitleggen:
* 1 PS4
* 2 personen die gebruik maken van dezelfde PS4 (elke op andere account).
We willen beide graag online spelen op ons eigen account, zodat we beide een eigen voortgang hebben en niet samen moeten doen met een online-carrière.

Nu is mijn vraag, moet je hiervoor 2 PS-Plus abonnementen aanschaffen of is 1 al genoeg?

Anders verwoord: is het mogelijk om met 1 PS-Plus abonnement op 2 Playstation-Network-Account’s te spelen op 1 PS4?

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

7 reacties

  1. 169 XP
    Grav3D1gger's avatar

    Anders verwoord: is het mogelijk om met 1 PS-Plus abonnement op 2 Playstation-Network-Account’s te spelen op 1 PS4?

    Ja dat is mogelijk

  2. 11 XP
    joop's avatar

    Ja dat is mogelijk

    Bedankt voor de snelle en duidelijke reactie op mijn vraag!

  3. 1556 XP
    Mithrandir's avatar

    Snel antwoord, maar het is de vraag of het correct is. Volgens mij moet nl ieder SEN ID een eigen PS Plus abonnement hebben om online te gamen…

    Editl even nagezocht, het kan dus wel.
    “One PlayStation®Plus membership allows all local accounts on the subscriber’s ‘Primary PS4’ to use online multiplayer through their Sony Entertainment Network accounts. The PlayStation Plus member does not need to be logged in on the PS4 for other users to play online.”

  4. 11 XP
    joop's avatar

    Snel antwoord, maar het is de vraag of het correct is.

    Een kritische kijk is nooit verkeerd, maar ook jij bedankt voor een duidelijk antwoord!

  5. 169 XP
    Grav3D1gger's avatar

    pff dacht even dat ik seniel was geworden haha.

  6. 4299 XP
    Peter01's avatar

    pff dacht even dat ik seniel was geworden haha.

    we zijn gamers, we zijn seniel geboren.

  7. Anoniem -
    66.249.64..xxx's avatar

    Heel.fijn. maar wat moet je doen om t te bereiken?