Forum

Topic: Driveclub closed beta

Anoniem's avatar

Je leest het goed. Sony is blijkbaar closed beta,s aan het versturen. Met wel een grappige code naam: cupcake. Hou dus goed je mail in de gaten!

Moest iemand al een invite ontvangen heeft. Gelieve dit dan te melden. Want zover ik weet is het us only tot nu toe…

En moest iemand een hebben die hem niet wilt ( 😛 je weet wie je moet PM men he 😛 )

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

8 reacties

  1. 748 XP
    TheProphecy's avatar

    Je leest het goed. Sony is blijkbaar closed beta,s aan het versturen. Met wel een grappige code naam: cupcake. Hou dus goed je mail in de gaten!

    Moest iemand al een invite ontvangen heeft. Gelieve dit dan te melden. Want zover ik weet is het us only tot nu toe…

    En moest iemand een hebben die hem niet wilt ( 😛 je weet wie je moet PM men he 😛 )

    Haha, ik las het verkeerd.
    Dacht dat het om The Crew ging…
    Mijn fout!! (-;

  2. 802 XP
    phinal's avatar

    Ik heb zojuist een beta key ontvangen voor The Crew.

    Alleen snap ik niet precies waar ik de key moet inlossen.
    Je word doorverwezen naar de site van The Crew.
    Alleen de link werkt nog niet, kom steeds ergens anders.

    Haha, ik las het verkeerd.
    Dacht dat het om The Crew ging…
    Mijn fout!! (-;

    The crew beta is momenteel alleen voor pc, de ps4 en x1 beta is eind september

  3. 748 XP
    TheProphecy's avatar

    The crew beta is momenteel alleen voor pc, de ps4 en x1 beta is eind september

    Je hebt helemaal gelijk.
    Op een of andere manier kreeg ik een beta key voor de pc ipv de ps4.

  4. 4692 XP
    ps3dennis's avatar

    Zie nu net dat ik ook een code heb gekregen. Meer dan 12 cijfers dus niet voor de ps4?
    Morgen uuuh ik bedoel vandaag maar eens kijken hoe ik hem moet downloaden.

  5. 748 XP
    TheProphecy's avatar

    Zie nu net dat ik ook een code heb gekregen. Meer dan 12 cijfers dus niet voor de ps4?
    Morgen uuuh ik bedoel vandaag maar eens kijken hoe ik hem moet downloaden.

    Klopt, deze mail heb ik ook ontvangen.
    Is voor de pc bedoeld.

  6. 4692 XP
    ps3dennis's avatar

    Klopt, deze mail heb ik ook ontvangen.
    Is voor de pc bedoeld.

    Ik heb gevraagd om de ps4 versie… krijg ik de pc versie.
    Eers vandaag maar eens Metro: redux halen bij MM en daarna de bèta downloaden.

  7. 1870 XP
    R*forever's avatar

    Drive club is enkel voor een zeer selectief publiek. Blijkbaar hebben jullie het dus ook niet gekregen…

    De crew beta is al zeer lang bekend terwijl de driveclub beta vanaf gisteren opdook…

  8. 748 XP
    TheProphecy's avatar

    Ik heb gevraagd om de ps4 versie… krijg ik de pc versie.
    Eers vandaag maar eens Metro: redux halen bij MM en daarna de bèta downloaden.

    Als het goed is heb je een mail gekregen vandaag.
    Er is een foutje gemaakt en ze hebben pc beta keys verstuurd ipv ps4 keys.
    Voor deze fout staan we bovenaan de lijst, zodat we sowieso een key ontvangen zodra de beta van start gaat.
    Netjes opgelost, dacht ik zo.