Forum

Topic: GameMania inruilacties

Anoniem's avatar

Weet iemand als je 2 games inleverd die de eén een waarde heeft van 45€ en de ander 55€ die dus samen 100€ waard zijn dat je 2 pre orders kan doen bij de inruil aktie ?

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

17 reacties

  1. 4299 XP
    Peter01's avatar

    ik weet wel dat ik laatst voor grid2, modern warfare 3 en gran turismo 5 in totaal maar 13 euro aangeboden kreeg.
    voor dat geld gooi ik ze liever weg.

  2. 544 XP
    Yeroon's avatar

    Ik heb ook nog een stapel games liggen die ik niet verkocht krijg (hier en op marktplaats). Misschien moet ik eens langs gaan. Een paar tientjes is beter dan niks.

  3. 418 XP
    jeep82's avatar

    wel mooi actie op marktplaats krijg je toch niet veel voor je games.

    watchdogs ingeruild voor destiny
    tombraider ingeruild voor facry 4
    infamous ingeruild voor assassin’s creed unity
    en als toetje heb ik nog 20 euro voor assassin’s creed black flag gekregen

    dus 3 games komen er aan en hoef nog maar te betalen 37 euro

  4. Redacteur - 2251 XP
    aarjen116's avatar

    wel mooi actie op marktplaats krijg je toch niet veel voor je games.

    watchdogs ingeruild voor destiny
    tombraider ingeruild voor facry 4
    infamous ingeruild voor assassin’s creed unity
    en als toetje heb ik nog 20 euro voor assassin’s creed black flag gekregen

    dus 3 games komen er aan en hoef nog maar te betalen 37 euro

    Hoe heb je dat voor elkaar gekregen dan? De used verkoopwaarde van de games moet minimaal 50 euro zijn, maar Infamous en Watch Dogs zijn used voor 45 te koop.

  5. 1789 XP
    Wesley_PS's avatar

    Weet iemand als je 2 games inleverd die de eén een waarde heeft van 45€ en de ander 55€ die dus samen 100€ waard zijn dat je 2 pre orders kan doen bij de inruil aktie ?

    Die bedragen zullen wel de verkoopwaarde zijn…Gamemania geeft echt niks voor games

  6. 1306 XP
    A Gamer's avatar

    Ik kwam eens bij GameMania met Deus Ex, die ik een dag eerder (op release) had gekocht voor €55,- bij een andere winkel. Ze wilden er niet meer voor geven dan €20,-. Afzetters.

  7. 748 XP
    TheProphecy's avatar

    Hoe heb je dat voor elkaar gekregen dan? De used verkoopwaarde van de games moet minimaal 50 euro zijn, maar Infamous en Watch Dogs zijn used voor 45 te koop.

    Lijkt me ook sterk.

    Weet iemand als je 2 games inleverd die de eén een waarde heeft van 45€ en de ander 55€ die dus samen 100€ waard zijn dat je 2 pre orders kan doen bij de inruil aktie ?

    Ik neem aan dat het mogelijk is.
    Het maakt niet uit of je 1 of meerdere games inleverd.
    Het gaat om het totaal bedrag.

  8. 418 XP
    jeep82's avatar

    Hoe heb je dat voor elkaar gekregen dan? De used verkoopwaarde van de games moet minimaal 50 euro zijn, maar Infamous en Watch Dogs zijn used voor 45 te koop.

    Ben afgelopen donderdag er geweest toen waren de prijzen nog 49,98. Dus ik heb nog geluk.
    Wou blackflag ok inruilen maar was gedaald de used prijs

  9. 425 XP
    jamez's avatar

    Ben afgelopen donderdag er geweest toen waren de prijzen nog 49,98. Dus ik heb nog geluk.
    Wou blackflag ok inruilen maar was gedaald de used prijs

    Ze hebben van een aantal games de prijzen veranderd van €49,98 naar €45.

  10. 846 XP
    Dju-Dju's avatar

    Ze hebben van een aantal games de prijzen veranderd van €49,98 naar €45.

    klopt van een hele boel

  11. 162 XP
    WilliWonka's avatar

    Gister motorgp 14 voor destiny en assassins black flag voor gta5 op release betalen samen 38€ ik vind mooie deal

  12. 357 XP
    Mausie's avatar

    Tot waneer duurt de actie nog?

  13. 340 XP
    Michie's avatar

    Een dag voor de release van een van die games

  14. 5795 XP
    tyger1's avatar

    Tja ze moeten er ook van kunnen leven , hoe zouden de verkopers betaald kunnen worden zonder de lage overneem prijs .
    GM was een topketen voor ze Nederland aandeden .
    Sedertdien ??? weet ik uit goeie bronnen dat ze het erg moeilijk hebben .
    Sommige reactie kloppen dan ook voor geen meter , normaal een ps3 game 7 eu en een ps4 tussen de 17eu en de 20 eu .

  15. 4299 XP
    Peter01's avatar

    Tja ze moeten er ook van kunnen leven , hoe zouden de verkopers betaald kunnen worden zonder de lage overneem prijs .
    GM was een topketen voor ze Nederland aandeden .
    Sedertdien ??? weet ik uit goeie bronnen dat ze het erg moeilijk hebben .
    Sommige reactie kloppen dan ook voor geen meter , normaal een ps3 game 7 eu en een ps4 tussen de 17eu en de 20 eu .

    ze moeten er idd van kunnen leven, maar dat gaat dus niet als ze al hun klanten wegjagen met sown nep-policy

  16. 9118 XP
    Flaming_Kaiser's avatar

    Ik kwam eens bij GameMania met Deus Ex, die ik een dag eerder (op release) had gekocht voor €55,- bij een andere winkel. Ze wilden er niet meer voor geven dan €20,-. Afzetters.

    Ze moeten er aan verdienen dat kost je helaas een grote marge op je games…..

  17. 5795 XP
    tyger1's avatar

    ze moeten er idd van kunnen leven, maar dat gaat dus niet als ze al hun klanten wegjagen met sown nep-policy

    GM is nu ook niet het OCMW , he .

    Wees blij dat je er nog terecht kan om je games in te leveren .

    Het is allemaal niet verplicht he om naar daar te gaan !