Forum

Topic: wie is er fan van de dynasty warriors/samurai warriors en spinoffs ?

Anoniem's avatar

ik wil hier gewoon lekker kletsen over dynasty warriors etc.
ik post dit hier bij de ps vita “afdeling” omdat ik de game warriors orochi 3 ultimate op de ps vita ga kopen, maar het maakt mij niet uit op welk platform je de game hebt of wil hebben. (ik ga geen 3 dezelfde topics openen voor de ps3 ps4 en ps vita) waarom vind jij de serie(s) leuk ? welke serie vind je het leukst ? wat is je favoriete deel uit die serie dan ? wat is je favoriete character ?
dat soort praten wil ik hier doen. dat houd me misschien bezig tot de game de europa release krijgt. ik hoor graag van jullie!!!!!!!!!

p.s. heel misschien kunnen we zelfs online samenwerken ofzo ik lees veel over cross-platform-play!!!!

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

8 reacties

  1. 544 XP
    Yeroon's avatar

    Ik heb ooit een Dynasty Warriors-game gekocht (budget-bak, en de informatie op de cover sprak me aan).
    Thuis snapte ik werkelijk niet wat ik moest doen. Er was nauwelijks uitleg en ik was iedere keer heel snel “game over”.
    Sindsdien heb ik er nooit meer eentje gekocht.

    Maar er zijn veel games van verschenen, dus als je het snapt zijn het vaste goede games 🙂

  2. 4299 XP
    Peter01's avatar

    Ik heb ooit een Dynasty Warriors-game gekocht (budget-bak, en de informatie op de cover sprak me aan).
    Thuis snapte ik werkelijk niet wat ik moest doen. Er was nauwelijks uitleg en ik was iedere keer heel snel “game over”.
    Sindsdien heb ik er nooit meer eentje gekocht.

    Maar er zijn veel games van verschenen, dus als je het snapt zijn het vaste goede games 🙂

    het doel van die games is je vijand in elkaar rammen lol

  3. 9118 XP
    Flaming_Kaiser's avatar

    Ik wist niet dat je dood kon gaan. 😛

  4. 544 XP
    Yeroon's avatar

    het doel van die games is je vijand in elkaar rammen lol

    Oke, dat was me nog wel duidelijk.
    De manier waarop was het probleem 🙂

    (het is al weer twee jaar geleden hoor, dus misschien zitten de nieuwere games veel beter in elkaar)

  5. 4299 XP
    Peter01's avatar

    Ik wist niet dat je dood kon gaan. 😛

    probeer lu bu maar eens aan te pakken met een ongetraind character

  6. 9118 XP
    Flaming_Kaiser's avatar

    probeer lu bu maar eens aan te pakken met een ongetraind character

    Daar heb je zeker een punt maar over het algemeen eitje.:D

  7. 4299 XP
    Peter01's avatar

    dat is zo, maar probeer dynasty warriors 8 xtreme legends complete edition (das vast de langste titel ooit) op zijn allermoeilijkst en je hebt nog wel een beetje een uitdaging. op die moeilijkheidsgraad kan je amper lu bu aan met een tot de max getraind character. persoonlijk vind ik in die game zhao yun (die gast met die speer) heerlijk vechten.
    dikke kung fu moves met een kung fu achtige speer. lu bu is ook lekker om mee te spelen maar lu bu is een eikel haha

  8. 4299 XP
    Peter01's avatar

    Daar heb je zeker een punt maar over het algemeen eitje.:D

    jij speelt dus ook ?