Forum

Topic: [Game] FIFA 15

Anoniem's avatar

Hey PSX’ers,

Zoals de meeste van jullie al weten komt FIFA15 er aan!
Op 25 September is het zo ver, dan pas kunnen we zelf met deze nieuwe FIFA aan de slag!
Het beloofd weer een verbluffend jaar te worden met een hoop voetbalplezier op de console.
Nu wil ik graag van jullie weten wat jullie van deze game verwachten. En welke Gamemodes je gaat spelen, met welk team? ( Als je überhaupt deze game gaat halen! )

Ik heb er in ieder geval heel veel zin in en ik ga zeker Ultimate team spelen! (Ik heb dan ook de Ultimate team edition gepreorderd.) Op FUT begin ik met een BPL of een Bundesliga team, simpelweg omdat ik dat de meest mooie competities vind van het voetbal!
Op 12 September start de Webapp van Fifa15 al, dus ik ben daar zeker van de partij!

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

34 reacties

  1. 260 XP
    Erik026's avatar

    Carriere met het argentijnse San Lorenzo en online gewoon met Ajax… kan niet wachten 🙂

  2. 778 XP
    taart0001's avatar

    Leuk topic. Ik verwacht, of liever gezegd hoop ik op een online seasons modus waarbij ik samen met iemand naast mij kan spelen. Daarnaast ga ik eigenlijk alle modi wel langs. Maar online seizoenen modus is mijn favoriet.

  3. 341 XP
    0daro0's avatar

    speel altijd season mode, carriere of dergelijks.

    snap nog steeds niet wat mensen leuk vinden aan UT heb daar echt geen plezier in

  4. 4 XP
    extince's avatar

    coöp seasons, waarschijnlijk met AS Roma, Atletico Madrid of Man Utd. Strijden richting de top 50 tegen de snelle jongens van Madrid, Barca en Bayern die heel wat denken te zijn met zulke teams 🙂

  5. 371 XP
    Booyah's avatar

    Ultimate Team natuurlijk! En ook de UT Edition gehaald. Ik kan zelf niet wachten om de game te spelen. 🙂

  6. 382 XP
    e-man's avatar

    Tja, ik ben altijd van plan veel met mensen (hier) te gaan spelen, en uiteindelijk komt daar weinig van terecht en bloed het na een paar potjes dood. Mede doordat ik fifa ook vaak ’tussendoor’ speel als mijn vriendin er is en dan ga ik niet met headset op zitten. De intensie is er wel altijd bij mij dus toevoegen kan sowieso. FUT is echt niet aan mij besteed..

  7. 15 XP
    Elf-1's avatar

    Online Seasons en Profclubs zal ik waarschijnlijk het meeste gaan spelen, FUT ook wel en carrière hooguit 1 à 2 seizoenen. Carrière begint al snel te vervelen bij mij, terwijl online een grotere uitdaging geeft.

  8. 1068 XP
    SkySurprise's avatar

    Carriere met het argentijnse San Lorenzo en online gewoon met Ajax… kan niet wachten 🙂

    Hoezo per se het argentijnse San Lorenzo? is dat zo’n speciaal ploegje dan?

    Leuk topic. Ik verwacht, of liever gezegd hoop ik op een online seasons modus waarbij ik samen met iemand naast mij kan spelen. Daarnaast ga ik eigenlijk alle modi wel langs. Maar online seizoenen modus is mijn favoriet.

    Online Coöp seizoenen lijkt me ook echt briljant, dan zit er ook een doel in om met je vrienden langs je zei te gamen.

    speel altijd season mode, carriere of dergelijks.

    snap nog steeds niet wat mensen leuk vinden aan UT heb daar echt geen plezier in

    Nou UT is een best toffe feature, het is niet alleen ‘voetballen’ maar het handelen en het teams bouwen is ook erg leuk om te doen. Verder is het ook leuk als je het samen met vrienden doet. Dan kun je met je eigen gebouwde team, hun team uitdagen.

    Ultimate Team natuurlijk! En ook de UT Edition gehaald. Ik kan zelf niet wachten om de game te spelen. 🙂

    Wat voor een team ben je van plan te maken dan?

  9. 249 XP
    Timon's avatar

    Maak gewoon een team op fut waar ik optimaal mee kan zweten.

  10. 371 XP
    Booyah's avatar

    Ik denk eerst een BPL team en als wisselteam voor de fitness een cheap Eredivisie team om mee te beginnen. Dan een paar dagen later de BPL team weer verkopen want vaak zijn de spelers dan 3 of 4x meer waard. Ga je nog pakjes halen dan?

  11. 22 XP
    tommiboy96's avatar

    Ik ben ook een grote FUT fan. ik heb daarom ook de UT edition gepreordered. Ik begin traditie getrouw met een seria a team. Goedkoop en goed. Tenzij ik natuurlijk ronaldo in een van mijn startpakcs heb :p

  12. 1068 XP
    SkySurprise's avatar

    Ik denk eerst een BPL team en als wisselteam voor de fitness een cheap Eredivisie team om mee te beginnen. Dan een paar dagen later de BPL team weer verkopen want vaak zijn de spelers dan 3 of 4x meer waard. Ga je nog pakjes halen dan?

    Ik wacht sowieso eerst mijn startpacks af. Als daar één doorslaggevende speler in zit. Bijvoorbeeld bale of iets dergelijks dan wil ik wel een BBVA team proberen, maar daar ga ik niet vanuit. Dus stap 1 word voor mij ook een BPL teampje ontwikkelen vanuit m’n starterpacks. Dan ga ik kijken wat mijn eerste paar UT-edition packs geven. Is dat in het begin nog steeds slecht, dan ga ik misschien nog wel coins kopen. 🙂 Als dat is wat je bedoelt..

  13. 222 XP
    Frank_1991's avatar

    Ik ga hem ook zeker halen op dag 1.

    Ik speel Season mode en carriere (puur voor de lol van de transfermarkt).

    en natuurlijk tegen vrienden op de bank.

    FUT heb ik geen geduld en tijd voor, zoveel kan ik nou ook weer niet spelen.. hou het online lekker bij Season mode.

  14. 260 XP
    Erik026's avatar

    Hoezo per se het argentijnse San Lorenzo? is dat zo’n speciaal ploegje dan?

    Vind ik een mooi clubje (en geweldige fans, als je voetballiefhebber bent raad ik aan op youtube eens te zoeken op ‘musicuervo’).
    Daarnaast vond ik ze bij fifa 14 ook zeer fijn spelen in carriere, was wel ff toe aan verandering na 16 jaar Ajax met fifa haha.

  15. 219 XP
    WalkerNL's avatar

    bij gamemania is al tijdje inruil actie, als je spel inleverd van 50 euro , dan moet je nog 19 bijleggen:D

  16. 1068 XP
    SkySurprise's avatar

    Vind ik een mooi clubje (en geweldige fans, als je voetballiefhebber bent raad ik aan op youtube eens te zoeken op ‘musicuervo’).
    Daarnaast vond ik ze bij fifa 14 ook zeer fijn spelen in carriere, was wel ff toe aan verandering na 16 jaar Ajax met fifa haha.

    Hey ik heb gisteravond nog die musicuervo bekijken, echt een dolle bende daar! Was het hier in Nederland maar zo’n sfeertje in het stadion, echt bizar hoe mooi dat daar bij San Lorenzo is!

    bij gamemania is al tijdje inruil actie, als je spel inleverd van 50 euro , dan moet je nog 19 bijleggen:D

    Ja dat is echt een hele lekkere actie, welke gamemodes ga je vooral op Fifa15 spelen?

  17. 260 XP
    Erik026's avatar

    Hey ik heb gisteravond nog die musicuervo bekijken, echt een dolle bende daar! Was het hier in Nederland maar zo’n sfeertje in het stadion, echt bizar hoe mooi dat daar bij San Lorenzo is!

    Ja dat is echt een hele lekkere actie, welke gamemodes ga je vooral op Fifa15 spelen?

    De argentijnse competitie zelf vind ik ook een aanrader voor carriere, veel gelijkwaardige teams inplaats van 3 topteams die ver boven de rest uitsteekt.

  18. 1068 XP
    SkySurprise's avatar

    De argentijnse competitie zelf vind ik ook een aanrader voor carriere, veel gelijkwaardige teams inplaats van 3 topteams die ver boven de rest uitsteekt.

    Ik denk dat ik ook daarin een carrière ga starten. Is ook weer ’n keer iets anders.

  19. 219 XP
    WalkerNL's avatar

    als ik hem hebt, dan ga ik ajax ploeg kiezen 😀 of bayern munchen

  20. 1068 XP
  21. 724 XP
    J-NL-B's avatar

    Eerst ff de Carriere modes proberen met Arsenal of MU (paar seizoenen ofzo), gewoon omdat ik die nieuwe playermodels/stadions etc. wil checken en gewend wil raken aan de wijzigingen op gameplay gebied.

    Daarna gaan we verder met UT en online.. heb dit jaar eens geen UT edition gepreordered omdat ik in al die packs (en dat zijn er nog al wat) nog nooit een doorslaggevende speler in heb gehad.

    Heeft iemand wel eens een echte topper in zijn packs gehad? Zonder te liegen..

  22. 260 XP
    Erik026's avatar

    Ik heb er ook nog nooit iets nuttigs in gehad.

  23. 1068 XP
    SkySurprise's avatar

    Eerst ff de Carriere modes proberen met Arsenal of MU (paar seizoenen ofzo), gewoon omdat ik die nieuwe playermodels/stadions etc. wil checken en gewend wil raken aan de wijzigingen op gameplay gebied.

    Daarna gaan we verder met UT en online.. heb dit jaar eens geen UT edition gepreordered omdat ik in al die packs (en dat zijn er nog al wat) nog nooit een doorslaggevende speler in heb gehad.

    Heeft iemand wel eens een echte topper in zijn packs gehad? Zonder te liegen..

    Ik weet niet wat jij een topper noemt. Maar ik heb continu spelers van rond de waarde van 30-40k.

    1x in 7,5k pack -> Kompany
    1x in 7,5k pack -> Ramos
    1x in 15k pack -> Özil & Casillas

    Die 15k pack was mijn beste packie ooit.

    Ik heb overigens wel de UT editie gekocht, omdat die bij all4games maar 63 euro was, en bij bol.com (waar ik m’n games altijd bestel) was de normale 65. Dus dat heeft me wel overgehaald. Ik heb deze editie trouwens gekocht omdat ik het altijd wel leuk vind om in spanning die packopening af te wachten. (Dit leid echter meestal weer naar een teleurstelling haha :p)

  24. 367 XP
    The Hunter's avatar

    12 september komt de webapp als het goed is. Iemand tips om te handelen voordat de game nog uit is. Kan je bijvoorbeeld sommige spelers goedkoop inkopen en als de game released voor veel geld weer verkopen? Dit is me eerste keer namelijk dat ik vroeg ga beginnen.

  25. 22 XP
    tommiboy96's avatar

    12 september komt de webapp als het goed is. Iemand tips om te handelen voordat de game nog uit is. Kan je bijvoorbeeld sommige spelers goedkoop inkopen en als de game released voor veel geld weer verkopen? Dit is me eerste keer namelijk dat ik vroeg ga beginnen.

    Je moet gewoon op youtube fifa 15 trading tips maar eens ff intikken. Er staan genoeg videos daar.

  26. 249 XP
    Timon's avatar

    12 september komt de webapp als het goed is. Iemand tips om te handelen voordat de game nog uit is. Kan je bijvoorbeeld sommige spelers goedkoop inkopen en als de game released voor veel geld weer verkopen? Dit is me eerste keer namelijk dat ik vroeg ga beginnen.

    Nieuwe informs (bijv. uit eredivisie) gelijk kopen, paar weekjes later verkopen. Makkelijke manier om per inform 20-30k winst te maken.

  27. 367 XP
    The Hunter's avatar

    Ok thanks beide! En met hoeveel coins begin je dan? Zeker ook met daily gifts ofzo?

  28. 1068 XP
    SkySurprise's avatar

    Ok thanks beide! En met hoeveel coins begin je dan? Zeker ook met daily gifts ofzo?

    Volgens mij begin je gewoon alleen met een paar starterpacks, als je geluk hebt dan zit er iets in. Als je geen geluk heb moet je eigenlijk vanaf punt 0 beginnen haha.
    Daarom moet je spelen en handelen.

    Hoe bevalt de demo bij jullie?

  29. 724 XP
    J-NL-B's avatar

    Volgens mij begin je gewoon alleen met een paar starterpacks, als je geluk hebt dan zit er iets in. Als je geen geluk heb moet je eigenlijk vanaf punt 0 beginnen haha.
    Daarom moet je spelen en handelen.

    Hoe bevalt de demo bij jullie?

    Ja wel goed, zijn meer teams als voorheen.

    Moet zeggen dat de grafics er wel erg goed uitzien, echt een verbetering. Verder ben ik bang dat er weinig nieuws is tov fifa 14.

  30. 1068 XP
    SkySurprise's avatar

    Ja wel goed, zijn meer teams als voorheen.

    Moet zeggen dat de grafics er wel erg goed uitzien, echt een verbetering. Verder ben ik bang dat er weinig nieuws is tov fifa 14.

    Mee eens, grafisch ziet het er echt mooi uit. Het is ook nog maar een demo.
    Verder is er ook niet heel veel nieuws in fifa15, het is en blijft namelijk een voetbalspel en dat kan niet veranderd worden haha.
    Ook is het zo dat fifa juist door steeds kleine aanpassingen of verbeteringen toe te voegen steeds ’n klein tikkeltje beter maakt.
    Meer verandering of innovatie moet je er ook niet van verwachten haha.

  31. 249 XP
    Timon's avatar

    Kan echt alleen maar 1 op 1 finesse goals maken. Keepers redden alle normale schoten

  32. 340 XP
    Michie's avatar

    Welk niveau speel je? Had er zelf geen last van

  33. 724 XP
    J-NL-B's avatar

    Over een week kunnen we het volledige spel eindelijk spelen!

  34. 1068 XP
    SkySurprise's avatar

    Nu de web app al haha, flink aan het handelen!