Forum

Topic: GTA 5 Online Internet Problemen

Anoniem's avatar

Beste Lezers,

Ik Speel Vaak Gta Online maar laatste tijd kom ik tegen dat iedereen Opeens left, Maar dat kan dus niet En dit kom ik vaak Tegen. Eerst kon ik wel normaal online spelen Maar nu doet ie heel erg raar, en dat vind ik jammer. Ik heb mijn internet Draadloos Verbonden en met andere online spellen heb ik geen last van.

Hebben Jullie Misschien Oplossingen?

Alvast Bedankt,
DeathBlade27

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

7 reacties

  1. 682 XP
    Playstation Fan's avatar

    Wat bedoel je met left?

  2. 68 XP
    DeathBlade27's avatar

    Wat bedoel je met left?

    Gewoon iedereen gaat tegelijkertijd uit de spel dan zit ik alleen in de spel

  3. 17 XP
    CookieMonster's avatar

    Wat bedoel je met left?

    It’s him!, Leave the game!!
    Maarja, geen idee wat er aan de hand kan zijn, succes!

  4. 2457 XP
    peyj's avatar

    Heb ik soms ook wel eens. Je kan er volgens mij niet zoveel aan doen. Je zou kunnen switchen van online naar offline en weer terug. Of zoeken naar missies die doe je sowieso met andere mensen. Meestal kom ik dan wel weer bij mensen terecht. Volgens mij ligt het meer dat jouw sessie wordt disconnect van de rest. Kan te maken hebben met de hoge ping tijden, slechte connectie met de rest van de spelers etc.

  5. 4299 XP
    Peter01's avatar

    ik heb dat ook en ik geloof er geen hol van dat het aan je internet zou kunnen liggen want mijn internet is fokking snel en ik heb het ook.

  6. 262 XP
    dnmw2705's avatar

    Heb het ook aardig vaak, maar geen reden tot paniek! Het heeft niets met je internet te maken.. mocht het namelijk iets met je internet te maken hebben.. krijg je de melding dat de Rockstar Cloud servers niet beschikbaar zijn..

    Nadat iedereen ‘ge’-left is, komen er langzaam weer mensen terug..

  7. 23 XP
    afca-alex's avatar

    Dit heeft er mee te maken dat als je verbinding tijdelijk even wegvalt Rockstar daarmee de verbinding stabiel probeert te maken… Zoiets meen ik gelezen te hebben