Forum

Topic: Fifa 15 Demo PS4

Anoniem's avatar

The Drop: New PlayStation Games for 9/9/2014

Bij de lijst van de ps store voor deze week (USA) zie ik alleen de PS3 versie van de Fifa 15 demo.
Is dit een foutje ofzo? Want ik dacht dat hij alleen op de PS4, Xbox one en de PC zou uitkomen.

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

34 reacties

  1. 1150 XP
    DarkElement's avatar

    Zal die de week erop wel in de PS4 store komen, of waarschijnlijk woensdag/donderdag al in de EU 🙂 komt heus wel snel daarna!

  2. 260 XP
    Erik026's avatar

    Mag het hopen want zit elk jaar weer vol spanning op de demo te wachten haha.
    Wel vreemd dat ze nooit iets hebben gemeld over een ps3 versie en nu uit het niets toch met een demo komen.

  3. 996 XP
    BosnianBoss's avatar

    Zal wel deze week zijn,game komt toch al eind september uit.

  4. 724 XP
    J-NL-B's avatar

    Demo komt volgens mij woensdag om 17.00 uur in de ps store binnen de EU?

  5. 260 XP
    Erik026's avatar

    Las gisteren nog ergens dat Xbox one hem via EA acces krijgt, 20 september pas… als dat het geval is vind ik het wel nutteloos 5 dagen voor de release.

  6. 1150 XP
    DarkElement's avatar

    Las gisteren nog ergens dat Xbox one hem via EA acces krijgt, 20 september pas… als dat het geval is vind ik het wel nutteloos 5 dagen voor de release.

    Waarom dan, niet iedereen koopt gelijk de volledige game, dan is zo’n demo wel welkom.

    Hier melden ze trouwens een (WAARSCHIJNLIJKE) datum van 9 september voor de PS4 demo in de US:
    http://www.gottabemobile.com/2014/09/06/fifa-15-release-breakdown/

  7. 16 XP
    ysco165's avatar

    Fifa 15 demo komt 10 september in de ps store
    Pes 2015 demo komt 17 september in de ps store

  8. 1150 XP
    DarkElement's avatar

    En waar heb je die info vandaan?

  9. 260 XP
    Erik026's avatar

    Waarom dan, niet iedereen koopt gelijk de volledige game, dan is zo’n demo wel welkom.

    Hier melden ze trouwens een (WAARSCHIJNLIJKE) datum van 9 september voor de PS4 demo in de US:
    http://www.gottabemobile.com/2014/09/06/fifa-15-release-breakdown/

    Maar voor de die hards die elk jaar uitkijken naar de demo is het wel een beetje nutteloos voor die 3 dagen.

  10. 724 XP
    J-NL-B's avatar

    http://www.fifplay.com/fifa15-demo/

    FIFA 15 Demo is expected to be out on September 9th, 2014.

    ————————————————————————————————————————-
    Read more: http://www.exeterexpressandecho.co.uk/Fifa-15-demo-release-date-details-confirmed/story-22870966-detail/story.html#ixzz3CjEg9i5w
    Follow us: @expressandecho on Twitter | expressecho on Facebook
    Read more at http://www.exeterexpressandecho.co.uk/Fifa-15-demo-release-date-details-confirmed/story-22870966-detail/story.html#FSC7l0HgYqQx5U3W.99

    A demo for the EA Sports title is out on September 9, ahead of the full release on PS3, PS4, Xbox 360, Xbox One and Windows PC on September 25.

    weet niet of dit betrouwbare sites zijn..

    Las gisteren nog ergens dat Xbox one hem via EA acces krijgt, 20 september pas… als dat het geval is vind ik het wel nutteloos 5 dagen voor de release.

    dit klopt sowieso niet, het is meestal 2 weken voor de release dus 9 of 10 september in EU zou realistischer zijn.

  11. 371 XP
    Booyah's avatar

    Ik denk dat die gewoon deze week komt en morgen in US Store.

  12. 16 XP
    ysco165's avatar

    En waar heb je die info vandaan?

    Simpel, 9 september komt FIFA demo uit , maar aangezien de Europese
    Ps store altijd op woensdag wordt ge- update komt hij dus gewoon op 10 september in de store,
    En een week later is Pro evo aan de beurt.

  13. 15 XP
    Shapeofdespair's avatar

    Komt inderdaad woendag uit.

    Dit is wellicht handig voor de ongeduldigen (zoals ondergetekende):
    http://www.fifagamenews.com/fifa-15-calendar/

  14. 1068 XP
    SkySurprise's avatar

    Veel meer zin in de web app die op 12 september uitkomt!

  15. 16 XP
    ysco165's avatar

    Voor de mensen, die op de andere demo zitten te wachten
    Deze teams zitten erin :

    The demo for PES 2015 is only 12 days away now and the list of teams rumored to be included have been released online.

    The teams available in the demo will include (to be confirmed):

    Real Madrid
    Barcelona
    Atletico Madrid
    Atletico Bilbao
    Bayern Munich
    Juventus
    Napoli

    Players are also said to be able to choose from 7 or 10 minute games. As soon as this is confirmed, we will let you know but for now, let us know your thoughts on the above teams via the comment section below.

  16. 724 XP
    J-NL-B's avatar

    Voor de mensen, die op de andere demo zitten te wachten
    Deze teams zitten erin :

    The demo for PES 2015 is only 12 days away now and the list of teams rumored to be included have been released online.

    The teams available in the demo will include (to be confirmed):

    Real Madrid
    Barcelona
    Atletico Madrid
    Atletico Bilbao
    Bayern Munich
    Juventus
    Napoli

    Players are also said to be able to choose from 7 or 10 minute games. As soon as this is confirmed, we will let you know but for now, let us know your thoughts on the above teams via the comment section below.

    Haha grapjas dit is voor Pes.

    Volgens mij zit er in fifa:
    Barcelona
    Manchester City
    B Dortmund
    Napoli
    PSG
    Boca juniors
    Chelsea
    Liverpool

  17. 3 XP
    Mativo's avatar

    Ik heb nogal wat spam tweets gestuurd en uiteindelijk antwoord gekregen van AskPlaystation dat de FIFA15 demo voor iedereen behalve de UK beschikbaar zal zijn op 9 september. Nu zeggen veel andere mensen weer dat alleen Amerika hem op 9 september krijgt en Europa op 10 september, zo was het vorig jaar overigens ook, maar dan kan je gewoon een Amerikaans account maken en daar downloaden.

  18. 371 XP
    Booyah's avatar

    Voor de Xbox One spelers is die inmiddels al uit. En hoe laat wordt dan de US store geupdated?

  19. 724 XP
    J-NL-B's avatar

    Ik heb nogal wat spam tweets gestuurd en uiteindelijk antwoord gekregen van AskPlaystation dat de FIFA15 demo voor iedereen behalve de UK beschikbaar zal zijn op 9 september. Nu zeggen veel andere mensen weer dat alleen Amerika hem op 9 september krijgt en Europa op 10 september, zo was het vorig jaar overigens ook, maar dan kan je gewoon een Amerikaans account maken en daar downloaden.

    Dat is goed nieuws 🙂

    Wacht nog gewoon een dagje en download de demo morgen.

    Wat ik niet begrijp is dat EA hier niks (officieels) over uit brengt, je wilt toch fifa een beetje promoten neem ik aan..

  20. 1150 XP
    DarkElement's avatar

    Haha grapjas dit is voor Pes.

    Volgens mij zit er in fifa:
    Barcelona
    Manchester City
    B Dortmund
    Napoli
    PSG
    Boca juniors
    Chelsea
    Liverpool

    Hij zegt ook die op de ANDERE demo zitten te wachten 😉

  21. 371 XP
    Booyah's avatar

    Morgen komt die in EU store lees ik net. US store hebben ze nog niks over gezegd.

  22. 724 XP
    J-NL-B's avatar

    Morgen komt die in EU store lees ik net. US store hebben ze nog niks over gezegd.

    Is er ook een tijd gezegd of gewoon vavnaf 00.01 uur?

  23. 371 XP
    Booyah's avatar

    To confirm the #FIFA15Demo is coming to PlayStation tomorrow! We’ll make sure you know as soon as it’s live on store. – Staat op PlaystationEU twitter.

  24. 233 XP
    Johnny's avatar

    helaas word ie morgen pas gereleased zowel in us en eu 😉

  25. 151 XP
    Sadeesh's avatar

    Hij is nu uit in de Japanse PlayStation Store.
    https://twitter.com/D3m0n91/status/509553292334989312

  26. 260 XP
    Erik026's avatar

    Nog een paar uurtjes mannen! Als hij net zo fijn speelt als de 360 versie ben ik om (voor zover ik dat niet was)

  27. 382 XP
    e-man's avatar

    FIFAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!

    o sorry, wachten duurd lang! :p

    Ah, krijg een app van een maand dat de demo er is. Heb nog niet kunnen checken vanwege werk, ga nu naar huis!

  28. 249 XP
    Timon's avatar

    Gelukkig heeft Ziggo precies vandaag besloten m’n internet eruit te gooien. Balen als een stekker

  29. 382 XP
    e-man's avatar

    Eccht kut man! Wat vinden de heren ervan? Ziet er wel erg sick uit hoor, heb allleen al een paar rare momenten met de keeper gehad. Maar bugs is vaker nog in de demo en dan weg in de full game. Dribbelen voelt super aan vind ik. Nieuwe manier van taktieken in teammanagement vind ik ook vet. Na 3 kwartiertjes spelen, positieve indruk!

  30. 340 XP
    Michie's avatar

    Ik ga er ook zo mee aan de slag:D

  31. 904 XP
    CrazyFunkyStyle's avatar

    Hebben jullie ook last van lag, of dat hij soms niet soepel loopt. En heb 3x gehad dat de demo helemaal vast liep en zichzelf afsloot.

  32. 340 XP
    Michie's avatar

    Nergens last van was na 1 potje al verkocht!!! Het speelt heerlijk weg en grafisch fantastisch!!!

  33. 367 XP
    The Hunter's avatar

    Ik heb in FUT en dat ik dan door de tegels scroll dat het muziek hapert, haha! Verder nergens last van gehad. Oh en Reus heeft een nieuwe skill move: https://vine.co/v/OzFEXZJJDhr hahaha..

  34. 724 XP
    J-NL-B's avatar

    Ziet er erg goed uit! Verder weinig nieuws te herkennen aan de game.. ben bang dat er naast de grafics weinig nieuws is.