Forum

Topic: vraag over GameMania aanbetaling

Anoniem's avatar

…….

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

16 reacties

  1. 339 XP
    ss2pascal's avatar

    +1 😉

  2. 93 XP
    desneeuwman80's avatar

    Ik ga morgen mijn ps4 ophalen en ik moest 50eu aanbetalen. Moet ik dan 350 betalen voor mijn ps4 of moet ik 400 betalen en dan krijg ik me aanbetaling terug?

    Iets minder alcohol drinken helpt beter denk ik [emoji3]

  3. 288 XP
    shooterman100's avatar

    Iets minder alcohol drinken helpt beter denk ik [emoji3]

    dat kan kloppen maar ik wou weten of ik nou 350 euro moet betalen of gewoon 400 en dat ik 50 euro terug krijg in cash of dat het op mijn rekening komt

  4. 1789 XP
    Wesley_PS's avatar

    Je moet alsnog 400 betalen. Die 50 betaalde je extra om ook zeker te zijn van een exemplaar

  5. 1068 XP
    SkySurprise's avatar

    ik neem aan gewoon 350.
    Als je 400 euro zou moeten betalen en die 50 euro weer terug krijgt, zou het borg heten (???)
    En als je 450 moet gaan betalen, dan zijn het oplichters. 😀

  6. 996 XP
    BosnianBoss's avatar

    Je hebt 50 aanbetaald,dus 400-50= 350 geen cent meer.Of je moet nog een game bij kopen 🙂

  7. 357 XP
    Mausie's avatar

    Je hebt 50 aanbetaald,dus 400-50= 350 geen cent meer.Of je moet nog een game bij kopen 🙂

    Joah dit joah, aanbetaling gaan van het totaal bedrag af,

  8. 36 XP
    SmashingJummy's avatar

    Het heet een aanbetaling, geen bijbetaling :p

  9. 9118 XP
    Flaming_Kaiser's avatar

    Kom op man die is toch geen vraag natuurlijk gaat die 50 euro er vanaf.

  10. 4299 XP
    Peter01's avatar

    die gozer gaat 400 euro uitgeven. ik snap wel dat ie misschien nerveus of onzeker is. stel je komt daar met 350 euro en je moet idd nog 400 betalen. dat lijkt me zown vernederende teleurstelling. volgens mij moet je idd nog maar 350 euro betalen want als ik een pre order game aanbetaal dan gaat die 5 euro van de prijs van de game af en hoef ik nog maar 55euro te betalen. dus ik denk dat het wel goed zit gozer 😉 en bovendien wil ik je feliciteren met je nieuwe aanwinst!!!!!!!!

  11. 288 XP
    shooterman100's avatar

    die gozer gaat 400 euro uitgeven. ik snap wel dat ie misschien nerveus of onzeker is. stel je komt daar met 350 euro en je moet idd nog 400 betalen. dat lijkt me zown vernederende teleurstelling. volgens mij moet je idd nog maar 350 euro betalen want als ik een pre order game aanbetaal dan gaat die 5 euro van de prijs van de game af en hoef ik nog maar 55euro te betalen. dus ik denk dat het wel goed zit gozer 😉 en bovendien wil ik je feliciteren met je nieuwe aanwinst!!!!!!!!

    oke dankjewel voor het antwoord :).

  12. 531 XP
    Dreamingman's avatar

    Helaas moet je nog 400 euro betalen. Want Game Mania heeft helaas net zijn prijzen van de ps3’s met 50 euro verhoogd!!!

  13. 682 XP
    Playstation Fan's avatar

    50 euro is een aanbetaling op je Ps4 dus dan betaal je morgen 50 euro minder veel plezier met je ps4,
    welke games ga je kopen?

  14. 4299 XP
    Peter01's avatar

    Helaas moet je nog 400 euro betalen. Want Game Mania heeft helaas net zijn prijzen van de ps3’s met 50 euro verhoogd!!!

    zielig mannetje ben jij zeg

    50 euro is een aanbetaling op je Ps4 dus dan betaal je morgen 50 euro minder veel plezier met je ps4,
    welke games ga je kopen?

    kijk zo hoort het, we zijn allemaal gamers. we staan aan dezelfde kant

  15. 288 XP
    shooterman100's avatar

    50 euro is een aanbetaling op je Ps4 dus dan betaal je morgen 50 euro minder veel plezier met je ps4,
    welke games ga je kopen?

    ik krijg destiny erbij en ik ga later GTA V en The Crew kopen.

  16. 682 XP
    Playstation Fan's avatar

    toen je de 50 euro betaalde voor het reserveren de prijs was aangeven 400 euro dan betaal je 350,- dan is de prijs later verhoogd, dat is dan niet bij jou van toepassing, lijkt me duidelijk 🙂