Forum

Topic: Is het het waard om destiny tekopen

Anoniem's avatar

Zoals de titel al zecht.
Is het het waard om destiny tekopen.

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

14 reacties

  1. 2457 XP
    peyj's avatar

    Ik heb een PS4 gekocht met Destiny erbij. Tot nu toe vind ik de game erg tof. Grootste kritiek die de meeste spelers geven is dat ze zeggen dat het niet bijzonder is en dat ze bang zijn dat het snel gaat vervelen. Maar je hebt zoveel te doen. Naast de story missies heb je een tal aan zij missies, dan nog player vs player mogelijkheden. Ik heb de game nog niet zo heel lang kunnen spelen, maar ik vermaak me er echt prima mee. Mocht je echt twijfelen wacht dan even op reviews van verschillende gamesites (PSX natuurlijk ook ;))

  2. 84 XP
    CABAxNL's avatar

    zeker, ik ben nu op 2 planeten geweest je je doet er best lang en ook steeds langer over, de missies zijn ook al best snel moeilijk dus je bent er best een tijdje mee bezig 🙂 de multiplayer heb ik nog niet veel gezien alleen in de beta maar die is ook wel goed, lekker veel actie 😛

  3. 141 XP
    seth156's avatar

    Oké bedankt

  4. 2015 XP
    WJayW's avatar

    Dat is toch echt iets wat je zelf moet beslissen, ik bedoel ik houd niet van shooters dus voor mij is het het niet waard.
    Ik kan niet bepalen voor jou of het voor jou de moeite waard is, ik ken je niet, ik weet niet waar jouw interesses liggen en wat je leuk vind om te gamen en wat je verwachtingen zijn… lastig om je dan advies te geven anders dan te zeggen dat je het beste reviews kunt bekijken, artikelen lezen en eventueel bij je lokale gamewinkel kunt vragen of je even kunt spelen om zelf een oordeel te vellen.

  5. 141 XP
    seth156's avatar

    Dat is toch echt iets wat je zelf moet beslissen, ik bedoel ik houd niet van shooters dus voor mij is het het niet waard.
    Ik kan niet bepalen voor jou of het voor jou de moeite waard is, ik ken je niet, ik weet niet waar jouw interesses liggen en wat je leuk vind om te gamen en wat je verwachtingen zijn… lastig om je dan advies te geven anders dan te zeggen dat je het beste reviews kunt bekijken, artikelen lezen en eventueel bij je lokale gamewinkel kunt vragen of je even kunt spelen om zelf een oordeel te vellen.

    ja das waar. Maar een game winkel wil alleen het spel verkopen dus dan zeggen ze dat het heel leuk is maar dan is dat het niet.

  6. 153 XP
    Swithok's avatar

    ja das waar. Maar een game winkel wil alleen het spel verkopen dus dan zeggen ze dat het heel leuk is maar dan is dat het niet.

    check twitch.tv even dan. zijn ik weet niet hoeveel streams dan krijg je een beetje een idee.

  7. 340 XP
    Michie's avatar

    Absoluut, geweldige game!!! Het schiet heerlijk weg en je hebt ook zoveel upgrade mogelijkheden en customizen etc.

  8. 75 XP
    Pemat66's avatar

    Alhoewel ik geen grote shooterfan be, kan de game me tot op heden erg bekoren. Zit er nog niet ver in, maar speelt heel soepel, en ik vind de setting interessant. Aangezien het een game is die zich zal blijven ontwikkelen is het volgens mij het proberen waard.

  9. 1870 XP
    R*forever's avatar

    Ik zelf twijfel ook hard. Ik vind borderlands ontzettend top. Maar destiny lijkt er toch een beetje op. Door Activision zakt men moed voor deze game maar bungie is nu niet bepaald een kleintje….

    Ik vond halo altijd zeer top kwaliteit maar heb het nooit iets voor mij gevonden. Al vond ik dat de kwaliteit/art. er af druipt. Bovendien had het zoveel te bieden voor geen extra kost…

    Met destiny lijkt dit hetzelfde te worden. Het ziet er machtig uit en heeft zeer veel potentieel. Maar door Activision ben ik bang dat de game gepushed zal worden.

    Mijn gedachten:

    +
    – voelt fris aan
    – goede FPS
    -veel vrijheid
    -perfecte multiplayer/Co.op ervaring


    Story lijkt een bijvoegsel
    wapen aanbod lijkt matig
    Te weinig loot op zich
    Te veel op online gericht
    Sp lijkt in de hoek gezet
    Lage level cap
    Lijkt me op den duur saai te worden eens alles gezien te hebben en wat matches gedaan te hebben
    Game wordt enkel levendiger door extra content
    ….

    VOOR ALLE DUIDELIJKHEID DIT ZIJN MIJN VOOROORDELEN.na mijn metro redux platiums zal ik destiny gaan halen en grondig testen….hopelijk wordt het een topper want men ps4 heeft dringend eentje nodig… 😀

    UIT MIJN ERVARING OORDEEL IK PAS OVER EEN GAME EENS IK DEZE HEB UITGESPEELD. BIJ FREE ROAM GAMES ZOALS DEZE ZAL IK TOCH OOK GRONDIG DE MAP MOGEN EXPLOREN EN DE VERSCHILLENDE ACTIVITEITEN.

    een goede free roam :
    LEVENDIG ZIJN
    MOET GEEN EENTONIGE MAP ZIJN. GENOEG DIVERSITEIT
    UNIEK ZIJN VAN ANDEREN …
    MOET GENOEG TOOLS HEBBEN IN CONTEXT VAN DE GAME FUNCTIONALITEIT OP ZICH
    ER MOET GENOEG TE DOEN ZIJN
    ….
    ENZ

    ANYWAYS IK ZIE WEL. Volgende maand zal ik eens men vooroordelen met mijn oordelen na mijn grondige playtrough 😛

  10. 1150 XP
    DarkElement's avatar

    Wat een beknopte openingspost daar kunnen we wat mee! Nee maar even serieus, wat zoek je precies in een game om te weten of hij geschikt is voor je, zo kunnen we je wellicht beter helpen 😉

  11. 141 XP
    Smilyfox's avatar

    Wat een beknopte openingspost daar kunnen we wat mee! Nee maar even serieus, wat zoek je precies in een game om te weten of hij geschikt is voor je, zo kunnen we je wellicht beter helpen 😉

    is het vergelijkbaar met BF 4 ?

  12. 1150 XP
    DarkElement's avatar

    Nee maar daar was je met een simpele google ook achter gekomen 😉 misschien een idee om je wat in te lezen in de game en filmpjes te kijken? Op twitch staan meer dan genoeg livestreams.

    Succes!

  13. 159 XP
    Martymcfly's avatar

    Ik vind van wel

  14. 8381 XP
    7th-son's avatar

    Ik vind van wel

    De enige manier waar het overkomt met BF4 is dat het een FPS is.
    Het komt meer overeen als een combinatie van Borderlands en Halo. En dat het erg veel coop is, wat mij enorm bevalt.
    Ik vind het dusver een enorme aanrader, vooral als je van een uitdaging houd en van games houd zoals Borderlands.