Forum

Topic: KOMT DEAD RISING 3 nog op de ps4?

Anoniem's avatar

Zoals in de titel vermeld vraag ik me af of DEAD RISING 3 nu nog op ps4 komt of niet.

Zoals Microsoft altijd klaar staat met zakken geld is het niet moeilijk voor een titel in hun exclusief lijstje te zetten.

Is deze game nu tijdelijk exclusief of echt 100% Microsoft only? Dead rising is nu niet bepaald een kleine franchise. De vorige games waren ook altijd te koop op playstation…

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

4 reacties

  1. 486 XP
    4_the_players's avatar

    Nope het is een Ms exclusive dus alleen op microsoft platformen (xbox en windows). Maar een toekomstige dead rising kan gewoon naar de ps4 komen zolang ms het volgende deel (als die er komt) niet weer opkoopt.

  2. 1870 XP
    R*forever's avatar

    Nope het is een Ms exclusive dus alleen op microsoft platformen (xbox en windows). Maar een toekomstige dead rising kan gewoon naar de ps4 komen zolang ms het volgende deel (als die er komt) niet weer opkoopt.

    Dus geen contract tegen 2015 ofzo?

  3. 1978 XP
    Faunus's avatar

    Dead Rising 3 kan altijd nog naar de PS4 komen, want niemand weet wat voor contract er is tussen Capcom en Microsoft. Het kan gewoon een tijdelijke deal zijn. Of wellicht heeft Sony een vergelijkbare deal met Deep Down.

  4. 288 XP
    shooterman100's avatar

    Dead Rising 3 kan altijd nog naar de PS4 komen, want niemand weet wat voor contract er is tussen Capcom en Microsoft. Het kan gewoon een tijdelijke deal zijn. Of wellicht heeft Sony een vergelijkbare deal met Deep Down.

    de game wordt uitgegeven door MS dus ik denk niet dat die op ps4 komt