Forum

Topic: [Gez] watch dogs ps4

Anoniem's avatar

Gezocht watchdogs of the last of us.
Ik wil rond de 20 euro ervoor geven

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

12 reacties

  1. 93 XP
    desneeuwman80's avatar

    Gezocht watchdogs of the last of us.
    Ik wil rond de 15-20 euro ervoor geven

    En dan omruilen bij Gamemania.
    Slim!

  2. 425 XP
    jamez's avatar

    En dan omruilen bij Gamemania.
    Slim!

    Precies, dit is geen budgetgaming.nl

  3. 846 XP
    Dju-Dju's avatar

    En dan omruilen bij Gamemania.
    Slim!

    dat is zeker slim, helaas is de waarde van watch dogs 45 euro en tlou 40

  4. 449 XP
    HellFalcoN-'s avatar

    dat is zeker slim, helaas is de waarde van watch dogs 45 euro en tlou 40

    tlou is een remake van een half jaar oud en koste op release ook minder dus op zich best logisch

  5. 276 XP
    G-vrus's avatar

    Ik heb watchdogs wel voor je alleen wil ik er 30euro voor hebben incl verzenkosten.

  6. 93 XP
    desneeuwman80's avatar

    dat is zeker slim, helaas is de waarde van watch dogs 45 euro en tlou 40

    ik heb hem toch echt pas ingeleverd bij Gamemania en jij ook.
    Dus mooi een pre-ordertje scoren voor 40,00 Euro. [emoji3]

  7. 1306 XP
    A Gamer's avatar

    ik heb hem toch echt pas ingeleverd bij Gamemania en jij ook.
    Dus mooi een pre-ordertje scoren voor 40,00 Euro. [emoji3]

    Pleur het spel op marktplaats voor €30,- en haal een spel op release bij MediaMarkt/Saturn voor €55,- en je hebt een “preorder gescoord” voor €25,-. Ik begrijp niet dat mensen nog games inleveren bij Game Mania. Je bent een dief van je eigen portemonnee. Preorderen van games is overigens ook enorm zinloos naar mijn mening, maar oke.

  8. 93 XP
    desneeuwman80's avatar

    Pleur het spel op marktplaats voor €30,- en haal een spel op release bij MediaMarkt/Saturn voor €55,- en je hebt een “preorder gescoord” voor €25,-. Ik begrijp niet dat mensen nog games inleveren bij Game Mania. Je bent een dief van je eigen portemonnee. Preorderen van games is overigens ook enorm zinloos naar mijn mening, maar oke.

    Je hebt gelijk alleen in dit geval niet.
    Dit was een goeie deal bij Gamemania.
    Heb het spel een tijd op marktplaats gezet, Watch Dogs is zo 2013, geen hond die hem wou hebben.
    Normaal wordt je wel afgezet bij inruilacties. Maar in dit geval zeker niet.
    In wat betreft pre-orders dat vind ik zelf ook nergens op slaan dit is de eerste keer dat ik een game pre-order, door de actie maar normaal zie ik er absoluut het nut niet van in.
    Net zo min als season pass of extra dlc.
    Allemaal verzonnen bullshit om geld te verdienen.

  9. 340 XP
    Michie's avatar

    Games verkopen is pas nutteloos:P En Gamemania is inderdaad dramatisch!

  10. 486 XP
    distefano's avatar

    Game mania is een van de duurste winkels die er zijn .
    Beter bij collishop bestellen daar is het altijd de laagste prijs , destiny daar gekocht op de release voor 54,99€ .

  11. 9118 XP
    Flaming_Kaiser's avatar

    Pleur het spel op marktplaats voor €30,- en haal een spel op release bij MediaMarkt/Saturn voor €55,- en je hebt een “preorder gescoord” voor €25,-. Ik begrijp niet dat mensen nog games inleveren bij Game Mania. Je bent een dief van je eigen portemonnee. Preorderen van games is overigens ook enorm zinloos naar mijn mening, maar oke.

    ZIj hebben meestal wel de exclusieve CE of special editions die andere niet hebben. Daarom ga ik soms naar Gamemania en ze zijn nog vriendelijk ook. Ik had de Infamous 2 CE die nergens meer te krijgen via hun.
    😀

  12. 1 XP
    changes's avatar

    Zocht op marktplaats naar watch dogs ps4 gezocht, kwam hier uit. Ik verkoop watch dogs voor 20 euro exclusief verzendkosten. Bij interesse stuur even een berichtje. Dat probeerde ik al te doen maar op een een of andere manier wilde dat niet lukken op mijn mobiel.

    Ps. Ben hier pas net lid, maar ben al 6 jaar actief op marktplaats, kan een link sturen naar de advertentie waarin dat te zien is.