Forum

Topic: Destiny connection lost..

Anoniem's avatar

Ze kunnen bij destiny bijna ales opslaan controleren en ga zo maar verder.
maar waar ik nou zo gefrustreed van wordt is dat als je ergens goed bezig bent. en je hebt net een half uur verdaan om door een level te komen, en dan ben je eindelijk bij de boss battle (zoals het hoofd van de vexx of zo) en dan klapt de connection er in een keer uit!
Dan kun je die hele bende weer opnieuw gaan spelen!
ipv dat ze je gewoon weer bij die battle laten beginnen.

iemand hier nog meer zulke ervaringen?

(moest het ff kwijt 🙂 )

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

5 reacties

  1. 857 XP
    DRAGONBLADEX's avatar

    Ze kunnen bij destiny bijna ales opslaan controleren en ga zo maar verder.
    maar waar ik nou zo gefrustreed van wordt is dat als je ergens goed bezig bent. en je hebt net een half uur verdaan om door een level te komen, en dan ben je eindelijk bij de boss battle (zoals het hoofd van de vexx of zo) en dan klapt de connection er in een keer uit!
    Dan kun je die hele bende weer opnieuw gaan spelen!
    ipv dat ze je gewoon weer bij die battle laten beginnen.

    iemand hier nog meer zulke ervaringen?

    (moest het ff kwijt 🙂 )

    ja ook al een keer gehad wat zeer irritant is

  2. 2623 XP
    saidddd93's avatar

    Yep zelf ook gehad. Error code opgezocht en ze zeggen dat ze het onderzoeken.

  3. 996 XP
    BosnianBoss's avatar

    2x voorgekomen,maar gelukkig tijden kleine missie.

  4. 1150 XP
    DarkElement's avatar

    Komt omdat de game (een zwaar gehypte game!) net uit is en de servers het GIGA druk hebben, over een paar dagen gaat de storm wel liggen en werkt het naar alle waarschijnlijkheid stukken soepeler 🙂

  5. 425 XP
    jamez's avatar

    Nergens last van tot nu toe, wel vriend van me die hier last van had. (hij gaf zelf zijn eigen ”kut” verbinding de schuld)