Forum

Topic: Destiny Hulp

Anoniem's avatar

Haay ik zoek 2 medespelers om met my de eindbaas van mars te verslaan kom meest by gozers van level 8 die t proberen maar zoek 2 Nederlands of Belgiën om mij even te helpen x PSN is
xChrisCookz

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

9 reacties

  1. 586 XP
    Zuko's avatar

    Kom je niet verder bij de boss, die standbeelden tot leven kan maken? Dan moet je eerst alle kleinere vijanden verslaan en dan pas de standbeelden doden, right op hun gele hoofden en ze zijn zo neer. Af en toe spawnen er van die snipers, die moet je verslaan om extra munitie te krijgen.

  2. 360 XP
    SILENCER_CHRIZ's avatar

    Kom je niet verder bij de boss, die standbeelden tot leven kan maken? Dan moet je eerst alle kleinere vijanden verslaan en dan pas de standbeelden doden, right op hun gele hoofden en ze zijn zo neer. Af en toe spawnen er van die snipers, die moet je verslaan om extra munitie te krijgen.

    Ik bedoel die gozer die vast geketend zit , volgens my is dat t laatste toch ??

  3. 1978 XP
    Faunus's avatar

    Dat is niet het laatste. Kan ik je verzekeren, want heb de game uitgespeeld. Ik kan wel joinen met mijn level 24 Warlock. XD

  4. 360 XP
    SILENCER_CHRIZ's avatar

    Dat is niet het laatste. Kan ik je verzekeren, want heb de game uitgespeeld. Ik kan wel joinen met mijn level 24 Warlock. XD

    Goed voeg my even toe op psn

  5. 336 XP
    abrain's avatar

    Dat is een strike missie op de maan toch? Na de maan ga je naar venus en daarna mars.

  6. 393 XP
    Dj_Kramer's avatar

    Dat is een strike missie op de maan toch? Na de maan ga je naar venus en daarna mars.

    klopt 🙂

    ik snap niks van dat licht…

  7. 288 XP
    shooterman100's avatar

    je mag mij wel toevoegen ik ben wel level 17

  8. 8830 XP
    7th-son's avatar

    Ik bedoel die gozer die vast geketend zit , volgens my is dat t laatste toch ??

    Die zit op de maan, niet op mars.
    Gister avond toevallig gehaald met 3 level 12 characters. Was wel een enorme uitdaging!
    Zodra je het gevecht begint meteen naar de andere kant van het level toe gaan, dit is wat verlaagt, en daar hadden wij het geluk dat een stuk minder vijanden daar kwamen.
    Sowieso komt dat witte ding die in de lucht hangt (naam vergeten) daar niet, en wizards komen daar zelden.
    Je hebt er af en toe een dropship, met wat vijanden, en je kunt er vrijgoed schuilen en elkaar levend houden.
    Ook ligt er 1 van de 5 gouden kisten die je op de maan kunt vinden 🙂

  9. Redacteur - 631 XP
    Assasination-G's avatar

    Als je nog hulp nodig hebt zeg je het maar.