Forum

Topic: Welke game moet ik kopen..

Anoniem's avatar

In het najaar komen er zoals de meeste van jullie weten een fors aantal toppers aan. Op dit moment heb ik niet echt het budget hiervoor. toch wil ik er 1/2 kiezen. Ik twijfel tussen COD: Advanced Warfare, Far Cry 4, AC: Unity, GTA V en Driveclub. Advanced Warfare omdat ik toch een multiplayer game wil hebben en ik het met al die sprongen en dat gedoe er het echt gaaf uit vind zien. Far Cry 4 omdat ik gek was op Far Cry 3, en het waarschijnlijk gewoon weer een te gekke ervaring bied. AC: Unity is het beste deel om in te stappen volgens Ubisoft dus ik ben wel benieuwd waarom dit zo’n populaire game is.. Twijfelgevalletje maar wil er graag een proberen. GTA V is gewoon een regelrechte topper waar ik super veel plezier aan kan gaan beleven. #DRIVECLUB omdat ik graag een racegame wil proberen.

Wat vinden jullie wat ik moet doen..?

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

29 reacties

  1. 68 XP
    DeathBlade27's avatar

    als het aan mij ligt zou ik COD: Advenced Warfare kopen want dat word wat anders dan die andere COD dus zou ik die wel kopen. En ik zou Race Game nemen zoals The Crew ziet er ook goed uit.

  2. 846 XP
    Dju-Dju's avatar

    Bij mij komt the crew driveclub ps+ advanced warfare en gta 5

  3. 19 XP
    BrightLighton's avatar

    Als ik jou was dan zou ik GTA V en Far Cry 4kiezen. Zo te horen wil je sws GTA 5 hebben en twijfel je over de rest. Maar aangezien je al Far Cry 3 hebt gespeeld weet ik bijna zeker dat je meer lol hebt met deze games dan andere. Dat zou ik tenminste hebben ๐Ÿ˜€

  4. 486 XP
    4_the_players's avatar

    Unity en Gta 5 ! Sowieso Unity omdat er nu echt een next gen assassins creed is en dan nog wel tijdens de franse revolutie !! En gta 5 omdat het veel mooier is en ik weet zeker dat gta online ook nog beter gaat worden. Ik zou Driveclub en advanced warfare niet kopen maar dat is puur persoonlijk. Far cry 4 is ook wel de meite waard als je echt een fan was van 3.

  5. 8830 XP
    7th-son's avatar

    Driveclub hoef je niet te koen, je kunt eerst de PSplus editie gratis proberen. Het is wel niet de komplete game, maar wel genoeg om er achter te komen of je het wel of niet leuk vind

  6. 340 XP
    Michie's avatar

    Ik haal ze allemaal:P

  7. 1776 XP
    Scrappy-_-coco0's avatar

    Als je GTA 5 nog niet op Ps3 had, dan sowieso GTA 5!!
    De rest ligt er een beetje aan, t zijn heel verschillende games…

    Als je het nog niet hebt gedaan is t ook aan te raden om Warframe te downloaden, gratis online game met erg goede graphics en als je het leuk vind ben je er heel lang mee bezig.
    (Voor als je toch meer games wil spelen ipv 1 of 2.)

  8. 31 XP
    Dyl_(s)KiLL's avatar

    Dankjewel voor alle reacties.

  9. 96 XP
    Skillzone_NL's avatar

    Haal driveclub de ps+ editie en dan project cars

  10. 600 XP
    Brunodebull's avatar

    Welke jouw bevalt ..duhhhh

  11. 8830 XP
    7th-son's avatar

    Ik zit nu zelf ook met keuzes voor de maand november, er komt belachelijk veel uit wat mijn interesse wekt!
    Wat is volgens jullie een aanrader voor de ps4?
    Cod advanced warfare (hier ligt mijn interesse het laagst bij)
    Farcry 4
    Assassins creed unity
    Dragon age inquisition
    Grand theft auto 5
    Of de PlayStation TV

  12. 1439 XP
    VinnieWalker's avatar

    Moeilijke keuze, ik ga zelf in ieder geval voor GTA V (heb online nog nooit gespeeld + wil de game wel graag nog eens uitspelen) en CoD AW (mits de wat betrouwbaardere recensies positief zijn, ie. geen IGN :)).

    Far Cry 4 en Assassin’s Creed Unity heb ik beide wel op m’n verlanglijstje staan, maar het zijn beide games die je denk ik voornamelijk voor de singleplayer koopt (ik in ieder geval wel), en deze singleplayers kosten veel tijd. Daarom lijken deze beide games mij een stuk geschikter voor de kerstvakantie, wanneer ik alle tijd heb en verder geen releases zijn (alleen wederom, eerst recensies afwachten. Beide games kunnen erg eentonig zijn. Ik hoop op meer variatie in de missies bij AC:U)

    Dragon Age Inquisition is niet mijn ding + ik weet eerlijk gezegd weinig over PlayStation TV.

  13. 8830 XP
    7th-son's avatar

    Moeilijke keuze, ik ga zelf in ieder geval voor GTA V (heb online nog nooit gespeeld + wil de game wel graag nog eens uitspelen) en CoD AW (mits de wat betrouwbaardere recensies positief zijn, ie. geen IGN :)).

    Far Cry 4 en Assassin’s Creed Unity heb ik beide wel op m’n verlanglijstje staan, maar het zijn beide games die je denk ik voornamelijk voor de singleplayer koopt (ik in ieder geval wel), en deze singleplayers kosten veel tijd. Daarom lijken deze beide games mij een stuk geschikter voor de kerstvakantie, wanneer ik alle tijd heb en verder geen releases zijn (alleen wederom, eerst recensies afwachten. Beide games kunnen erg eentonig zijn. Ik hoop op meer variatie in de missies bij AC:U)

    Dragon Age Inquisition is niet mijn ding + ik weet eerlijk gezegd weinig over PlayStation TV.

    Assassin creed is nu juist meer op coop gebaseerd, en farcry volgens mij ook toch? Dat was voor mij nu juist een reden om ze in de gaten te houden.

  14. 1439 XP
    VinnieWalker's avatar

    Assassins Creed wel ja, van Far Cry 4 weet ik eerlijk gezegd niet voldoende.

    Maar ook al is Assassins Creed meer gefocust op co-op, en zijn er nog veel meer innovaties aan de game toegevoegd, ik ben bang dat het nog steeds erg repetitief is. Scout die, volg die, en dan de kill.

    Ik hoop dat ze echt wat meer variatie daar kunnen toevoegen, want er komt over het algemeen weinig actie of vaardigheid bij dat soort activiteiten kijken. Dat maakt het snel erg saai voor mij.

    Als de actie en het verhaal nou niet zo cool waren had ik ‘m al lang van m’n lijst afgestreept, maar die twee dingen zijn steeds erg goed.

  15. 1870 XP
    R*forever's avatar

    In het najaar komen er zoals de meeste van jullie weten een fors aantal toppers aan. Op dit moment heb ik niet echt het budget hiervoor. toch wil ik er 1/2 kiezen. Ik twijfel tussen COD: Advanced Warfare, Far Cry 4, AC: Unity, GTA V en Driveclub. Advanced Warfare omdat ik toch een multiplayer game wil hebben en ik het met al die sprongen en dat gedoe er het echt gaaf uit vind zien. Far Cry 4 omdat ik gek was op Far Cry 3, en het waarschijnlijk gewoon weer een te gekke ervaring bied. AC: Unity is het beste deel om in te stappen volgens Ubisoft dus ik ben wel benieuwd waarom dit zo’n populaire game is.. Twijfelgevalletje maar wil er graag een proberen. GTA V is gewoon een regelrechte topper waar ik super veel plezier aan kan gaan beleven. #DRIVECLUB omdat ik graag een racegame wil proberen.

    Wat vinden jullie wat ik moet doen..?

    DRIVECLUB: ik heb gran turismo nooit wijs gevonden Forza daarentegen wel… Raar genoeg enkel 4. Omdat de auto’s echt goed aanvoelden. Ik ben meer voor arcade RACING en simulatie interesseert me dus eigenlijk niet, buiten F4 dus….

    Nu driveclub. Ik heb de game gekocht maar zelf heb ik ook weinig budget. Ik heb hem rap getest ongeveer een 30 minuten- tot max 1 uur. Ik zat toen nog in de amateur devision. De auto’s voelden goed aan. Maar ik wou echt een sportwagen hebben… De game start traag op vandaar ik hem verkocht heb. Vooral die lelijke Renault Clio heeft me doen walgen…

    Een dag later heb ik hem dus opnieuw gekocht. Omdat ik vond dat ik hem te rap beoordeelde+ de zovele onbegrijpelijke reviews…

    Ik was dus eindelijk weg van de amateur devisie… Toen mocht ik met een dikke BMW of Lotus gaan rijden… En man wat voelde dat lekker aan.. De races begonnen eindelijk zalig te worden.

    De 6 camera standpunten zijn ook zalig maar cockpit view/car view prefeer ik toch voor degelijk te kunnen rijden…

    De details van de wagens doen me echt een kick geven maar de sense of speed in deze game is echt enorm. Het was dus echt sinds F4 geleden dat ik nog zo een goede race game heb gespeeld. Er zijn maar misschien 58 wagens maar elke wagen komt tot zijn recht en heeft zijn eigen character!

    Je moet de game onder de knie krijgen maar vooral de auto en de banen… Want een foutje kan een fatale botsing worden of echt veel seconden doen verliezen. Je moet gas durven geven non stop en zelfs in bochten proberen corrigeren met gas. Driften is FUCKING zalig in deze game. Driften is op zich makkelijk in deze game maar je kan er echt ver in gaan dat je je auto echt tot het uiterste laat driften…velen claimen dat het gewoon een knopje induwen is… Niet dus!
    TIP: vooral in cockpit view is driften echt zalig… Je ziet letterlijk je auto slingeren. En ik kan er over mee springen want wij zelf driften ook in de nacht met een BMW m5 reeks(wat natuurlijk stukken beter is dan een game ๐Ÿ˜› )

    Het online gedeelte is fucked up. Maar eerlijk gezegd heb ik nooit willen online racen. De ai is vree agressief maar dat maakt het juist spannend..,create events!

    Ik zelf heb de game zogoed als platium. Enkel de uitdagingen moet ik dus nog doen. Maar ik zweer het je. Laat je niet beรฏnvloeden door de reviews. Ik koop bijna nooit season passes maar voor deze was ik echt direct verkocht … Gewoon tijdritten en wat laps solo racen geeft zelfs een kick. Anyways na lv 50 + miljoenen extra experience ben ik driveclub een beetje moe. Maar ik vindt het zeker een topper en zal hem zeker nog vaak spelen. Omdat ik weinig budget heb. Verkoop ik deze en later haal ik hem terug uit de budget pack ..

    VOORDEEL: een nieuwe pre order …
    Tegen dan zal de online al gefixet zijn, zal de foto modus, weather update, replay modus erin zitten … Maar vooral al mijn DLC ook… Het zal weer fris aanvoelen ๐Ÿ˜€

    FAR CRY 4

    Far cry 2 was in mijn opinie de beste. 3 was de grootste far cry hype allertijden. Vaas is zoooooo overrated! Je ziet hem amper en hij gaat dood. Hij is ineens niet de hoofdrol in de game. Maar goed de story is niet de far cry experience door 3 met die vaas hype wel dus…

    Far cry 4 is een evengrote map als 3. Met sneeuw, weiden, strange places enz. In far cry draait alles om exploren en te hunten…

    Met hunten bedoel ik niet alleen dieren. Er zijn dus ook weer kampen vol van enemy’s. En je hebt weer de zovele skills aanbod. Neem daar bovenop een adembenemend landschap waar je in verdwaalt+ een shitload aan wapens en explosieven… En je hebt far cry….

    Far cry 4 is eerlijk gezegd far cry 3.5

    Ik koop hem wel zowizo :
    Omdat:
    1 het is een free roam
    2 far cry is de max
    3 far cry is FUCKING de max…

    Maar de echte reden: het zal de eerste echte far cry experience geven op consoles. Fc3 was zoveel beter op pc nu zullen we tenminste een gelijk kwa niveau krijgen. Ja nee verwacht geen super graphics maar wel een grote verbetering tov 3. Bekijk het als BF4 op de ps3 vs BF4 op de ps4…

    De LOCKED 30 fps is smooth genoeg….
    …..
    ASSASSIN’S CREED UNITY:
    Geloof Ubisoft niet of ga er niet te diep in. Ubisoft is een en al marketing. Hun games zijn kwalitatief goed maar nooit 100%. Ik bekijk een Ubisoft game als een spektakel. Maar eens gezien heb je alles gezien …. De games blijven natuurlijk wel nog goed maar de WOW factor is er zeker niet meer. Uitgezonderd dan de Tom clancy reeks …

    Assassin’s creed brotherhood was voor development dan 2
    Assassin’s creed 3 was al voor developement dan brotherhood
    Enz …
    Assassin’s creed unity was al in developement sinds 3.

    Ik zelf hou ik zeer veel van de reeks. Ik heb geen superhoge verwachtingen. Kijk geen trailers/ of nieuws ervan voor toch nog overweldigend te worden. Het is een feit dat het hun eerste assassin’s creed is met next gen kwaliteit.. Maar verwacht zeker niet teveel. De trailers van Ubisoft zijn altijd nooit hetzelfde. Enkel far cry 4 blijkt toch eerlijk te zijn. De game zal top want er zit deze keer een RPG ELEMENT SYSTEEM IN, SUPER VEEL WAPENS, COSTUMIZATION, COร–P IPV de stomste MP ooit… Maar het best van al: PARIJS!!! De game ademt ademt…

    Ik zou deze zeker kopen als je assassin’s creed graag speelt maar verwacht er zeker niet teveel van. De graphics zijn nog altijd bagger in comparison met de trailers maar toch ga ik er FUCKING van genieten: gameplay > graphics

    Call of duty: ze liegen constant over hun next gen statements maar ze zijn wel de meest eerlijkste devs op gebied van trailers. Wat je ziet, krijg je…

    Ik vindt de enige echte cod nog altijd MW2. Het draaide om de killcams, skilled players, zalige killstreaks, best map design in cod history (je ziet nog steeds remakes komen van hun mappen in DLC , favella kuh kuh,tsss)
    De wapens voelden echt aan. Het had spec ops, militaire scenario’s. De campeign was een 10 waard..

    Mw3 voelde al veel minder aan. Maar de survival was FUCKING verslavend. Ik heb wel vijf profiles van lv50.

    Cod ghosts—> disgrace to the community. Mijn vertrouwen in cod is dus echt gezakt. Maar wat cod echt als de beste doet is cliffhangers en Hollywood actie in de sp steken op een hard tempo…

    Ik speel ze echt letterlijk voor de campeign en spec ops. Want de mp is voor mij zeker dood. Advanced warefare gaat echt nog een stap verder weg van de echte cod ervaring. Het ziet er zo fucked up uit dat je denkt hoe de fuck gaan ze van militair gear naar alien gear.., echt waar jong… Is dit nog cod? Ik geef het een try maar ik verwacht er niet teveel van. Hoewel ik wel blij ben dat het fast phased is. Ik moet eerlijk toegeven dat ik het beste uit destiny toch gewoon de MP CONTROL VINDT… ALS cod echt weer fast phaced wordt dan krijg ik weer hoop en weg met de campers!

    Op destiny haalde ik zonder zever een KD van 4.00 totdat men controller naar de knoppe ging. Hoe komt dat? Geen Campers en quick aiming. Door de double jumps verwar je al een groot deel van de gamers en komt eindelijk weer skill van te pas…

    Ik zelf ga hem dus kopen maar wat me vooral deed triggeren was de survival… Als het weer zoals mw3 wordt ga ik hem echt kapotspelen… Velen bekoren het niet, ik juist wel. Die zombie modus mogen ze van mij echt weglaten ..

    Ze zouden beter een call of duty nazie zombies game uitbrengen elk jaar. Dat zal verkopen als zoete broodjes.. Want er zijn blijkbaar veel freaks van deze modus…. Wat totaal geen cod meer is…

    GTA V: ik zwijg wel…

  16. 1439 XP
    VinnieWalker's avatar

    Weinig meer toe te voegen haha.

    Ik heb Call of Duty AW gepre-ordered net. Al zou de multiplayer niet zo goed zijn als de trailers laten lijken, ik wil in ieder geval de singleplayer uitspelen. Het ziet er gewoon erg goed uit allemaal. Die launch trailer net ook weer. Volgens mij is dit de start van iets heel cools qua verhaal.

    R*forever

    Denk je dat Driveclub een betere arcade-racer is dan The Crew dat volgende maand uitkomt?
    Ik ben zelf ook minder echt van de simulatie racers, maar de vele negatieve berichten hebben me in ieder geval laten wachten tot hopelijk de PS+ versie binnenkort uitkomt zodat ik de game goed kan testen voordat ik hem aanschaf.

  17. 1870 XP
    R*forever's avatar

    Weinig meer toe te voegen haha.

    Ik heb Call of Duty AW gepre-ordered net. Al zou de multiplayer niet zo goed zijn als de trailers laten lijken, ik wil in ieder geval de singleplayer uitspelen. Het ziet er gewoon erg goed uit allemaal. Die launch trailer net ook weer. Volgens mij is dit de start van iets heel cools qua verhaal.

    R*forever

    Denk je dat Driveclub een betere arcade-racer is dan The Crew dat volgende maand uitkomt?
    Ik ben zelf ook minder echt van de simulatie racers, maar de vele negatieve berichten hebben me in ieder geval laten wachten tot hopelijk de PS+ versie binnenkort uitkomt zodat ik de game goed kan testen voordat ik hem aanschaf.

    Van de crew heb ik nog te weinig gezien. Met driveclub als racer ben ik al FUCKING blij. Ik heb geen andere meer nodig…. Als er een racer is die me niks anders meer doet kopen is het midnight club van R* games…

    De crew lijkt me super tof. De map lijkt me immens wat ook zo is.. Maar het doet me eerlijk gezegd denken aan de legendarische game van R*. Namelijk smugglers run. Deze game was FUCKING groot voor die tijd. En alles draaide om rijden maar dan in een oorlog gebied en alle wagens waren speciaal. Hadden jump of zelfs explosieven…

    De crew is natuurlijk een racer. De tuning ziet er super uit. Maar het lijkt me meer spec gebonden. Verder ben ik bang dat de auto’s echt gaan sucken. Want Ubisoft kan eerlijk gezegd geen race game maken. Hopelijk bewijzen ze het tegen deel met the crew. Ubisoft is geen developper meer. Maar een verzameling van talent. Jammer genoeg is een Ubisoft game nooit FINISHED in mijn ogen… (Uitgezonderd Tc reeks) maar toch lijkt het concept vermakelijk.

    Ik maak me eerlijk gezegd ook bang voor de servers. Want als ik moet kijken naar game ontwikkelaars voor de beste servers… Dan is het wel zeker greedy Activision … Met op de 2de plaats R* games en op 3 EA.

    Ubisoft heeft nooit goede servers gehad. Ze vielen mega veel uit de lucht en waren echt een mess. Ik ben dus bang dat die always online echt slap in the face naar hun toe is… Ik ben een sp gamer. Ik hou wel van mp maar dan meer voor in te zooien of coรถp …. Of skill based shooters(competieve)

    Tja december we zullen zien he… Ik ga hem alvast uit de budgetbak halen. Maar zoals Ubisoft altijd market naar ons toe met hun 300% sick trailers zal ik snel de klos zijn…. En hun effect laten werken: de game dus kopen ๐Ÿ™‚

  18. 8830 XP
    7th-son's avatar

    Weinig meer toe te voegen haha.

    Ik heb Call of Duty AW gepre-ordered net. Al zou de multiplayer niet zo goed zijn als de trailers laten lijken, ik wil in ieder geval de singleplayer uitspelen. Het ziet er gewoon erg goed uit allemaal. Die launch trailer net ook weer. Volgens mij is dit de start van iets heel cools qua verhaal.

    R*forever

    Denk je dat Driveclub een betere arcade-racer is dan The Crew dat volgende maand uitkomt?
    Ik ben zelf ook minder echt van de simulatie racers, maar de vele negatieve berichten hebben me in ieder geval laten wachten tot hopelijk de PS+ versie binnenkort uitkomt zodat ik de game goed kan testen voordat ik hem aanschaf.

    Driveclub vind ik meer simulatie dan wat ik van the crew heb gezien en gehoord.
    Alle auto’s schijnen dezelfde handeling te hebben daar, ook vind ikhet er vrij saai uitzien.
    Voordeel met driveclub is dat zodra de plus editie er is je die uitgebreid kan uitproberen. Bij twijfel, wacht tot je die kunt downloaden, als je em niet leuk vind scheelt het je toch weer 60 euro

  19. 1870 XP
    R*forever's avatar

    Driveclub vind ik meer simulatie dan wat ik van the crew heb gezien en gehoord.
    Alle auto’s schijnen dezelfde handeling te hebben daar, ook vind ikhet er vrij saai uitzien.
    Voordeel met driveclub is dat zodra de plus editie er is je die uitgebreid kan uitproberen. Bij twijfel, wacht tot je die kunt downloaden, als je em niet leuk vind scheelt het je toch weer 60 euro

    @seventhson

    Ik wil niet moeilijk doen maar de ps plus editie is echt niet hetzelfde als de echte game. In het online gedeelte zul je nooit op je gemak weten wat de game inhoudt. Iedereen rijdt daar als een NOOB en duwt je van de weg. Ik zou zeggen koop de game in mediamarkt voor 54 euro… Ruil hem in GM indien je het niet meer interesseert… Je hebt maar 4 euro verlies … Maar wel nog 20 euro opleg… Opzich een mooie deal ๐Ÿ™‚

  20. 340 XP
    Michie's avatar

    Je kunt hem toch ook digitaal pakken voor 40 in de store?

  21. 1439 XP
    VinnieWalker's avatar

    Bedankt voor de suggestie Michie, maar ik heb me games liever fysiek met hoesje en al.

    Wat R*forever zegt is opzich geen verkeerd idee. Bij de GM kan je er 50 euro voor krijgen als inruil bij CoD Advanced Warfighter / Grand Theft Auto V.

  22. 340 XP
    Michie's avatar

    Klopt en hij is wel al voor minder als 60 te halen. Maar het is Advanced Warfare hahah:P Waar ik persoonlijk ook veel zin in heb!!
    Hopen op een echte COD, want R*forever zijn het al goed MW2 was de allerbeste!:) En het werd met de jaar slechter, BO1 was ook bruut, MW3 was ook nog wel te doen. Maar de laatste 2 om te janken! Vooral de maps ja, niet eens meer dan 3 goede maps. Ja dan is het gelijk al klaar he.

  23. 1439 XP
    VinnieWalker's avatar

    Klopt en hij is wel al voor minder als 60 te halen. Maar het is Advanced Warfare hahah:P Waar ik persoonlijk ook veel zin in heb!!
    Hopen op een echte COD, want R*forever zijn het al goed MW2 was de allerbeste!:) En het werd met de jaar slechter, BO1 was ook bruut, MW3 was ook nog wel te doen. Maar de laatste 2 om te janken! Vooral de maps ja, niet eens meer dan 3 goede maps. Ja dan is het gelijk al klaar he.

    Ja jullie hebben gelijk, ik denk dat ik toch maar even een exemplaar ophaal deze week.

    En ik vergeet het steeds haha, Warfare. Warfighter is Medal of Honor.

    En ik heb best wel hoge verwachtingen voor CoD: AW. BO1 is de laatste Call of Duty die ik echt het hele jaar door veel gespeeld heb en ik hoop dat AW ook zo’n type CoD is. Balans en maps lijken me twee kritische punten, maar er zit genoeg ervaring daar om een prima shooter te maken.

  24. 340 XP
    Michie's avatar

    Moet zelf Driveclub ook nog halen hoor, maar dat gaat goed komen.:)

  25. 1870 XP
    R*forever's avatar

    Ja jullie hebben gelijk, ik denk dat ik toch maar even een exemplaar ophaal deze week.

    En ik vergeet het steeds haha, Warfare. Warfighter is Medal of Honor.

    En ik heb best wel hoge verwachtingen voor CoD: AW. BO1 is de laatste Call of Duty die ik echt het hele jaar door veel gespeeld heb en ik hoop dat AW ook zo’n type CoD is. Balans en maps lijken me twee kritische punten, maar er zit genoeg ervaring daar om een prima shooter te maken.

    Cod voor competieve gaming en skills …
    De sp voor de Hollywood momenten, cliffhangers, hoog tempo

    Battlefield voor de amazing multiplayer wtf momenten. Ik fuck echt men kd up gewoon voor c4 spektakels ๐Ÿ˜›
    De sp voor het record WTF AND OH SHIT in een shooter game. Seriously hoeveel hoor je dit niet in deze sp ๐Ÿ˜€

    Medal of honor is echt zo UNDERRATED. Call of duty had zo een impact dat de traditionele king gewoon weggeblazen was. Bf heeft nu zen comeback gemaakt sinds 3… En staat op gelijk niveau met cod. Het zijn totaal 2 verschillende games met amazing multiplayers…. Mw2 dan toch ๐Ÿ™‚

    Ik heb me eerlijk gezegd echt vermaakt met moh 2010. Deze game is echt een MASTERPIECE. De missies voelen zo echt en intens aan… De multiplayer was simpel, chaotisch en FUCKING zalig met de airstrikes …

    Ja oke de airstrikes fucken jouw snel op maar dat is juist goed aan shooters. In games zoals black ops 2, ghosts was het echt al veel minder. Mw2 had tenminste nog de epic harier strike, stealth jets, emp, predator, chopper gunner, ac 130… Kortom allemaal big impacts….

    Terwijl advanced Warfighter al meer chaotisch was was het toch nog zalig en geloofwaardig… De missie van de dood van persoon x door team six.. Zit er zelfs in…!
    ….
    Als we dan meer tactisch gaan..

    Speel ik het liefst Tom clancy’s

    Ghost recon voor de moderne techniek en teamwork
    Rainbow six voor de zovele breaches, en rapels…
    Splinter cell voor de ghost feeling…

    Een tacktische game zoals sniper elite speel ik ook wel graag.

    Maar wat vooral UNDERRATED is…: BRINK.

    echt waar jong die game is zo goed! Dit kon echt de FPS doen veranderen. Probleem te weinig dingen voor het lang genoeg aan een stuk te spelen…

    En de topper boven toppers : MAX PAYNE 3. Call me a freak, whatever …
    Ik heb deze game nu al over de 60 keer uitgespeeld. Die shooter mechanieken zijn echt insane. Speel hem wel op free aim voor de echte ervaring…

  26. 340 XP
    Michie's avatar

    Oh daar zeg je me een game ja, Max Payne 3 fenomenaal was die zeg;)

  27. 1439 XP
    VinnieWalker's avatar

    Ik vond de MoH games op de PS3 ook erg underrated. Heb ze beide met plezier gespeeld.

    En Max Payne!! Die games heb ik alle drie veel gespeeld. Deel 3 was inderdaad ongelofelijk goed, wat een comeback na een tijd geen Max Payne. Hopelijk mogen we snel weer een Max Payne game verwelkomen op de next gen!

  28. 1870 XP
    R*forever's avatar

    Ik vond de MoH games op de PS3 ook erg underrated. Heb ze beide met plezier gespeeld.

    En Max Payne!! Die games heb ik alle drie veel gespeeld. Deel 3 was inderdaad ongelofelijk goed, wat een comeback na een tijd geen Max Payne. Hopelijk mogen we snel weer een Max Payne game verwelkomen op de next gen!

    Persoonlijk wacht ik liever op een nieuwe midnight club. Dit is tenminste RACING en zalige tuning… Met zalige tracks en flikken ๐Ÿ˜›

    Red dead redemption 2(of red dead 3) gaat echt wel een impact geven maar de story van RDR is gewoon te goed voor woorden. Wat een sfeer dat deze game uitstraalde !

    BULLY: tja ik vondt het een leuke game maar hij is al zo oud dat ik hem lekijk begin te vinden… Hopelijk krijgt hij een nieuwe alhoewel gta , max Payne, midnight club , red dead redemption echt wel de toppers zijn.

    Ik verwacht niet snel een nieuwe max Payne. Rockstar geeft de games altijd rust door diversiteit te geven in hun games. De quotes, actie en story blijven gegrind in mijn hoofd… Zo een MASTERPIECE maak je niet echt 2 keer na elkaar…

    Ik vraag me eigenlijk af wanneer ze nog eens een smugglers run gaan maken.. The crew heeft daar duidelijk van afgekeken…

  29. 1439 XP
    VinnieWalker's avatar

    Persoonlijk wacht ik liever op een nieuwe midnight club. Dit is tenminste RACING en zalige tuning… Met zalige tracks en flikken ๐Ÿ˜›

    Red dead redemption 2(of red dead 3) gaat echt wel een impact geven maar de story van RDR is gewoon te goed voor woorden. Wat een sfeer dat deze game uitstraalde !

    BULLY: tja ik vondt het een leuke game maar hij is al zo oud dat ik hem lekijk begin te vinden… Hopelijk krijgt hij een nieuwe alhoewel gta , max Payne, midnight club , red dead redemption echt wel de toppers zijn.

    Ik verwacht niet snel een nieuwe max Payne. Rockstar geeft de games altijd rust door diversiteit te geven in hun games. De quotes, actie en story blijven gegrind in mijn hoofd… Zo een MASTERPIECE maak je niet echt 2 keer na elkaar…

    Ik vraag me eigenlijk af wanneer ze nog eens een smugglers run gaan maken.. The crew heeft daar duidelijk van afgekeken…

    Midnight Club, Bully en ook Smugglers Run heb ik nooit echt gespeeld.

    Red Dead Redemption, Max Payne en natuurlijk GTA zijn de games die voornamelijk mijn ding zijn. Een aankondiging van een van die drie is zeker welkom, alhoewel ik waarschijnlijk elke andere Rockstar game ook zou aanschaffen.

    Hopelijk gaan we in december horen over die exclusive van Sony. En dat dat dan een game van Rockstar is!