Forum

Topic: Destiny HULP topic

Anoniem's avatar

Hallo,

Mischien handig om een algemeen hulp topic te maken voor Destiny vragen.

Ik weet in dit spel amper wat ik doe behalve schieten. ik druk alles wat ik vrij speel maar aan en ga er vanuit dat het wel goed is. Als ik alleen tussendoor naar de tower reis staat er telkens een uitroep teken bij de postmaster. Ik heb daar inmiddels al 5 messages van de 20 staan. alleen ik kan er niks mee, als ik ze probeer te openen staat er not Enough space alleen als ik vervolgens weg ga bij de postmaster blijft het uitroepteken er staan. wat moet ik hier nu mee

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

10 reacties

  1. 397 XP
    WushuDanny's avatar

    Dat betekend dat je al te veel bounties aan hebt staan.
    Je kan er maximaal 5 hebben, en die berichten van de postmaster zijn voor “speciale” bounties.

  2. 101 XP
    Nick299's avatar

    maar wat is een bountie dan? en hoe kom ik daarbij en wat kan ik ermee?

  3. 397 XP
    WushuDanny's avatar

    Als je voorbij de postmaster loopt dan is daar een gast met een bord achter hem.
    Daar kan je bounties selecteren, wat je waarschijnlijk al eens gedaan hebt.

    Dat zijn een soort challenges; vermoord 30 vijanden met een melee aanval zonder dood te gaan. maak 100 headshots. etc.
    En als je die voltooid dan krijg je extra XP.

  4. Redacteur - 631 XP
    Assasination-G's avatar

    Als je wilt zien wat je moet doen voor je bounties moet je ff naar je inventory gaan en dan rechts onderin kijken.

  5. 2457 XP
    peyj's avatar

    maar wat is een bountie dan? en hoe kom ik daarbij en wat kan ik ermee?

    Een bounty in dit spel zijn onderverdeeld in 2 onderdelen. Deel wat je op de diverse werelden kan doen en een deel wat je in de crucible kan doen (player vs player dus). Om ze makkelijk de herkennen, crubicle is rood de ander is grijs. Voorbeeld van zo’n bounty: Get 100 precision kills. Dus je moet 100 “headshots” maken dan is je bounty voltooid. Hiervoor krijg je exp en vanguard points. Afhankelijk van je bounty is de beloning die je krijgt. Sommige zijn moeilijker dan andere, etc. Waar haal je die dingen dan? Wanneer je in The Tower landt loop je rechtdoor. Je zit dan een trap waar je naar benenden kan, maar je kan ook rechtdoorlopen. Je ziet een soort scorebord staan met een robotachtig persoontje erbij. Hier kan je je gehaalde bounties inleveren en nieuwe halen. Wat ook kan zoals jij beschrijft is dat je ze via “de post” krijgt. Je moet hiervoor wel vrije sloten hebben, heb je die dus niet dan kan je ze niet innemen. Je kan ruimte maken door naar de inventory van je personage te gaan. Dus druk op de OPTIONS toets en ga een tabblad naar rechts. Hier zie je je overige inventory met rechts onderin je bounties :). Je kan bounties afwijzen door erop te gaan staan en vierkantje in te drukken. Hopelijk heb je hier wat aan!

    Ik heb zelf ook nog een vraag.. Mijn personage is dus level 20 en nu kan ik alleen levelen door licht en door vanguard points te verzamelen. Maar hoe vind ik beide het snelst? Licht kom ik soms tegen na een strike missie, maar dat is praktisch niets. Volgens de game kan je het snelste vanguard points krijgen door strike missies, maar hier krijg je er maar 10 per keer. Zoveel krijg je ook voor patrol missies.. Hebben jullie nog tips hiervoor?

  6. 101 XP
    Nick299's avatar

    Een bounty in dit spel zijn onderverdeeld in 2 onderdelen. Deel wat je op de diverse werelden kan doen en een deel wat je in de crucible kan doen (player vs player dus). Om ze makkelijk de herkennen, crubicle is rood de ander is grijs. Voorbeeld van zo’n bounty: Get 100 precision kills. Dus je moet 100 “headshots” maken dan is je bounty voltooid. Hiervoor krijg je exp en vanguard points. Afhankelijk van je bounty is de beloning die je krijgt. Sommige zijn moeilijker dan andere, etc. Waar haal je die dingen dan? Wanneer je in The Tower landt loop je rechtdoor. Je zit dan een trap waar je naar benenden kan, maar je kan ook rechtdoorlopen. Je ziet een soort scorebord staan met een robotachtig persoontje erbij. Hier kan je je gehaalde bounties inleveren en nieuwe halen. Wat ook kan zoals jij beschrijft is dat je ze via “de post” krijgt. Je moet hiervoor wel vrije sloten hebben, heb je die dus niet dan kan je ze niet innemen. Je kan ruimte maken door naar de inventory van je personage te gaan. Dus druk op de OPTIONS toets en ga een tabblad naar rechts. Hier zie je je overige inventory met rechts onderin je bounties :). Je kan bounties afwijzen door erop te gaan staan en vierkantje in te drukken. Hopelijk heb je hier wat aan!

    Ik heb zelf ook nog een vraag.. Mijn personage is dus level 20 en nu kan ik alleen levelen door licht en door vanguard points te verzamelen. Maar hoe vind ik beide het snelst? Licht kom ik soms tegen na een strike missie, maar dat is praktisch niets. Volgens de game kan je het snelste vanguard points krijgen door strike missies, maar hier krijg je er maar 10 per keer. Zoveel krijg je ook voor patrol missies.. Hebben jullie nog tips hiervoor?

    Dankjewel! het is me nu een heel stuk duidelijker!!

  7. 418 XP
    jeep82's avatar

    wat kun je eigenlijk met materials doen?

  8. 49 XP
    Reprise's avatar

    wat kun je eigenlijk met materials doen?

    Die heb je nodig voor de end-game armor en wapens.

  9. 1199 XP
    chris65's avatar

    Ik heb een vraag over het upgraden van wapens. Ik kan een wapen upgraden, maar als ik de upgrade kies dan doet ie het niet. De upgrade vereist alleen glimmer (voor zover ik kan zien). Dit heb genoeg, maar toch pakt hij de upgrade niet. Hoe kan dat?

  10. 8830 XP
    7th-son's avatar

    Een bounty in dit spel zijn onderverdeeld in 2 onderdelen. Deel wat je op de diverse werelden kan doen en een deel wat je in de crucible kan doen (player vs player dus). Om ze makkelijk de herkennen, crubicle is rood de ander is grijs. Voorbeeld van zo’n bounty: Get 100 precision kills. Dus je moet 100 “headshots” maken dan is je bounty voltooid. Hiervoor krijg je exp en vanguard points. Afhankelijk van je bounty is de beloning die je krijgt. Sommige zijn moeilijker dan andere, etc. Waar haal je die dingen dan? Wanneer je in The Tower landt loop je rechtdoor. Je zit dan een trap waar je naar benenden kan, maar je kan ook rechtdoorlopen. Je ziet een soort scorebord staan met een robotachtig persoontje erbij. Hier kan je je gehaalde bounties inleveren en nieuwe halen. Wat ook kan zoals jij beschrijft is dat je ze via “de post” krijgt. Je moet hiervoor wel vrije sloten hebben, heb je die dus niet dan kan je ze niet innemen. Je kan ruimte maken door naar de inventory van je personage te gaan. Dus druk op de OPTIONS toets en ga een tabblad naar rechts. Hier zie je je overige inventory met rechts onderin je bounties :). Je kan bounties afwijzen door erop te gaan staan en vierkantje in te drukken. Hopelijk heb je hier wat aan!

    Ik heb zelf ook nog een vraag.. Mijn personage is dus level 20 en nu kan ik alleen levelen door licht en door vanguard points te verzamelen. Maar hoe vind ik beide het snelst? Licht kom ik soms tegen na een strike missie, maar dat is praktisch niets. Volgens de game kan je het snelste vanguard points krijgen door strike missies, maar hier krijg je er maar 10 per keer. Zoveel krijg je ook voor patrol missies.. Hebben jullie nog tips hiervoor?

    Light krijg je op blauw, paars of geel armor
    Je krijgt in het begin blauw armor met een aantal stats, waaronder een hoeveelheid light. Je kunt dat nog verhogen door het te upgraden (eigenlijk alleen met upgrades die je defense verhogen, dan verhoogt het light ook met 2).
    Als je bij elkaar opgeteld 20 light hebt, kom je in level 21.
    Je huidige level staat rechtsboven bij je armor, in het geel.
    Als je je cursor er op richt dan kun je zien hoeveel light je nu hebt.

    Des de beter je armor is, des de meer light deze zal hebben. De paarse die je kunt kopen hebben van zichzelf al 18 light, maar om die te kopen ben je heel lang bezig omdat je daar veel voor moet doen.
    Beste wat je kunt doen op dit moment is bounties voor de queen doen. Dit zijn tijdelijke bounties zover ik weet. Maar zodra je een bountie gehaald hebt, en deze hebt ingeleverd, zie je in je inventory bij mission een icoontje staan, ook voor de queen. Als je nu naar Orbit gaat en je destination kiest, zie je aan de linker kant van boven naar beneden icoontjes staan, waaronder daily en weekly missions.
    Maar de bovenste is een Queens missie, hetzelfde icoontje als je missie item
    Ga deze doen en je krijgt zeker een legendary armor. Het is wel voor level 22 en aan te raden om te doen met wat vrienden.