Forum

Topic: Mensen die nightfall willen spelen in destinty

Anoniem's avatar

Zijn er mensen die met mij nightfall willen spelen in destiny.

Wel minimaal level 27 graag.

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

17 reacties

  1. 162 XP
    MollieO1's avatar

    Als je met lvl 25 genoegen neemt add: mollie01

  2. 49 XP
    Reprise's avatar

    Als je met lvl 25 genoegen neemt add: mollie01

    Met level 25 red je het niet

  3. 162 XP
    MollieO1's avatar

    Beetje rustig doorlopen met 3 man lukt wel

  4. 996 XP
    BosnianBoss's avatar

    Met level 25 red je het niet

    Datvis juist de uitdaging,lukt wel alleen duurt het langer.

  5. 162 XP
    MollieO1's avatar

    Ik wil wel ranken, maar krijg niet meer light. Iemand tips waar ik t snelst loot kan krijgen?

  6. 49 XP
    Reprise's avatar

    level 25 mag hem volgens mij ook niet spelen nog vanaf 26

    andere missies doe ik graag met lagere maar nightfall is erg frustrerend vanwege alle modifiers dier actief zijn.

    Daarnaast is het echt de saaiste level waar het plaats vind, liever er snel door heen.

  7. 162 XP
    MollieO1's avatar

    Het kan vanaf lvl 25, want ik kan hem zelf opstarten. Ik laat wel weten anders wanneer ik hoger lvl ben.

  8. 49 XP
    Reprise's avatar

    Heb hem ondertussen al gehaald in me eentje. Maar laat maar weten wanneer je hoger ben kom ik je wel helpen

  9. 162 XP
    MollieO1's avatar

    Als jij het in je eentje kan. Dan kan je het ook wel met mij toch ;)? haha wat voor rewards heb je gehad?

  10. 49 XP
    Reprise's avatar

    helemaal niets wat ik kon gebruiken. Maar ik wist al dat het ging gebeuren.

    Maar als je hem haalt krijg je 20% extra xp en reputation.

  11. 139 XP
    Ocat_NL's avatar

    Ik ben nog op zoek naar een Nederlandse PS4 clan voor Destiny. Ik ben een level 25 Titan, en ik zoek wel redelijk dedicated spelers, maar gericht op fun 🙂 Mijn PSN ID is Ocat_NL

    http://www.bungie.net/en/Profile/254/4296739

  12. 573 XP
    Dutchpride0318's avatar

    Iemand tips voor me ?
    Ben sinds gister level 20 maar hoe kan ik nu verder omhoog ranken ?
    Las iets over light en Vanguard points maar hoe verdien ik die ? En waar kan ik zien hoeveel light ik nodig heb ?

  13. 2457 XP
    peyj's avatar

    Iemand tips voor me ?
    Ben sinds gister level 20 maar hoe kan ik nu verder omhoog ranken ?
    Las iets over light en Vanguard points maar hoe verdien ik die ? En waar kan ik zien hoeveel light ik nodig heb ?

    Blijkbaar.. Daar ben ik ook pas sinds gisteren achter.. Krijg je lightpoints via je je uitrusting. Je helm, etc kan light hebben. Ik heb bijvoorbeeld een helm met +9 light, armor met +2 etc. Dat bepaald je extra level, dus ondertussen ben ik level 21. Maar op het moment dat je de uitrusting weghaalt zak je dus in level.

  14. 49 XP
    Reprise's avatar

    de daily en weekly doen zodat je shards krijg want deze zijn erg belangrijk als je hoger komt rond level 26.

  15. 8830 XP
    7th-son's avatar

    Blijkbaar.. Daar ben ik ook pas sinds gisteren achter.. Krijg je lightpoints via je je uitrusting. Je helm, etc kan light hebben. Ik heb bijvoorbeeld een helm met +9 light, armor met +2 etc. Dat bepaald je extra level, dus ondertussen ben ik level 21. Maar op het moment dat je de uitrusting weghaalt zak je dus in level.

    Als ik het goed begrijp heb je ook 20 light nodig voor level “21”?
    althans, dat geeft de game bij mij aan
    Zit nu op 18 light, 9 van me armor, en 9 van me legs

  16. 357 XP
    Mausie's avatar

    Nog maar lvl 19, zit der nog even niet in =$

  17. 139 XP
    Ocat_NL's avatar

    Ik ben level 26, en over de helft naar 27. Als ik dit weekend mijn Strange Coins mag inleveren voor een Exotic armor red ik morgen level 27 wel.