Forum

Topic: ps4 crossgame chat rare dingen

Anoniem's avatar

Hallo allemaal,
Ik heb sinds kort eindelijk een ps4 in huis, alles werkt perfect behalve:
Als ik met een groep vrienden in crossgame chat aan het praten ben
Is er altijd dezelfde vriend die ik niet kan horen en hij mij ook niet.
Ik dacht dat het aan onze NAT types kan liggen maar ben hier geen expert in.
Is er iemand die mij kan helpen?

Groet,
Robbertvw

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

8 reacties

  1. 162 XP
    MollieO1's avatar

    Effe je router resetten man 😉

  2. 8830 XP
    7th-son's avatar

    je kunt ook een paar de chat uit en weer in aan, dit werkt voor mij meestal
    zodra je het microfoon icoontje van de andere chat gebruikers continu wit ziet, doet hij het.

  3. 95 XP
    Robbertvw's avatar

    je kunt ook een paar de chat uit en weer in aan, dit werkt voor mij meestal
    zodra je het microfoon icoontje van de andere chat gebruikers continu wit ziet, doet hij het.

    We zijn al heel vaak elkaar gejoint enzo en alles is gewoon zoals het zou moeten zijn, maar ik hoor hem alsnog niet

  4. Redacteur - 631 XP
    Assasination-G's avatar

    Miss een setting op je/zijn headset?

  5. 8830 XP
    7th-son's avatar

    We zijn al heel vaak elkaar gejoint enzo en alles is gewoon zoals het zou moeten zijn, maar ik hoor hem alsnog niet

    Krijg je een melding als je met elkaar in de chat gaat over je NAT type?
    in mijn geval werkte die oplossing die ik eerder poste… Anders misschien router instellingen..

    is het speakertje wat achter de naam van je vriend(en) continu wit, of licht die op van grijs naar wit?
    als die wel continu wit is, dan kun je proberen even het blauwe schuifje op de standaard bijgeleverde PS4 headset te verschuiven. Die blokkeert audio als deze verkeerd staat

    Wat ook nog kan zijn is dat je headset niet ver genoeg in de controller zit, deze moet vrij hard aangedrukt worden.
    Dit probleem had ik en een aantal andere mensen die ik ken ook.

  6. 95 XP
    Robbertvw's avatar

    Krijg je een melding als je met elkaar in de chat gaat over je NAT type?
    in mijn geval werkte die oplossing die ik eerder poste… Anders misschien router instellingen..

    is het speakertje wat achter de naam van je vriend(en) continu wit, of licht die op van grijs naar wit?
    als die wel continu wit is, dan kun je proberen even het blauwe schuifje op de standaard bijgeleverde PS4 headset te verschuiven. Die blokkeert audio als deze verkeerd staat

    Wat ook nog kan zijn is dat je headset niet ver genoeg in de controller zit, deze moet vrij hard aangedrukt worden.
    Dit probleem had ik en een aantal andere mensen die ik ken ook.

    Ik heb nog niet geprobeerd alleen met hem in een chat te gaan, maar als we met een groep zitten hoor ik iedereen behalve hem. Mijn headset zit dus ver genoeg in m’n controller, en ik krijg geen melding van NAT types of een andere melding… Geen idee wat er aan de hand is

  7. 8830 XP
    7th-son's avatar

    Ik heb nog niet geprobeerd alleen met hem in een chat te gaan, maar als we met een groep zitten hoor ik iedereen behalve hem. Mijn headset zit dus ver genoeg in m’n controller, en ik krijg geen melding van NAT types of een andere melding… Geen idee wat er aan de hand is

    Heel vreemd inderdaad!
    Ik vat em waarschijnlijk verkeerd op, maar zit je nou in een gemaakte party chat vanuit het ps4 menu, of zit je in een chat via de game zelf?

  8. 95 XP
    Robbertvw's avatar

    Heel vreemd inderdaad!
    Ik vat em waarschijnlijk verkeerd op, maar zit je nou in een gemaakte party chat vanuit het ps4 menu, of zit je in een chat via de game zelf?

    De ps4 chat zelf. Dus daar hoor ik 1 persoon niet en de andere mensen die daarin zitten wel.