Forum

Topic: turtle beach px22 vs p12

Anoniem's avatar

Heb laatst de p12 gekocht maar zag later de px22 voor €12 meer… weet iemand hier het verschil van los van het uiterlijk en die regelaar die aan het snoer zit toevallig?

Zag even niet hoe ik m’n topic kon verwijderen maar heb al wat gevonden en zal het dan ook gelijk maar delen mochten er meer mensen zijn die het verschil niet weten.

Ten eerste zijn de speakers hetzelfde, het grote verschil zit hem in de aansluiting, de p12 is ps4 only en dus usb plug&play. De px22 is universeel en vereist dus iets meer aansluit-handelingen namelijk: usb in de ps en een mini jack in een audio tulp splitter achter in je tv. Ik heb zelf al een 3,5mm jack van een stereo geluidsset op m’n tv aangesloten en ga er vanuit dat 2 geluid-uit signalen tegelijk aan sluiten voor problemen gaat zorgen. Heb je alleen geluid uit je tv werkt dit wel na behoren.

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

2 reacties

  1. 490 XP
    Goregash's avatar

    Hey, ik heb zelf de PX22 voor mijn pc. En als test heb ik eergisteren mijn Headset in mijn PS4 controller gedaan. Werkte meteen. Kon gewoon praten en luisteren via mijn headset. Enige punt was dat ik de stem maar in 1 oor te horen kreeg. Als mijn vrouw in de kamer is kan ik ook makkelijk via de PS4 Audio instellingen al het geluid door mijn headset doen via mijn controller. Je hoeft dus niet per se je hele head set + regelaar te gebruiken. Enkel de headset en snoer is genoeg. Kan je de regelaar lekker in je PC laten zitten 😉

  2. 594 XP
    Supersnorkel's avatar

    Usb is inderdaad puur voor de microfoon.

    Wat bedoel je met stemmen Door 1 oor? De chat? Of alles?

    Werkt de versterker wel met alleen 3.5 mm? Kan je de bass/treble etc wel aanpassen?