Forum

Topic: Goede klanten service van Ubisoft

Anoniem's avatar

Zoals jullie weten had ik flink wat problemen met freezes door Watch dogs. Ik had zelf al alles geprobeerd om het op te lossen maar dat lukte me dus niet. Heb contact gehad met Ubisoft. En Ubisoft heeft me echt enorm goed geholpen. Ben blij met hun afdeling support.

Die hadden dus wel de remedie voor me. Het hele probleem zat hem dus in het internet chache van de ps3. Ik moest de game data verwijderen. Internet connectie uit zetten. Screen saver uit zetten. En alles uit internet verwijderen. Vervolgens weer opnieuw spel installeren en toen werkte het gelukkig voor mij ook zonder problemen. Je moet er maar net opkomen om je internet chache leeg te gaan maken.

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

2 reacties

  1. 4299 XP
    Peter01's avatar

    als er mensen zijn die gaan klagen over spelfouten in deze tekst mogen ze van mij niet dodelijke ebola oplopen.

  2. 2015 XP
    WJayW's avatar

    Zoals jullie weten had ik flink wat problemen met freezes door Watch dogs. Ik had zelf al alles geprobeerd om het op te lossen maar dat lukte me dus niet. Heb contact gehad met Ubisoft. En Ubisoft heeft me echt enorm goed geholpen. Ben blij met hun afdeling support.

    Die hadden dus wel de remedie voor me. Het hele probleem zat hem dus in het internet chache van de ps3. Ik moest de game data verwijderen. Internet connectie uit zetten. Screen saver uit zetten. En alles uit internet verwijderen. Vervolgens weer opnieuw spel installeren en toen werkte het gelukkig voor mij ook zonder problemen. Je moet er maar net opkomen om je internet chache leeg te gaan maken.

    Klinkt ergens wel logisch eigenlijk, gezien de game natuurlijk een hoop online onderdelen heeft die synchroom lopen met je gameplay… denk dat dit sowieso een goede tip is om te onthouden ook met andere games die bepaalde online functies bieden maar wellicht freezes en/of haperingen vertonen. Dus bedankt voor de feedback in ieder geval en hopelijk kun je nu verder van de game genieten man 🙂