Forum

Topic: Destiny Story, Strike & Raid verzameltopic!

Anoniem's avatar

Hallo Guardians,

Ik heb even een topic aangemaakt als verzamelpunt voor het creëren van Fireteams voor bijvoorbeeld: Heroic Story, Weekly Heroic Strike, Nightfall Strike, Raid & teams voor Crucible.

Ik ben voor vandaag nog op zoek naar 2 Guardians die de Weekly Heroic Strike Level 22 nog moeten doen.

PSN ID: Ocat_NL

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

29 reacties

  1. 162 XP
    MollieO1's avatar

    Ik ben vanavond online, Mollie01

  2. 210 XP
    Jokerfanhenders's avatar

    Ik voeg je vanavond eff toe

  3. 357 XP
    Mausie's avatar

    M4uSzi – ben wel maar lvl 20 =$

  4. 996 XP
    BosnianBoss's avatar

    Voeg maar toe,moet die ook nog

  5. Redacteur - 631 XP
    Assasination-G's avatar

    Uhm als iemand hem nog moet doen, ik kan morgen wel, PSN naam is tzelfde als username.

    Ben btw een lvl 25 Hunter

  6. 139 XP
    Ocat_NL's avatar

    Hij is vrij lastig, gister avond even geprobeerd. We kregen die gigantische boss niet omver..

    Morgen overdag nog maar eens proberen. Wie wil er nog mee?

  7. 357 XP
    Mausie's avatar

    Hij is vrij lastig, gister avond even geprobeerd. We kregen die gigantische boss niet omver..

    Morgen overdag nog maar eens proberen. Wie wil er nog mee?

    Als ik niet weg ging had ik graag gewild.

  8. 8864 XP
    7th-son's avatar

    even een vraagje over Destiny, kijken of iemand hier het antwoord heeft…

    Ik heb een level 20 Hunter, waarbij de basis class Sunsinger is..
    Nou ben ik een 2de character begonnen (warlock), en ik kwam er eigenlijk pas achter met level 7 ofzo, maar dat ik meteen al een Subclass had met die character, de Sunsinger. Normaal krijg je die toch pas bij level 15?

  9. 397 XP
    WushuDanny's avatar

    Bedoel je dat je al kan switchen naar die subclass?
    Want je kan hem wel gewoon vanaf het begin zien maar pas selecteren wanneer je level 15 bent.
    Ik heb alleen een level 24 titan dus ik kan het niet zelf zien.

    Ps. Als er mensen geinteresseerd zijn om de trophies waarvoor je in een clan moet zitten te halen, voeg me toe op psn en laat het me weten dan nodig ik je uit voor de clan. Verder geen verplichtingen alleen dat je je vermaakt.

    PSN is WushuDanny

  10. 8864 XP
    7th-son's avatar

    Bedoel je dat je al kan switchen naar die subclass?
    Want je kan hem wel gewoon vanaf het begin zien maar pas selecteren wanneer je level 15 bent.
    Ik heb alleen een level 24 titan dus ik kan het niet zelf zien.

    Ps. Als er mensen geinteresseerd zijn om de trophies waarvoor je in een clan moet zitten te halen, voeg me toe op psn en laat het me weten dan nodig ik je uit voor de clan. Verder geen verplichtingen alleen dat je je vermaakt.

    PSN is WushuDanny

    Ja, het schijnt dus, na wat onderzoek, dat als je 1 character hebt van level 15 of hoger (waardoor je dus de subclass vrij speelt), al je volgende characters ook meteen al de subclass beschikbaar hebben om aan te zetten!

    Ook heb ik dan al mijn items die ik vind (zoals de Saphire Wire en Helium dingen) van mijn 2de character in de vault gegooit, zodat ik er bij kan komen met me main character
    Dit werkt ook geweldig voor blauwe engrams! (die levelen met je mee, tot je ze decrypt)

  11. 2457 XP
    peyj's avatar

    Ik ben meestal wel iedere avond online :). Ben zelf een level 25 Titan. Meestal speel ik Strike missies of loop ik een beetje rond opzoek naar buit. Ik wou gisteren een Vault of Glass doen, maar voor deze moet je echt mensen uitnodigen en in je eentje is het nogal onmogelijk XD.

    Het verschil in loot dat valt is soms wel erg groot. Gisteren speelde ik iets van 6 strike levels. Variërend van level 20, 22 en 24. In 4 van de 6 had ik de meeste kills gemaakt. In 1 strike missie had ik iets van 6 blauwe voorwerpen gevonden, in eentje 6 groene, in eentje zelfs nog een paarse en wat groene en blauwe. Maar in de andere helft had ik praktisch niks.. Ook na afloop van Strike kreeg ik niks nuttigs :/. De helft van de keer word ik dus bedolven in loot en de andere helft is het om te huilen.. Ook vind ik altijd dezelfde dingen.. Voor een speciale bounte moet ik 10 rare (blauwe) pulse rifles uitelkaar halen. Ik heb wel 10 blauwe shotguns en sniper rifles gehad over het hele weekend. Maar helaas maar 3 pulse rifles.. Kort gezegd baal ik wel een beetje van de loot verdeling in het spel.. En ik vroeg me af of jullie tegen hetzelfde aanlopen.

    Owjah.. nog een dingetje. Jullie kennen natuurlijk de gold crates, maar zaterdag vond ik een standaard blanco crate. Met daarin een giga loot, meer dan ik ooit in een gold crate heb gevonden. Zat zo uit mn hoofd 2 common, 2 rare en een legendary item in. 10 helium containers en 10 vanguard points en nog een zeldzaam item. Ik vond het best wel bijzonder.

  12. 1150 XP
    DarkElement's avatar

    Add mij maar, ben een lvl 25 Titan Exo Male (profiel)

  13. 340 XP
    Michie's avatar

    PSN: MichelGroot
    Class: Warlock level 24
    Kunnen we raids/strikes met een fireteam doen:)

  14. 360 XP
    SILENCER_CHRIZ's avatar

    The Queen opkomend event ?
    Iemand ideeen nodig ??

  15. 139 XP
    Ocat_NL's avatar

    Ik zoek ook nog mensen voor de Queen’s Wrath story mission. Vandaag iemand?

  16. 2457 XP
    peyj's avatar

    Ik zoek ook nog mensen voor de Queen’s Wrath story mission. Vandaag iemand?

    Mocht je niemand vinden ze zijn alleen te doen. Ik had gisteravond de missie in the black garden solo gedaan. Als je het een beetje tactisch speelt is het te doen, maar ligt ook aan je level. Wel goede loot wat je kan vinden tijdens die missies.

  17. 490 XP
    Goregash's avatar

    Weet niet zeker maar ik heb het gevoel dat als ik hogere missions doe ik ook betere loot krijg. Ik heb bijvoorbeeld alle Queen missies gedaan en ik heb heel veel blauwe engrams zien droppen. Terwijl ik die niet zie tijdens patrol of nauwelijks. Ik ga vanavond nog wat Queen en HC’s doen en ff aankijken of het nou echt veel beter lijkt.

  18. 360 XP
    SILENCER_CHRIZ's avatar

    Komt vandaag die dude ook voor exotic shit ??

  19. 996 XP
    BosnianBoss's avatar

    Voeg me gerust toe BosnianBoss psn zit momenteel vast met me lvl 25 warlock.

  20. 979 XP
    Mikeyboy's avatar

    Even een andere vraag tussendoor (zonde om een nieuw topic voor te openen)

    Ben klaar met de story mode, level 20 behaald.
    Nu zie ik mensen die al over level 20 zijn, hoe krijgen ze dat ? Want zodra ik de story op een andere moeilijkheidsgraad speelt loopt het metertje voor de leveling niet meer.

  21. 357 XP
    Mausie's avatar

    Even een andere vraag tussendoor (zonde om een nieuw topic voor te openen)

    Ben klaar met de story mode, level 20 behaald.
    Nu zie ik mensen die al over level 20 zijn, hoe krijgen ze dat ? Want zodra ik de story op een andere moeilijkheidsgraad speelt loopt het metertje voor de leveling niet meer.

    Je moet nu gear krijgen met light, doormiddel van de gear level je

  22. 979 XP
    Mikeyboy's avatar

    Gearresteerd ? hoe krijg ik dan dat ? 😐

  23. 357 XP
    Mausie's avatar

    Gearresteerd ? hoe krijg ik dan dat ? 😐

    Even verbeterd, hihi automatisch woordenboek op telefoon =$

  24. 1439 XP
    VinnieWalker's avatar

    Ik ben pas level 13 (Titan), maar ik snap de kritiek op deze game echt niet!

    Oké, het verhaal is tot nu toe nog niet heel erg duidelijk, maar voor de rest is dit echt een heerlijke shooter. Ik kan me niet herinneren wanneer ik me voor het laatst zo vermaakt heb met een shooter, wellicht zelfs met een game in het algemeen. En ik vind Battlefield 4 te gek en heb Wolfenstein ook gespeeld.

    Misschien komt het omdat ik me niet echt bezig heb gehouden met de hype, maar verdomme wat een coole game.

    Edit: Ik heb nog wel ff te gaan voordat ik kan raiden enzo maar voeg me gerust toe voor strikes, crucible matches en straks raids.
    PSN: VinnieWalker92

  25. 159 XP
    DennissDH's avatar

    DennissDH
    Level 29 titan
    Level 24 warlock

    Voeg me gerust toe, maar geef wel ff aan dat je van psx sense bent 😉

  26. 1439 XP
    VinnieWalker's avatar

    Ik zit met een probleem dat ik hier ook wel kan posten ipv een nieuw topic te starten.

    Ik werk helaas met draadloos internet dat af en toe uitvalt. Nou is dat op zichzelf al vervelend, maar als ik een strike doe bijvoorbeeld en ik raak m’n verbinding kwijt dan ben ik gelijk m’n groep kwijt.

    is hier iets tegen te doen? Dat je na het kwijtraken van je verbinding weer terug komt in de strike waar je zat?

  27. 357 XP
    Mausie's avatar

    Ik zit met een probleem dat ik hier ook wel kan posten ipv een nieuw topic te starten.

    Ik werk helaas met draadloos internet dat af en toe uitvalt. Nou is dat op zichzelf al vervelend, maar als ik een strike doe bijvoorbeeld en ik raak m’n verbinding kwijt dan ben ik gelijk m’n groep kwijt.
    is hier iets tegen te doen? Dat je na het kwijtraken van je verbinding weer terug komt in de strike waar je zat?

    als je met een vast ploegje dat doet kun je je fireteam joinen, anders lukt het volgens mij niet.

  28. 1150 XP
    DarkElement's avatar

    Lvl 29 Titan full upgraded armor (exotic body) en rest legendary. darkelement1987

  29. 19 XP
    Boo's avatar

    Als iemand ooit een Weekly/daily wilt doen of strikes, ik ben vaak online op destiny

    Lvl 25 Titan

    Psn; Superino-Bo