Forum

Topic: Playstation 4 raar geluid

Anoniem's avatar

Heren,

Ik heb een PS4 van launch day via de mediamarkt gekocht (Killzone bundel). Nou ben ik net terug van 4 weken vakantie en deed ik me PS4 weer aan met watch dogs CD erin, maar dan gaat mijn CD lezer/PS4 heel raar geluid maken. Als ik dan op de PS4 aan de zijkant druk dan stopt dit, of als ik de CD eruit had.

VOorheen had ik dit alleen bij Call of duty ghosts cd en niet bij andere games. Heb Sony gebeld en die zij stekkers eruit en uit en aan knop even drukken. Moet ik dit proberen en dan weer bellen?

Wil niet dat hij stuk gaat…. Standaard garantie is 1 jaar volgens mij?

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

4 reacties

  1. 288 XP
    shooterman100's avatar

    Heren,

    Ik heb een PS4 van launch day via de mediamarkt gekocht (Killzone bundel). Nou ben ik net terug van 4 weken vakantie en deed ik me PS4 weer aan met watch dogs CD erin, maar dan gaat mijn CD lezer/PS4 heel raar geluid maken. Als ik dan op de PS4 aan de zijkant druk dan stopt dit, of als ik de CD eruit had.

    VOorheen had ik dit alleen bij Call of duty ghosts cd en niet bij andere games. Heb Sony gebeld en die zij stekkers eruit en uit en aan knop even drukken. Moet ik dit proberen en dan weer bellen?

    Wil niet dat hij stuk gaat…. Standaard garantie is 1 jaar volgens mij?

    standaard 2 jaar garantie in EU

  2. 594 XP
    Supersnorkel's avatar

    Bij mij zeiden ze ook 1 jaar toen ik hem kocht (staat geloof ik ook op de doos?) Maar ga maar uit van 2. Ik had bij m’n ps3 altijd een ratelend geluid behalve als ik hem vast pakte of hem iets schuin zette Door er aan 1 kant iets onder te zetten, maar doet het nog steeds, zal ws iets los zitten van binnen of de behuizing die resoneert, denk dat hey nirt veel kwaad kan.

  3. 262 XP
    dnmw2705's avatar

    Wat is ‘ een raar geluid’? Is het ruis, gepiep, tikken oid?

  4. 682 XP
    Playstation Fan's avatar

    bij voor keur op sturen naar sony wel eerst naar sony bellen, bij consumenten bond is daar ergens te lezen dat je recht op garantie 2 jaar is, dus even op zoeken ;).