Forum

Topic: een 2e ps4

Anoniem's avatar

Hoi ik heb mn ps4 zet daar nu fifa15 op voor mn zoon. maar volgende week krijgt hij zijn eigen ps4 kan hij daar op overgezet worden?
Of is het mogelijk met 2 ps4 tegelijk online met het zelfde account te gaan?
Met de ps3 en ps4 tegelijk gaat wel.

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

5 reacties

  1. 262 XP
    dnmw2705's avatar

    Hallo Geckobro1,

    Sony heeft het mogelijk gemaakt dat je games op meerdere Playstation’s kan installeren.
    Bij je vraag of je tegelijk online kunt op beide consoles heb ik geen antwoord. Ik weet wel dat je 2 PS4 toestellen kunt activeren op één PSN account, maar of je tegelijk online kunt gamen is voor mij ook een vraag.

    De reden dat een PS3 en PS4(&PS Vita) wel tegelijk kunnen, komt omdat het PSN daarvoor op verschillende servers draait.

  2. 672 XP
    Playstation Fan's avatar

    Nee natuurlijk kan men niet met een account op tegelijk op 2 ps4 `s gebruiken, want als de een in gebruik is ,is het niet te openen op een ander account, om samen te kunnen gamen moet je toch een 2de game kopen 😉 wel mogelijk op ps3 en ps4 met zelfde account te openen maar dan zelfs niet met een game te gamen heb je toch 2 spellen nodig ;).

  3. 9 XP
    ColonelSanders's avatar

    Nee natuurlijk kan men niet met een account op tegelijk op 2 ps4 `s gebruiken, want als de een in gebruik is ,is het niet te openen op een ander account, om samen te kunnen gamen moet je toch een 2de game kopen 😉 wel mogelijk op ps3 en ps4 met zelfde account te openen maar dan zelfs niet met een game te gamen heb je toch 2 spellen nodig ;).

    Volgens mij kun je binnen 1 familie wel sharen.
    http://www.ign.com/wikis/playstation-4/How_to_Game-Share_with_Family_and_Friends

    Je moet een van de PS4 als primair instellen en dan kun je op de andere ook de download zetten.

  4. 8381 XP
    7th-son's avatar

    Volgens mij kun je binnen 1 familie wel sharen.
    http://www.ign.com/wikis/playstation-4/How_to_Game-Share_with_Family_and_Friends

    Je moet een van de PS4 als primair instellen en dan kun je op de andere ook de download zetten.

    Wel is de vraag of je de game digitaal hebt of niet. Heb je de game niet digitaal, dan gaat het volgende truukje helaas niet werken.

    Volgende kun je doen om je content op beide ps4’s te laten werken:
    Je zult alleen bv voor je zoon een nieuw account moeten aanmaken.
    Vervolgens zet je jou account, waar je mee speelt en dus ook Fifa op hebt staan, zowel op jou PS4 als die van je zoon.
    Bij jou account zet je je PS4 niet op primair, dat doe je dan bij je zoon wel op zijn PS4 met jou account.

    Jij zit uiteindelijk te gamen op je eigen account, en hebt op die manier toegang tot PLUS, en je overige content.
    Je zoon heeft toegang tot jou PLUS en content, en gamed gewoon op zijn eigen account

  5. 2 XP
    Geckobro1's avatar

    Het is niet zo dat we allebei fifa willen spelen ik speel Cod en hij speelt fifa.
    Thanks voor de tip we gaan de 2e ps4 installeren en we zullen zien.