Forum

Topic: Fifa15 ps4 .

Anoniem's avatar

Hallo gamers weet iemand waarom buitenspel niet meer aangeduid word met een rode lijn in de replay ?
Er is een replay maar geen lijn meer in de game , bij mij toch .

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

17 reacties

  1. 221 XP
    Thomaswolf's avatar

    Ik vind buitenspel sowieso te laat en slecht aangegeven

  2. 357 XP
    Mausie's avatar

    Ik vind buitenspel sowieso te laat en slecht aangegeven

    Zoals in alle FIFA’s =0

  3. 236 XP
    Dropy1983's avatar

    ik vindt het eigenlijk wel beter zo want wat heb ik me geërgerd dat die gele en rode lijn gewoon op mekaar lagen en dan wel fluiten voor buitenspel.

  4. 53 XP
    RS010's avatar

    buitenspel word indd slecht en te laat aangegeven, een totaal andere vraag : als ik online een wedstrijd gespeeld heb worden mijn uitslagen niet bijgehouden in het online menu zoals W G V, en ook in met de online beker blijf ik bij de laatste 16 terwijl ik een ronde verder zou moeten zijn. meer mensen met deze problemen ??

  5. 5795 XP
    tyger1's avatar

    ik vindt het eigenlijk wel beter zo want wat heb ik me geërgerd dat die gele en rode lijn gewoon op mekaar lagen en dan wel fluiten voor buitenspel.

    Wel ik weet nu soms niet als de speler die ik aanspeelde buitenspel stond of als het een andere was .
    Maarja het natuurlijk een vlugge game en alssommige het liever zo hebben is het ook goed ze ik kan toch niet staan roepen tegen mijn tv en ps4 , 😉

  6. 382 XP
    e-man's avatar

    Hahah RS010 dat probleem heb ik nou ook. Heel irritant behalve als je verliest natuurlijk. Ga nu eerst lekker verder met Southampton gewoon, probeer het over een paar dagen wel weer.

    Offtopic dingetje: Dit forum is lekker Feyenoordgezind. Vanavond weer lekker billenknijpen heren!

  7. 262 XP
    dnmw2705's avatar

    Ik mis hem niet… Als het in FIFA buitenspel is, is het buitenspel… Had gehoopt dat het een soort Russisch Rouletten zou worden… maar helaas weer niet.

    Buitenspel in FIFA is buitenspel.

  8. 53 XP
    RS010's avatar

    Hahah RS010 dat probleem heb ik nou ook. Heel irritant behalve als je verliest natuurlijk. Ga nu eerst lekker verder met Southampton gewoon, probeer het over een paar dagen wel weer.

    Offtopic dingetje: Dit forum is lekker Feyenoordgezind. Vanavond weer lekker billenknijpen heren!

    Oke dan ben ik igg niet de enigste. Yep word indd billenknijpen, die 3 punten zijn nu meer dan welkom in Rotterdam !!

  9. 371 XP
    Booyah's avatar

    Alleen Feyenoorders vieren de 2e plaats. 🙂

  10. 221 XP
    Thomaswolf's avatar

    Alleen Feyenoorders vieren de 2e plaats. 🙂

    Alleen Feyenoord heeft de mensen om een 2e plaats te kunnen vieren. Als 020 2e word hebben ze nog maar 1 fan.

  11. 865 XP
    Sir. Nigell's avatar

    Alleen Feyenoord heeft de mensen om een 2e plaats te kunnen vieren. Als 020 2e word hebben ze nog maar 1 fan.

    020 eindigd nooit 2e, dus hoe kun je dat zeggen? Ajax voor altijd de nr. 1 ***

  12. 382 XP
    e-man's avatar

    Pff, de neusjes kunnen niet eens ook even ontopic reageren? Typisch gedrag weer! :p

  13. 260 XP
    Erik026's avatar

    Buitenspel in fifa klopt soms helemaal niks van… vaak gehad dat iemand die de bal niet kreeg buitenspel werd gefloten, terwijl degene die de bal wel kreeg niet buitenspel stond

    Alleen Feyenoord heeft de mensen om een 2e plaats te kunnen vieren. Als 020 2e word hebben ze nog maar 1 fan.

    grappig, toen psv twente en az steeds kampioen werden zaten er nog genoeg man bij ons in het stadion 🙂

  14. 382 XP
    e-man's avatar

    Goed zo, eerst ontopic haha !

  15. 367 XP
    The Hunter's avatar

    Waar zijn die lampies? Haha 0-1 xD

  16. 382 XP
    e-man's avatar

    Niemand is voor psv. Daarom galmt het altijd zo in dat stadion xD

  17. 340 XP
    Michie's avatar

    Ik speelde net mij 10e wedstrijd in het online seizoen, ik koos AS Roma 4,5 ster. Moet ik tegen Manchester United 5 sterren, ik weet hoe die tegenstander dat heeft gedaan met die opstelling vooraf. Maar kom op EA? Wtf waar slaat dat op, was beslissende wedstrijd krijg je dat… oja ik won met 2-1 en hij leavde in 90e min.:) Dus promotie maar wtf en ook vanochtend bij FUT. Ik had een wedstrijd gespeeld kon hij de gegevens na afloop niet laden, kreeg dus niks maar wel bij iedereen een wedstrijd eraf, maargoed.
    Voor de rest een prima game!

    P.S. ik snap ook nog wel dat je kansloos bent met die achterhoede van United tegen Barca, Madrid en Bayern!