Forum

Topic: Wanneer komen er nu toch eens echte games aan?!

Anoniem's avatar

Ik ben het echt moe. Ik heb men ps4 sinds december en de meeste games zijn cross gen of remasters, of full edities…

Echt waar jong ik heb me nog nooit zo geรซrgerd aan gaming. De ps4 lijkt gewoon een ps3.5 op dit moment.

Ik heb bijna alle games gespeeld. De meeste hebben me teleurgesteld.

Need for speed rivals: geen next gen, maar wel een fun game van hoge waarde
ASSASSIN’S CREED BLACK FLAG: goede assassin’s creed , eens uit ben je er ook klaar mee
Watch dogs: zo een FUCKING goed concept dat nergens te bespeuren is in de echte game. De map is om van te huilen
The last of us remastered : dit is tenminste een aanrader maar 1 keer gespeeld ben je er ook klaar mee
Call of duty ghosts: de slechtste cod ooit
Battlefield 4: zeker geen slechte game, maar ik ben er een beetje klaar mee
Thief: niet super next gen maar zeker een aanrader
KILLZONE shadowfall : niet de KILLZONE zoals vele fans in hun gedachte hadden ondanks dit is het de eerste killzone die me interesseerde
Infamous second son: kun je dit een game noemen? Is meer een tech demo van een paar uur…
Destiny: super verslavend maar echt zo leeg dat het een schande is. En het ergste van al. Alle quests etc leiden gewoon naar upgrades. Waar is humor, waar is variatie, waar is het aanbod?
Wolfenstein: hoera toch een game die me nog aansprak…maar eens uit is het uit…
Driveclub: dat ze dit durven verkopen? Ik ben echt zwaar teleurgesteld. Game gaat al terug richting winkel
Metro redux: geen next gen maar een remaster. Story is echt FUCKING raar dat ik het op niks trekken vondt. Tot dat metro last light het juist geweldig maakte.
Tomb raider: definitive edition: GREAT game maar op ps3 was hij dit ook al. Op ps4 heb ik er ook van genoten maar het blijft een current gen game.
Sniper elite 3: goede game maar de belichting is echt raar en soms is de game echt stroef. Qua level design is het nog cava.
EA ufc: ik als ufc fan gamer had men hoop hier op gezet. EA maakte de game graphisch beter maar op gameplay: godverdomme ze hebben het verneukt… En waar zijn alle modussen naartoe? DLC zeker… Tsss
Resogun: geen game , maar een psn game. Voor relaxe momenten … Deze game was best nog goed

Enz

De enigste games die hopelijk verandering brengen…

RAINBOW SIX SIEGE
GTA V
METAL GEAR SOLID V

FAR CRY 4, assassin’s creed unity, call of duty: ik hou men hart alvast

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

29 reacties

  1. 594 XP
    Supersnorkel's avatar

    Vraag je nou gewoon wanneer bepaalde spellen uitkomen of?? Wil je gewoon je gedachte delen? Ik snap hem niet, kan je anders niet gewoon een dagboek kopen ofzo…

  2. 53 XP
    nikos_cs's avatar

    Ik ben het echt moe. Ik heb men ps4 sinds december en de meeste games zijn cross gen of remasters, of full edities…

    Echt waar jong ik heb me nog nooit zo geรซrgerd aan gaming. De ps4 lijkt gewoon een ps3.5 op dit moment.

    Ik heb bijna alle games gespeeld. De meeste hebben me teleurgesteld.

    Need for speed rivals: geen next gen, maar wel een fun game van hoge waarde
    ASSASSIN’S CREED BLACK FLAG: goede assassin’s creed , eens uit ben je er ook klaar mee
    Watch dogs: zo een FUCKING goed concept dat nergens te bespeuren is in de echte game. De map is om van te huilen
    The last of us remastered : dit is tenminste een aanrader maar 1 keer gespeeld ben je er ook klaar mee
    Call of duty ghosts: de slechtste cod ooit
    Battlefield 4: zeker geen slechte game, maar ik ben er een beetje klaar mee
    Thief: niet super next gen maar zeker een aanrader
    KILLZONE shadowfall : niet de KILLZONE zoals vele fans in hun gedachte hadden ondanks dit is het de eerste killzone die me interesseerde
    Infamous second son: kun je dit een game noemen? Is meer een tech demo van een paar uur…
    Destiny: super verslavend maar echt zo leeg dat het een schande is. En het ergste van al. Alle quests etc leiden gewoon naar upgrades. Waar is humor, waar is variatie, waar is het aanbod?
    Wolfenstein: hoera toch een game die me nog aansprak…maar eens uit is het uit…
    Driveclub: dat ze dit durven verkopen? Ik ben echt zwaar teleurgesteld. Game gaat al terug richting winkel
    Metro redux: geen next gen maar een remaster. Story is echt FUCKING raar dat ik het op niks trekken vondt. Tot dat metro last light het juist geweldig maakte.
    Tomb raider: definitive edition: GREAT game maar op ps3 was hij dit ook al. Op ps4 heb ik er ook van genoten maar het blijft een current gen game.
    Sniper elite 3: goede game maar de belichting is echt raar en soms is de game echt stroef. Qua level design is het nog cava.
    EA ufc: ik als ufc fan gamer had men hoop hier op gezet. EA maakte de game graphisch beter maar op gameplay: godverdomme ze hebben het verneukt… En waar zijn alle modussen naartoe? DLC zeker… Tsss
    Resogun: geen game , maar een psn game. Voor relaxe momenten … Deze game was best nog goed

    Enz

    De enigste games die hopelijk verandering brengen…

    RAINBOW SIX SIEGE
    GTA V
    METAL GEAR SOLID V

    FAR CRY 4, assassin’s creed unity, call of duty: ik hou men hart alvast

    http://goo.gl/Nx5EYx

  3. 495 XP
    patrick3's avatar

    Ik sluit me er wel een beetje bij aan en deel de frustratie! Het voelt inderdaad een beetje als een ps3.5!

    Maar ik denk dat dit nog een tijdje zo blijft en ook volgend jaar!

    Ik hoop toch in 2016 dat hier wel verandering in komt met enkele titels.

    Maar we gaan het beleven… Ik game een stuk minder sinds de PS4!

  4. 262 XP
    dnmw2705's avatar

    Je hebt een punt hoor. Persoonlijk vind ik het ook erg tegenvallen.

    Ik vraag me dan alleen af… Was het met de PS3 niet ook zo dat het het eerste jaar een Playstation 2.5 was? Ik heb mijn PS3 sinds 2009 dus kan niet oordelen over het eerste jaar.

    Ik hoop ook dat GTA V het een beetje gaat brengen. De PS3 versie is tot het uiterste gebracht waardoor er veel dingen half of niet in zaten.

    We moeten afwachten. Iets wat misschien de ‘ pijn’ kan stillen is het feit dat er over 4 jaar pas weer een nieuwe console gaat komen.

  5. 1058 XP
    Vloetje's avatar

    Je klaagt over remasters en cross-gen, maar GTA V (een remaster) en MGS V (cross-gen) gaan hopelijk verandering brengen…. Mmmm….

  6. 2015 XP
    WJayW's avatar

    Tja, misschien dat het zo simpel is als je torenhoge verwachtingen bij stellen en minder tijd spenderen aan het gamen en andere dingen ernaast doen. Ik weet het klinkt heel kort door de bocht en lullig, maar zo bedoel ik het niet natuurlijk…dus laat het me even toelichten.

    Kijk eens objectief naar de lijst van spellen die je gepost hebt, dat zijn toch 17 games (en dan zeg je nog enz. dus je kunt er nog meer opnoemen)…die jou persoonlijk niet, niet genoeg of nauwelijks vermaakt hebben om diverse redenen die simpelweg enkel jou aangaan gezien je ze immers afkaatst op enkel je mening.
    Dat betekend dus dat jouw verwachtingen niet gehaald worden, wat kan door 2 mogelijkheden:
    1. de game beloofd dingen die niet waargemaakt worden
    OF
    2. jouw verwachting van de game is anders dan wat de game biedt.

    Vandaar dat ik zeg dat je wellicht je verwachtingen bij moet stellen van de games die je speelt en er met andere gedachten of een open mindset in dient te gaan, zo vallen de games misschien minder tegen.

    Daarnaast stelde ik dat je wellicht teveel tijd spendeert aan het gamen… want eerlijk 17+ games allemaal gespeeld en er nu al klaar mee zijn is een simpele rekensom… je gamet veel, misschien teveel. En als je veel gamet, vorm je automatisch je eigen mening over wat je leuk vindt en niet leuk vindt en ga je daar verwachtingen bij stellen wat mij automatisch terugbrengt op m’n eerste punt over de verwachtingen die je hebt bij de games.

    Verder stel je nu al erg sceptisch te zijn over games die nog moeten komen, in de hoop dat die niet gaan tegenvallen…wat opnieuw aangeeft dat je al verwachtingen hebt van de games. En geloof me, door de hoop die je er op verstigd en dee verwachtingen die je hebt gaan ook die tegenvallen.

    Dus vandaar dat ik simpelweg stel dat het niet zozeer aan de games ligt maar wellicht aan jou… wat zeker een mogelijkheid kan zijn gezien de games zelf door erg veel mensen gespeeld worden en zeker niet iedereen jouw mening deelt over deze games.

  7. 1 XP
    rubenvb18's avatar

    Jij begrijpt het helemaal !!!

    Ik zit ook nog echt te wachten op “de” next gen game.

  8. 242 XP
    Xnator's avatar

    Te weinig games? Er komen meer dan genoeg xD Echte next gen games komen nooit in de het eerste jaar van een nieuwe console -,-” Waarom, omdat ze flink leunen op de vorige generatie. Iedere generatie hetzelfde gezeur.

    De games die ik nog wil dit jaar (maar geen tijd of geld voor heb) zijn:

    Driveclub
    The evil within
    Lords if the fallen
    COD: advance warfare
    Grand theft auto 5
    Littlebigplanet 3
    Far cry 4
    Project cars
    Alien: Isolation
    Assassin’s creed: Unity

  9. 802 XP
    phinal's avatar

    Om je vraag te beantwoorden: morgen vroeg komen de next-gen games speciaal voor jou uit.
    Maar even serieus: je hebt wel gelijk maar de meeste remakes waren bedoeld voor de mensen die toen nog geen ps3 hadden(o.a. Ik) en ik snap wel hoe irritant dat is maar je moet ook niet verwachten dat iemand dagelijks een next-gen AAA game kan maken.
    BTW: MGS V wordt vast en zeker awesome!!!

  10. 263 XP
    mouser112's avatar

    Schaf anders shadow of mordor ff aan, zal je geen spijt van krijgen. Dan zie je wat een ps4 kan en eigenlijk moet kunnen in elk spel. Volgende maand unity en dan word het in mij ogen voorlopig weer ff stil. Toch gaan we ff genieten van het nu! ๐Ÿ˜‰

  11. 406 XP
    1shot1kill's avatar

    http://goo.gl/Nx5EYx

    DIT ^ hahahaha

    OT : Persoonlijk denk ik zelf dat je pas echt het gevoel van ”next gen ” rond 2016 zal hebben .

  12. 449 XP
    HellFalcoN-'s avatar

    bent het ook wel eens met de games die je opnoemde. maar was op PS3 netzo.
    toen was Uncharted de game der games qua gfx. wie had gedacht dat ze zover zouden komen als bij The last of us.

    GTA5 is ook maar een remake
    en de nieuwe CoD komt als ik het goed heb op PS3 en PS4 dus word ook maar een geupgrade PS3 game
    AC Unity is next gen only dus heb daar meer vertouwen in.
    FC4 wordt hopelijk ook een stuk beter dan FC3 want die vond ik ook nogal leeg/eentonig.
    R6 weet ik nog niet heb beelden gezien maar vond GFX slecht (was beta/alpha dus hoop dat ze de gfx nog beter make) en gameplay tof .

    misschien vind je de nieuwe Alien en the evil within iets maar van dat soort games moet je van houden.

  13. 1870 XP
    R*forever's avatar

    Je klaagt over remasters en cross-gen, maar GTA V (een remaster) en MGS V (cross-gen) gaan hopelijk verandering brengen…. Mmmm….

    Zever eens niet. GTA v was altijd al bedoeld voor hogere hardware. De ps3 versie is een afkooksel van de echte versie. Remasters zijn gewoon een hype. De enige remasters die echt zijn: the last of us en metro. Sleeping dogs en tomb raider is trouwens gewoon een definitieve edition met hier en daar verbeteringen.

    Het verschil met v ps3 en 4 zal enorm zijn

    Tja, misschien dat het zo simpel is als je torenhoge verwachtingen bij stellen en minder tijd spenderen aan het gamen en andere dingen ernaast doen. Ik weet het klinkt heel kort door de bocht en lullig, maar zo bedoel ik het niet natuurlijk…dus laat het me even toelichten.

    Kijk eens objectief naar de lijst van spellen die je gepost hebt, dat zijn toch 17 games (en dan zeg je nog enz. dus je kunt er nog meer opnoemen)…die jou persoonlijk niet, niet genoeg of nauwelijks vermaakt hebben om diverse redenen die simpelweg enkel jou aangaan gezien je ze immers afkaatst op enkel je mening.
    Dat betekend dus dat jouw verwachtingen niet gehaald worden, wat kan door 2 mogelijkheden:
    1. de game beloofd dingen die niet waargemaakt worden
    OF
    2. jouw verwachting van de game is anders dan wat de game biedt.

    Vandaar dat ik zeg dat je wellicht je verwachtingen bij moet stellen van de games die je speelt en er met andere gedachten of een open mindset in dient te gaan, zo vallen de games misschien minder tegen.

    Daarnaast stelde ik dat je wellicht teveel tijd spendeert aan het gamen… want eerlijk 17+ games allemaal gespeeld en er nu al klaar mee zijn is een simpele rekensom… je gamet veel, misschien teveel. En als je veel gamet, vorm je automatisch je eigen mening over wat je leuk vindt en niet leuk vindt en ga je daar verwachtingen bij stellen wat mij automatisch terugbrengt op m’n eerste punt over de verwachtingen die je hebt bij de games.

    Verder stel je nu al erg sceptisch te zijn over games die nog moeten komen, in de hoop dat die niet gaan tegenvallen…wat opnieuw aangeeft dat je al verwachtingen hebt van de games. En geloof me, door de hoop die je er op verstigd en dee verwachtingen die je hebt gaan ook die tegenvallen.

    Dus vandaar dat ik simpelweg stel dat het niet zozeer aan de games ligt maar wellicht aan jou… wat zeker een mogelijkheid kan zijn gezien de games zelf door erg veel mensen gespeeld worden en zeker niet iedereen jouw mening deelt over deze games.

    Ik begrijp je punt. Maar ik zweer het ik zit er juist minder op. Ik heb al snel de neiging op ps3 te gaan. Het is echt gewoon te erg voor woorden. Op ps3 was ik nog weggeblazen. Nu is de game line up gewoon een ramp. Ik heb echt nog geen seconde genoten van gaming. 2012 had de beste line up. 2013 waren de krakers aan het komen. En 2014 is teleurstelling na teleurstelling en vooral mager…

    En ik zit op een druk sport schema… En ga veel uit. Eens ik tijd heb wil ik gamen. Jammergenoeg is dit dus geen optie meer

  14. 9118 XP
    Flaming_Kaiser's avatar

    Zever eens niet. GTA v was altijd al bedoeld voor hogere hardware. De ps3 versie is een afkooksel van de echte versie. Remasters zijn gewoon een hype. De enige remasters die echt zijn: the last of us en metro. Sleeping dogs en tomb raider is trouwens gewoon een definitieve edition met hier en daar verbeteringen.

    Het verschil met v ps3 en 4 zal enorm zijn

    Ik begrijp je punt. Maar ik zweer het ik zit er juist minder op. Ik heb al snel de neiging op ps3 te gaan. Het is echt gewoon te erg voor woorden. Op ps3 was ik nog weggeblazen. Nu is de game line up gewoon een ramp. Ik heb echt nog geen seconde genoten van gaming. 2012 had de beste line up. 2013 waren de krakers aan het komen. En 2014 is teleurstelling na teleurstelling en vooral mager…

    En ik zit op een druk sport schema… En ga veel uit. Eens ik tijd heb wil ik gamen. Jammergenoeg is dit dus geen optie meer

    Ik ben het niet met je eens de PS3 had geen games met de release ik had keuze uit 3 games. De PS3 was er al een tijdje voordat de toppers kwamen. Volgend jaar komt er een heleboel uit. Ik heb nog geen geld voor de PS4 dus dat komt niet eens zo slecht uit en je weet wie het eerst koopt moet even wachten elke console. ๐Ÿ˜‰

    Ik ben het echt moe. Ik heb men ps4 sinds december en de meeste games zijn cross gen of remasters, of full edities…

    Echt waar jong ik heb me nog nooit zo geรซrgerd aan gaming. De ps4 lijkt gewoon een ps3.5 op dit moment.

    Ik heb bijna alle games gespeeld. De meeste hebben me teleurgesteld.

    Need for speed rivals: geen next gen, maar wel een fun game van hoge waarde
    ASSASSIN’S CREED BLACK FLAG: goede assassin’s creed , eens uit ben je er ook klaar mee
    Watch dogs: zo een FUCKING goed concept dat nergens te bespeuren is in de echte game. De map is om van te huilen
    The last of us remastered : dit is tenminste een aanrader maar 1 keer gespeeld ben je er ook klaar mee
    Call of duty ghosts: de slechtste cod ooit
    Battlefield 4: zeker geen slechte game, maar ik ben er een beetje klaar mee
    Thief: niet super next gen maar zeker een aanrader
    KILLZONE shadowfall : niet de KILLZONE zoals vele fans in hun gedachte hadden ondanks dit is het de eerste killzone die me interesseerde
    Infamous second son: kun je dit een game noemen? Is meer een tech demo van een paar uur…
    Destiny: super verslavend maar echt zo leeg dat het een schande is. En het ergste van al. Alle quests etc leiden gewoon naar upgrades. Waar is humor, waar is variatie, waar is het aanbod?
    Wolfenstein: hoera toch een game die me nog aansprak…maar eens uit is het uit…
    Driveclub: dat ze dit durven verkopen? Ik ben echt zwaar teleurgesteld. Game gaat al terug richting winkel
    Metro redux: geen next gen maar een remaster. Story is echt FUCKING raar dat ik het op niks trekken vondt. Tot dat metro last light het juist geweldig maakte.
    Tomb raider: definitive edition: GREAT game maar op ps3 was hij dit ook al. Op ps4 heb ik er ook van genoten maar het blijft een current gen game.
    Sniper elite 3: goede game maar de belichting is echt raar en soms is de game echt stroef. Qua level design is het nog cava.
    EA ufc: ik als ufc fan gamer had men hoop hier op gezet. EA maakte de game graphisch beter maar op gameplay: godverdomme ze hebben het verneukt… En waar zijn alle modussen naartoe? DLC zeker… Tsss
    Resogun: geen game , maar een psn game. Voor relaxe momenten … Deze game was best nog goed

    Enz

    De enigste games die hopelijk verandering brengen…

    RAINBOW SIX SIEGE
    GTA V
    METAL GEAR SOLID V

    FAR CRY 4, assassin’s creed unity, call of duty: ik hou men hart alvast

    GTA 5 noemen is dan echt een rare opmerking. Ik verwacht meer van andere remaster games dat is gewoon totaal een persoonlijke ervaring heb ik zo het idee. Maar je weet wie het eerst koopt wie het langst wacht. De PS3 duurde ook zeker een lange tijd voordat er goede games uitkwamen.

  15. 631 XP
    NuckChorris.. ^_^'s avatar

    Mss had je wat meer research moeten doen voordat je blindelings de PS4 kocht. Je had dit kunnen verwachten natuurlijk heh. Kijk maar naar de PS3 launch. Op het moment dat een nieuwe console gelauncht word zijn er altijd weinig grote titels beschikbaar. En daar zitten vaak maar 1 a 2 triple A titels tussen van een specifiek genre.

    Ben het met je eens dat Sony eigenlijk al iets heel groots had moeten uitbrengen, maar blijkbaar zijn de meeste grote first party ontwikkelaars nog druk bezig met het afmaken van die grote games zoals bijvoorbeeld Uncharted 4.

    Een v/d weinige games die me aansprak tijdens de launch was InFamous: Second Son. Maar dat is imo niet genoeg om meteen een PS4 voor aan te schaffen. Vandaar dat ik nu nog steeds wacht. Ga waarschijnlijk pas volgend jaar de PS4 kopen als het gameaanbod flink omhoog schiet. Er komen veel grote titels uit in 2015. Dat word het jaar dat deze current gen pas echt gaat beginnen imo. Ben nu nog druk bezig met me PS3 backlog wegwerken, gaat nog wel ff duren. Heb nog aardig wat shit leggen. ^_^

  16. 182 XP
    Mitch1993-'s avatar

    Ben ook snel uitgekeken op de games van ps4.
    Vermaak me nu alleen nog met destiny en binnenkort cod aw en far Cry 4 dan hoop ik voorlopig vooruit te kunnen ๐Ÿ™‚

  17. 2015 XP
    WJayW's avatar

    Ik begrijp je punt. Maar ik zweer het ik zit er juist minder op. Ik heb al snel de neiging op ps3 te gaan. Het is echt gewoon te erg voor woorden. Op ps3 was ik nog weggeblazen. Nu is de game line up gewoon een ramp. Ik heb echt nog geen seconde genoten van gaming. 2012 had de beste line up. 2013 waren de krakers aan het komen. En 2014 is teleurstelling na teleurstelling en vooral mager…

    En ik zit op een druk sport schema… En ga veel uit. Eens ik tijd heb wil ik gamen. Jammergenoeg is dit dus geen optie meer

    Ik ben blij dat je m’n punt begrijpt ๐Ÿ™‚

    Maar zoals bij elke nieuwe console is vaak het eerste jaar in vergelijking met wat er in de jaren erna komt vaak mager. Ik ben met je eens dat de grote first party titels nog uitgebleven zijn, maar het game aanbod over het algemeen vind ik zelf toch niet mager te noemen (gezien je er zelf ook al 17 opnoemt). Het is natuurlijk ook persoonlijke smaak of de game je bevalt of niet en ook niet alle genres zullen in je straatje passen.
    Het is waarschijnlijk ook lastig voor mij persoonlijk om mijzelf in jouw positie te plaatsten gezien ik zelf wel vind dat het aanbod voor 2014 redelijk te noemen is, ondanks dat er andere jaren misschien een betere line up hadden.
    Wel is het zo dat je kunt verwachten bij een nieuwe console dat deze even op gang moet komen en daar vaak 1 a 2 jaar over doet. Gelukkig zitten er nog wel wat games aan te komen hoor, weliswaar het merendeel in 2015… waar je er zelf ook al een aantal van opnoemt. Maar vergeet ook niet games als:

    the witcher 3
    dragon age
    batman arkham knight
    the evil within
    uncharted 4
    the order 1886
    dying light
    bloodborne
    final fantasy XV
    kingdom hearts 3
    mad max
    rime
    hellblade
    silent hills
    the division
    project cars
    the crew

    en dat is ook maar een handje vol van wat er nog komt. Tenslotte is geduld een schone zaak en wellicht dat als gamen je echt tegen staat je meer tijd over hebt voor andere dingen zoals je sport en uitgaan… het is ook maar entertainment en dat kun je op zoveel verschillende wijzes doen natuurlijk.

  18. 2457 XP
    peyj's avatar

    De verwachting van de games zijn tegenwoordig gewoon te hoog. De beste en leukste games die ik heb gespeeld zijn spellen waarbij ik eigenlijk helemaal geen beeld had hoe dat zou zijn.
    – Assassins Creed (1)
    – Fallout 3
    – Saints Row 3
    – Red Dead Redemption
    – Okami
    – Wolfenstein New Order
    – Destiny

    Spellen waarin ik me nergens in had verdiept, bijna geen gameplay beelden van had bekeken etc. Deze spellen heb ik allemaal kapot gespeeld. De meeste games die ik in de gaten hield vielen tegen, omdat de verwachtingen soms zo hoog worden gebracht. Kijk maar eens naar GTA V, dikke hype, prima game, maar omdat de verwachtingen zo hoog waren gaan mensen ieder dingetje afkraken wat er minder aan is. Nu zijn er ook slechte games uitgekomen *kuch* watchdogs *kuch*, maar het hypen en daarna bashen zie je steeds vaker. Destiny bijvoorbeeld ook.. Ik vind het echt een toffe game, maar zoveel mensen kraken het af. Soms lijkt het alsof we te verwend zijn. Hoewel inderdaad de laatste tijd er veel remastered versies uitkomen van al bestaande spellen vind ik dit niet eens verkeerd. Het slaat soms wel een beetje door, maar sommige spellen waren al geweldig op de PS3 en dan in full hd PS4 geeft het hele gevoel weer terug.

    Ik verwacht dat volgend jaar echt een beter jaar gaat worden kwa games. Maar we laten ons ook te veel leiden door verwachtingen van de media.

  19. 241 XP
    Squidward's avatar

    Ik heb het idee dat veel mensen een beetje onrealistische verwachtingen hebben omtrent het eerste jaar van een nieuwe console… Maar ja, als ik dan naar mezelf kijk, iemand die ooit begonnen is met een SEGA Mastersystem, dan ben ik misschien wat eerder onder de indruk van de nieuwe games dan de jongere generatie.

  20. 1870 XP
    R*forever's avatar

    De verwachting van de games zijn tegenwoordig gewoon te hoog. De beste en leukste games die ik heb gespeeld zijn spellen waarbij ik eigenlijk helemaal geen beeld had hoe dat zou zijn.
    – Assassins Creed (1)
    – Fallout 3
    – Saints Row 3
    – Red Dead Redemption
    – Okami
    – Wolfenstein New Order
    – Destiny

    Spellen waarin ik me nergens in had verdiept, bijna geen gameplay beelden van had bekeken etc. Deze spellen heb ik allemaal kapot gespeeld. De meeste games die ik in de gaten hield vielen tegen, omdat de verwachtingen soms zo hoog worden gebracht. Kijk maar eens naar GTA V, dikke hype, prima game, maar omdat de verwachtingen zo hoog waren gaan mensen ieder dingetje afkraken wat er minder aan is. Nu zijn er ook slechte games uitgekomen *kuch* watchdogs *kuch*, maar het hypen en daarna bashen zie je steeds vaker. Destiny bijvoorbeeld ook.. Ik vind het echt een toffe game, maar zoveel mensen kraken het af. Soms lijkt het alsof we te verwend zijn. Hoewel inderdaad de laatste tijd er veel remastered versies uitkomen van al bestaande spellen vind ik dit niet eens verkeerd. Het slaat soms wel een beetje door, maar sommige spellen waren al geweldig op de PS3 en dan in full hd PS4 geeft het hele gevoel weer terug.

    Ik verwacht dat volgend jaar echt een beter jaar gaat worden kwa games. Maar we laten ons ook te veel leiden door verwachtingen van de media.

    Nochtans was ik veel gehyped op het ps3 tijdperk. En waren Men verwachtingen ook hoog. Toen waren er toch echt kaskrakers

    Games die me echt nablijven

    MW2
    HITMAN absolution
    De complete assassin’s creed saga, vooral brotherhood, 2 en 3
    Max Payne 3
    Just cause 2
    Battlefield 3
    Midnight club la
    Need for speed most wanted 2012
    Burn-out paradise city
    Need for speed hot persuit
    Borderlands 1, maar vooral 2
    Tomb raider 2012
    Sleeping dogs
    Splinter cell blacklist
    Payday 1 en 2
    Bioshock infinite
    Gta 4
    Red dead redemption
    God of war 3 en ASCENSION
    Medal of honor 2010
    Medal of honor warfighter
    SAINTS row 2 en 3
    Ghost recon future SOLDIER
    Rainbow six: Vegas 2
    Maffia 2
    Far cry 2 en hype 3
    Grid 2
    Army of two: the devils cartel
    Sniper elite V2
    Prototype 1 en 2
    Ufc games van thq
    Dishonored
    Deus ex
    SSX 2012
    Enz

  21. 8815 XP
    7th-son's avatar

    Nochtans was ik veel gehyped op het ps3 tijdperk. En waren Men verwachtingen ook hoog. Toen waren er toch echt kaskrakers

    Games die me echt nablijven

    MW2
    HITMAN absolution
    De complete assassin’s creed saga, vooral brotherhood, 2 en 3
    Max Payne 3
    Just cause 2
    Battlefield 3
    Midnight club la
    Need for speed most wanted 2012
    Burn-out paradise city
    Need for speed hot persuit
    Borderlands 1, maar vooral 2
    Tomb raider 2012
    Sleeping dogs
    Splinter cell blacklist
    Payday 1 en 2
    Bioshock infinite
    Gta 4
    Red dead redemption
    God of war 3 en ASCENSION
    Medal of honor 2010
    Medal of honor warfighter
    SAINTS row 2 en 3
    Ghost recon future SOLDIER
    Rainbow six: Vegas 2
    Maffia 2
    Far cry 2 en hype 3
    Grid 2
    Army of two: the devils cartel
    Sniper elite V2
    Prototype 1 en 2
    Ufc games van thq
    Dishonored
    Deus ex
    SSX 2012
    Enz

    En hoeveel van die games waren in het eerste jaar van de ps3 uit?

  22. 1870 XP
    R*forever's avatar

    En hoeveel van die games waren in het eerste jaar van de ps3 uit?

    My god dat ik daar niet aan dacht. Ik ben verblind van teleurstelling totdat jij mijn bericht in een antwoord gaf. Danku voor me wakker te schudden. Dat belooft dan hopelijk toch nog wat krakers… In 2016,2017 pffff ๐Ÿ™ ๐Ÿ™

    Ik ben driveclub weer gaan hale. Echt waar jong door al dat hyperij ben ik te hebzuchtig geworden of juist meer correct … Want de game industrie is echt aant door draaien door de concurrentie…

    Ik heb expres zo weinig mogelijk assassin’s creed unity bekeken omdat ik echt op deze zat te wachten voor een BLAST te hebben. En nu opeens zit Ubisoft constant weer dingen te kramen. Ze moeten godverdomme hun bek houden. Ze naaien hun zelf en de gamers. Toch ga ik deze halen maar ik voel me echt een gediscrimineerd gamer.

    Onze console is FUCKING beter dan de Xbox One blijkt nu dus. En daardoor beginnen ze nu al af te stemmen. Echt een vuile streek. Ik verwacht geen 1080p 60 fps op elke game. Ik ben blij met 30 fps LOCKED. Maar als ze games nu al LOCKED beginnen zetten omdat Microsoft er niet tegen kan ? Sorry hoor waar gaan we naartoe.

    Het enigste wat ik wil: eerlijke trailers, presentaties, in gameplay.
    Geen forceringen tov concurrentie

    Want het voelt godverdikke hard aan als ze je zo hypen en dan niet anders dan kunt concluderen dat watch dogs nergens te bespeuren valt op de echte disc…

    Ach ja. Ik zal dus nu driveclub een 2de kans geven
    Call of duty ADVANCED WAREFARE een kans geven..
    Assassin’s creed unity met plezier spelen als ze beginnen te stoppen met valse reclame
    Gta v met veel plezier spelen. Ik wacht al zo lang voor de echte versie te kunnen spelen. Deze gaat denk ik 1000 uren minimum draaien op men ps4. Nu rest alleen de vraag waar ik die tijd vandaan ga halen ๐Ÿ˜€

  23. 545 XP
    Senor el Tigre's avatar

    Gta v met veel plezier spelen. Ik wacht al zo lang voor de echte versie te kunnen spelen. Deze gaat denk ik 1000 uren minimum draaien op men ps4. Nu rest alleen de vraag waar ik die tijd vandaan ga halen ๐Ÿ˜€

    Korte posts maken op psx-sense, hou je meer tijd over om te gamen ๐Ÿ˜€

  24. 1870 XP
    R*forever's avatar

    Korte posts maken op psx-sense, hou je meer tijd over om te gamen ๐Ÿ˜€

    Zoveel post ik nu weer ook niet he ๐Ÿ˜›

    OT: driveclub weer een kans gegeven en My god … Why the fuck heb ik die gisteren zo bekritiseerd. De speed sense voelt echt aan alsof je kippenvel krijgt. Vooral in de cockpit view. En de auto’s voelen ook echt goed aan. Ik kan er niet genoeg van krijgen mijn auto te zien spinnen door een te scherpe bocht te nemen. Grafisch is het echt top. Ik ben nu eindelijk aant genieten ๐Ÿ˜€

  25. 2457 XP
    peyj's avatar

    Zoveel post ik nu weer ook niet he ๐Ÿ˜›

    OT: driveclub weer een kans gegeven en My god … Why the fuck heb ik die gisteren zo bekritiseerd. De speed sense voelt echt aan alsof je kippenvel krijgt. Vooral in de cockpit view. En de auto’s voelen ook echt goed aan. Ik kan er niet genoeg van krijgen mijn auto te zien spinnen door een te scherpe bocht te nemen. Grafisch is het echt top. Ik ben nu eindelijk aant genieten ๐Ÿ˜€

    Wat ik zeg.. Grote komende titels worden zo erg gehypet dat alles wat niet voldoet aan de hype direct als teleurstelling word gezien. Maar heel veel gamers kijken niet voorbij die fouten (groot voorbeeld GTAV!!!!). Gelukkig heb je bij Driveclub toch een andere bril opgezet ;). Ik heb genoten van games waar anderen hun neus voor op halen en games gehaat die andere weer de hemel in prijzen. Er komen nog genoeg games op de PS4, hierbij zal genoeg bagger zitten. Maar ook een hele hoop pareltjes. De truc is om er neutraal er naar te blijven kijken, want reviews en previews zeggen ook niet altijd alles.

  26. 979 XP
    Mikeyboy's avatar

    Ik heb het idee dat veel mensen een beetje onrealistische verwachtingen hebben omtrent het eerste jaar van een nieuwe console… Maar ja, als ik dan naar mezelf kijk, iemand die ooit begonnen is met een SEGA Mastersystem, dan ben ik misschien wat eerder onder de indruk van de nieuwe games dan de jongere generatie.

    Hier nog รฉรฉn, als klein ventje op de NES duckhunt gespeeld, en vanaf daar doorgegroeid.

    Ik ben inderdaad ook snel onder de indruk, gewoon omdat het mooie technologie is.
    Ben bang dat veel (niet iedereen) van de jeugd wat verpest is.

    En tja, als je roept waar de games blijven ? De PS4 is nog geen 1 jaar op de markt, wat verwacht je ?
    Dit heb ik bij elke launch meegemaakt dat er 2 a 3 leuke spellen zijn en daar moet je het toch echt even mee doen.

    Gelukkig zijn wij niet zo moeilijk. ๐Ÿ™‚

  27. 4299 XP
    Peter01's avatar

    ik heb uit het niets geld gekregen van me oma, en met wat spaargeld dat ik overhad dacht ik erover om een ps4 te kopen. maar ik bedacht me omdat ik wist dat er nog niet zoveel voor uit was en dat er nog geen budgetgames voor zijn.
    door dit artikel word het voor mij nog eens bevestigd.

    p.s. ik weet dat je rockstar fan bent maar gta5 op de ps4 is ook een remaster/remake dus die verandering zal je daar ook niet zien.

  28. 1870 XP
    R*forever's avatar

    ik heb uit het niets geld gekregen van me oma, en met wat spaargeld dat ik overhad dacht ik erover om een ps4 te kopen. maar ik bedacht me omdat ik wist dat er nog niet zoveel voor uit was en dat er nog geen budgetgames voor zijn.
    door dit artikel word het voor mij nog eens bevestigd.

    p.s. ik weet dat je rockstar fan bent maar gta5 op de ps4 is ook een remaster/remake dus die verandering zal je daar ook niet zien.

    Ik ga niet te ver gaan maar voor alle duidelijkheid. De game is nog niet uit op alle platformen. Pc bedoel ik dus. Zij krijgen nu eindelijk de kans gta v te spelen. Deze versie is de echte en bedoelde versie van v. De ps3 kon v niet aan maar toch hebben ze een afkooksel gereleased. Nu de next gen officieel is mogen ze open zijn. Ze hebben eindelijk bevestigd dat v op Xbox One en ps4 komt. In andere woorden: ze verdoezelen te verzwegen hebben dat v al lang in de maak was voor de huidige gen, die toen nog niet bestond.

    op ps3 bestonden ook al de termen remake, definitive edition, GOTY enz

    Bv SAINTS row noemde het dan weer de game of the decade edition ofzoiets.

    Vroeger betekende complete edition dus een van die termen. Sinds de huidige gen op de markt is. Is er een zware hype ontstaan rond deze termen dat komt omdat naughty dog hun the last of us remastered noemde en vele devs zijn ineens ook die term gaan gebruiken.

    Tomb raider, sleeping dogs definitive edition is eigenlijk dus een complete edition en nieuwere graphics omdat de ps4 zowizo al standaard krachtiger is. Vandaar dat ze het altijd extra in het vet uitdrukken. Maar in theorie zijn het enkel de hardware die het juist zo mooi maken + wat nieuwe effecten en frame stability/shaders..,

    GTA V :
    Meer wild leven: hamerhaaien, katten, soort van leeuwen ofzoiets ..(jaguars)
    Verbeterde draw distances: dit zorgt ervoor dat de wereld veel meer zal zichtbaar zien van verre afstanden in details… Het zichtbeeld
    Nieuw belichtings systeem: volledige nieuwe ATMOSFEER maar ook nieuwe FX( belichtings effecten)
    SHADERS
    1080p
    Veel meer bevolking
    De wagens hebben nieuwe physics en damage systeem
    Veel meer textures: zeer veel details dus..
    Veel meer verkeer
    100 nieuwe radio songs

    Dat is toch een hele hoop improvents voor een remaster als je het mij vraagt. Anyways misschien ben ik verblind door mijn fanboy isme. Ik weet alvast dat deze game wel de ps3 versie verslind..

  29. 545 XP
    Senor el Tigre's avatar

    Ik ga niet te ver gaan maar voor alle duidelijkheid. De game is nog niet uit op alle platformen. Pc bedoel ik dus. Zij krijgen nu eindelijk de kans gta v te spelen. Deze versie is de echte en bedoelde versie van v. De ps3 kon v niet aan maar toch hebben ze een afkooksel gereleased. Nu de next gen officieel is mogen ze open zijn. Ze hebben eindelijk bevestigd dat v op Xbox One en ps4 komt. In andere woorden: ze verdoezelen te verzwegen hebben dat v al lang in de maak was voor de huidige gen, die toen nog niet bestond.

    op ps3 bestonden ook al de termen remake, definitive edition, GOTY enz

    Bv SAINTS row noemde het dan weer de game of the decade edition ofzoiets.

    Vroeger betekende complete edition dus een van die termen. Sinds de huidige gen op de markt is. Is er een zware hype ontstaan rond deze termen dat komt omdat naughty dog hun the last of us remastered noemde en vele devs zijn ineens ook die term gaan gebruiken.

    Tomb raider, sleeping dogs definitive edition is eigenlijk dus een complete edition en nieuwere graphics omdat de ps4 zowizo al standaard krachtiger is. Vandaar dat ze het altijd extra in het vet uitdrukken. Maar in theorie zijn het enkel de hardware die het juist zo mooi maken + wat nieuwe effecten en frame stability/shaders..,

    GTA V :
    Meer wild leven: hamerhaaien, katten, soort van leeuwen ofzoiets ..(jaguars)
    Verbeterde draw distances: dit zorgt ervoor dat de wereld veel meer zal zichtbaar zien van verre afstanden in details… Het zichtbeeld
    Nieuw belichtings systeem: volledige nieuwe ATMOSFEER maar ook nieuwe FX( belichtings effecten)
    SHADERS
    1080p
    Veel meer bevolking
    De wagens hebben nieuwe physics en damage systeem
    Veel meer textures: zeer veel details dus..
    Veel meer verkeer
    100 nieuwe radio songs

    Dat is toch een hele hoop improvents voor een remaster als je het mij vraagt. Anyways misschien ben ik verblind door mijn fanboy isme. Ik weet alvast dat deze game wel de ps3 versie verslind..

    Hoewel ik het niet altijd met je eens ben, heb ik ook erg veel zin in GTA V zoals jij. Ik heb GTA V (met name Online) helemaal kapot gespeeld. Ik zie GTA V voor de PS4 ook meer als een nieuwe game dan een simpele remaster. Zij hebben zoveel aanpassingen gedaan dat het een andere ervaring biedt *betere*. Voor mij komt GTA V nu รฉcht tot zijn recht, zeker online met 30 spelers.

    Ik heb zelfs meer zin in GTA V voor de PS4 dan elk andere game (AC, FC4, COD etc) omdat het echt als een PS4 game voelt voor mij.