Forum

Topic: The Evil Within

Anoniem's avatar

Eindelijk is het spel uit, her en der informatie gelezen over de black bars, goed was geen punt omdat je ze schijnbaar kon uitzetten.

Tot mijn verbazing ben ik bezig, en inderdaad de black bars zijn daar (door 16:9 ofzo!?)
Ik in de options list gekeken, nergens te bekennen om ze daadwerkelijk uit te zetten.

Het is namelijk erg vervelend spelen (gewoonweg ernstig stoorend!!), de helft van je scherm mis je gewoon.
Dit was te doen omdat de makers een horror film feeling wilde.
Dit slaat te plank volledig mis..

iemand al enig idee en en hoe je het uit kan zetten enof er überhaut een patch voor komt.
Want dit is belachelijk.

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

17 reacties

  1. 322 XP
    WippertNL's avatar

    Het spel is nog niet uit, dinsdag as. 14 oktober pas..!

  2. 979 XP
    Mikeyboy's avatar

    Ik heb hem hier toch echt liggen en zit hem te spelen.

    Via Yourgamerzone, heeft ze eerder de deur uitgedaan.
    Kan ook nog een foto maken als bewijs als je het niet geloof…

  3. 322 XP
    WippertNL's avatar

    …ik zeg niet dat ik je niet geloof; ik geloof je! Mazzelaar… ik moet wachten tot dinsdag 🙁

  4. 979 XP
    Mikeyboy's avatar

    …ik zeg niet dat ik je niet geloof; ik geloof je! Mazzelaar… ik moet wachten tot dinsdag 🙁

    Ik hoop dat je er plezier aan beleeft.

    Sfeer is goed! , helaas de rest wat minder.
    De black bars onder en boven (wat bedoeld is voor filmische sfeer schijnbaar) doet erg af van het speel plezier helaas. Het beperkt je op zicht, zeker omdat je moet sneaken.
    We wacht het af, wie weet komt er een patch omdit alsnog te verhelpen.

    Overigens is dit gewoon een menings kwestie, wie weet storen anderen zich hier niet aan en beleven een toffe game!

  5. 8830 XP
    7th-son's avatar

    Ik hoop dat je er plezier aan beleeft.

    Sfeer is goed! , helaas de rest wat minder.
    De black bars onder en boven (wat bedoeld is voor filmische sfeer schijnbaar) doet erg af van het speel plezier helaas. Het beperkt je op zicht, zeker omdat je moet sneaken.
    We wacht het af, wie weet komt er een patch omdit alsnog te verhelpen.

    Overigens is dit gewoon een menings kwestie, wie weet storen anderen zich hier niet aan en beleven een toffe game!

    Die zwarte balken lijkt wel een beetje een capcom kwaaltje heb ik het idee.
    Dit was ook al zo me Dragons Dogma (Dark Arisen), stoorde me er niet aan om eerlijk te zijn, maar kan me heel goed indenken dat er mensen zijn die dat wel doen

  6. 322 XP
    WippertNL's avatar

    …kheb gelukkig een 46″ scherm

  7. 979 XP
    Mikeyboy's avatar

    …kheb gelukkig een 46″ scherm

    Ik heb ook een groot scherm, helaas werkt het niet.
    Vooral als je gaat sneaken, dan zie je niet wat er voor je gebeurt, erg hinderlijk!

    Die zwarte balken lijkt wel een beetje een capcom kwaaltje heb ik het idee.
    Dit was ook al zo me Dragons Dogma (Dark Arisen), stoorde me er niet aan om eerlijk te zijn, maar kan me heel goed indenken dat er mensen zijn die dat wel doen

    En het gekke is, dit spel komt nog geen eens uit het huis van Capcom!
    (Shinji was vroeger dan wel werkzaam bij Capcom ;))

  8. 280 XP
    DarkDevil's avatar

    Ik ga hem dinsdag halen bij Game Mania, want kreeg vandaag bij Firstlook een €10,- kortingskaart op The Evil Within dus ga daar zeker gebruik van maken

  9. 182 XP
    Mitch1993-'s avatar

    Ik ga hem dinsdag halen bij Game Mania, want kreeg vandaag bij Firstlook een €10,- kortingskaart op The Evil Within dus ga daar zeker gebruik van maken

    En dan betaal je nog €60 want gamemania prijst zijn games aan €70 zo ver ik weet 🙁

  10. 8830 XP
    7th-son's avatar

    Ik heb ook een groot scherm, helaas werkt het niet.
    Vooral als je gaat sneaken, dan zie je niet wat er voor je gebeurt, erg hinderlijk!

    En het gekke is, dit spel komt nog geen eens uit het huis van Capcom!
    (Shinji was vroeger dan wel werkzaam bij Capcom ;))

    oops! ik dacht dat ie van capcom was! al zat ik wel in de buurt haha

  11. 280 XP
    DarkDevil's avatar

    Bethesda heeft een Season Pass aangekondigd voor The Evil Within. Die kost 19,99 euro en geeft toegang tot alle geplande DLC voor de game. Voorlopig zijn er drie uitbreidigingen bekend.

    De eerste uitbreiding laat je in de huid kruipen van The Keeper, ook wel bekend als Boxman, in een verzameling van sadistische mission-based maps. De tweede en derde uitbreiding bieden een tweedelige, verhaalgedreven ervaring als Juli Kidman, de mysterieuze partner van Sebastian Castellanos in The Evil Within.

    Ik zit nu dus zwaar te twijfelen om de game te halen, want voor hetzelfde geldt komt er dalijk een Complete Edition net zoals bij Tomb Raider en The Last of Us

  12. 2457 XP
    peyj's avatar

    Ik zit nu dus zwaar te twijfelen om de game te halen, want voor hetzelfde geldt komt er dalijk een Complete Edition net zoals bij Tomb Raider en The Last of Us

    Of je koopt het spel nu met season pass en je kan het direct spelen. Of je wacht een jaar en je speelt het dan met misschien de DLC erbij in begrepen. Als er zo’n editie komt dan gaat het echt een tijdje duren voordat het uitkomt. Zie Fallout en Skyrim series.

  13. 280 XP
    DarkDevil's avatar

    Of je koopt het spel nu met season pass en je kan het direct spelen. Of je wacht een jaar en je speelt het dan met misschien de DLC erbij in begrepen. Als er zo’n editie komt dan gaat het echt een tijdje duren voordat het uitkomt. Zie Fallout en Skyrim series.

    Oja, dat kan inderdaad ook, want ben eigenlijk geen fan van (lang) wachten.
    Btw, heb je een PSN+ account nodig om die Season Pass dan te kunnen gebruiken/kopen?
    Want heb dat dus niet op het account waar ik de game op wil gaan spelen.

    EDIT: net de Limited Edition bij de Media Markt gehaald voor €50,-
    Daarnaast was de normale editie ook dezelfde prijs

  14. 966 XP
    Timutz's avatar

    Oja, dat kan inderdaad ook, want ben eigenlijk geen fan van (lang) wachten.
    Btw, heb je een PSN+ account nodig om die Season Pass dan te kunnen gebruiken/kopen?
    Want heb dat dus niet op het account waar ik de game op wil gaan spelen.

    EDIT: net de Limited Edition bij de Media Markt gehaald voor €50,-
    Daarnaast was de normale editie ook dezelfde prijs

    Huh ik heb de game net gehaald en de Limited Edition was geen 49,- maar gewoon 65,- bij de media markt

  15. 979 XP
    Mikeyboy's avatar

    Ben benieuwd wat mensen ervan vinden.

    Scores zijn erg goed, dit had ik en velen niet verwacht.

    Ik had het spel afgelopen zaterdag al in huis, en kwam er op een één of andere manier niet lekker in en heb hem gelijk de deur uitgedaan.
    Denk dat ik te snel een conclusie getrokken heb!

    Hij beland vanzelf in de budgetbak, dan nog maar eens opvissen.

  16. 280 XP
    DarkDevil's avatar

    Huh ik heb de game net gehaald en de Limited Edition was geen 49,- maar gewoon 65,- bij de media markt

    Ik vond het inderdaad vreemd, want normaal is de LE duurder dan de standaard
    Maarja, mij hoor je niet klagen hoor

    http://i59.tinypic.com/20iwirk.jpg http://i61.tinypic.com/kajklh.jpg

  17. 966 XP
    Timutz's avatar

    Ik vond het inderdaad vreemd, want normaal is de LE duurder dan de standaard
    Maarja, mij hoor je niet klagen hoor

    http://i59.tinypic.com/20iwirk.jpg http://i61.tinypic.com/kajklh.jpg

    Groot verschil met R’dam Alexandrium dan haha