Hoge latency Bf4 naar fall patch

Forumoverzicht

Geplaatst in: Sony PlayStation 4
Topic gemaakt op:
Level: 220 XP

Ik heb een tijdje geen bf4 meer gespeeld had gister avond toch weer zin in een potje, maar had veel last van lag dus heb de system performance test gedaan. Er staat nu bij latency 33.04 terwijl ik voor die patch op 0.06 zat.
Nu is mijn vraag licht het aan bf4 of zit er iets aan mijn kant niet goed ?

Anoniem reageren

Je hebt niet ingelogd op PSX-Sense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

8 reacties

1.    908 XP
    CrazyFunkyStyle's avatar

Doe een speedtest.net en kijk of het misschien aan je internet ligt.

2.    979 XP
    Mikeyboy's avatar

Ik heb een tijdje geen bf4 meer gespeeld had gister avond toch weer zin in een potje, maar had veel last van lag dus heb de system performance test gedaan. Er staat nu bij latency 33.04 terwijl ik voor die patch op 0.06 zat.

Ik heb BF4 sinds April, nooit problemen gehad met lag en dergelijke terwijl ik ierdereen hoorde en zag klagen.
    Nu na deze update lag die bij mij ook als een bezetene.. Dus denk niet dat het bij jou ligt.

3.    846 XP
    Dju-Dju's avatar

Heb de laatste maand Voor het eerst nergens last van.
    Behalve dat de singleplayer nog steeds niet op orde is

4.    340 XP
    Michie's avatar

Heb sowieso sinds de launch nergens last van gehad.:P

5.    8202 XP
    Flaming_Kaiser's avatar

Heb de laatste maand Voor het eerst nergens last van.
    Behalve dat de singleplayer nog steeds niet op orde is

Nog steeds niet?

6.    846 XP
    Dju-Dju's avatar

Nog steeds niet?

Singleplayer data word nog steeds verwijderd

Waar heb je dat gemeten?

7.    5379 XP
    PattyS3's avatar

Dat BF4 voor de patch latency aangaf als ‘0.0X’ was een bug. Om het in jouw geval even te verduidelijken; 0.06 betekend hetzelfde als 60.00ms latency (ping). Als je nu 33.04 hebt dan zou je juist minder lagg moeten hebben. 😉

8.    220 XP
    Dropy1983's avatar

Singleplayer data word nog steeds verwijderd

Waar heb je dat gemeten?

naar options gaan in bf4 en dan r3 drukken.

@pattyS3 het is voor mij juist het tegen overgetelde