Forum

Topic: Status PS4

Anoniem's avatar

Hey iedereen:)

Ik heb zaterdag mijn ps4 opgestuurd naar Sony voor reparatieen maandag kon ik via posnlcode mijn pakket volgen.Maar dinsdag was hij daar geariveerd maar tot nu toe kan ik nergens een status zien.Weet iemand de site waar ik de status via RMA kan zien? En wat zou het minimale zijn voordat hij weer terug is:)

Fijne avond!

Gr

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

3 reacties

  1. 672 XP
    Playstation Fan's avatar

    Dit was ook bij mij zo, heb later bericht ontvangen dat ik het kon ophalen, mij lijkt omdat het pakket is afgeleverd bij sony service, zodat je weet het is daar ontvangen. dus geen reden je zorgen te maken, ik had de nieuwe Ps4 in 5 dagen weer terug’

  2. 45 XP
    Ody's avatar

    Dit was ook bij mij zo, heb later bericht ontvangen dat ik het kon ophalen, mij lijkt omdat het pakket is afgeleverd bij sony service, zodat je weet het is daar ontvangen. dus geen reden je zorgen te maken, ik had de nieuwe Ps4 in 5 dagen weer terug'

    Had je een hele nieuwe met doos controllers en al? Of een gerepareerde?

    Gr

  3. 672 XP
    Playstation Fan's avatar

    had het probleem dat bf4 die ik kocht voor ps3 en die had geupgrade naar ps4 maar naar enkele dagen werkte die niet meer op de ps4. had het gekocht 2013 op 29 nov met 2 controllers en cam, moest alles terug sturen met alle kabels en dergelijke, mij was verteld dat ik dat het werd om geruild voor een nieuwe, (dat doen ze een keer als de tweede keer een fout optreed dan proberen ze die te fixen. als dat mogelijk is…….. neem aan dat die van jou ook een nieuwe is die je in de winkel gekocht hebt, toch? hoop je hier mee van dienst te zijn geweest