Forum

Topic: BF4 sensitivity hulp nodig…

Anoniem's avatar

Sinds mw2 heb ik ontdekt dat 7 voor mij perfect is voor aiming. Dat is dus als resultaat very high…

Ik kan met moeite schieten in bf4 omdat ik mijn sensitivity nog niet gevonden heb. Zelfs in de test range is het een ramp,

Bf4 heeft blijkbaar ook ads sensivity. Ik heb beide nu op 65 gezet maar het voelt echt nog te traag aan. Ik wil op 70-80 spelen maar dan draait hij lik door. Het is de ads die ik moet veranderen. Heeft iemand tips?

Indien er iemand de sensitivity kan nabootsen van mw2 op niveau 7. Het wordt zeker gewaardeerd…

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

4 reacties

  1. 63 XP
    Animale's avatar

    ik speelde op MW2 ook altijd op sensitivity 7, maar met battlefield speel ik op 40 normal sensitivity en ads op 60 is in mijn optiek niet veel anders als 7 op CoD. Dat zijn mijn ervaringen in ieder geval 😛

  2. 846 XP
    Dju-Dju's avatar

    Ik speel op 48.

    Speel op callofduty duty ook heel hoog.
    Maar Battlefield is meer lange afstanden

  3. 149 XP
    gitaarlapswans's avatar

    sinds de patch kan je volgens mij idd de ADS snelheid aanpassen. Maar hoe lang geef je jezelf tijd aan een nieuwe snelheid te wennen. Ik zou het een paar dagen geven voordat het echt begint te wennen.

    Ik weet niet of je op de ps4 speelt. Maar de sticks van de ps4 controller zijn erg kort, misschien een aanradar om opzetstukjes te kopen voor op je pookjes, hierdoor worden de pookjes langer en wat nauwkeuriger.

  4. 1870 XP
    R*forever's avatar

    Ondertussen al wat getest…

    70% is blijkbaar in orde voor zonder problemen te lopen en achter u te kijken.

    Mijn ADS staat nu op 75%