Forum

Topic: Spotify probleem

Anoniem's avatar

Weet iemand oplossing voor deze foutmelding bij Spotify?

– can’t play the current track spotify

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

4 reacties

  1. 1306 XP
    A Gamer's avatar

    Ik heb geen idee. Spotify enige tijd terug opgezegd na een half jaar te hebben gewacht op een fatsoenlijke iPad-versie die compatibel is met de Android- en pc-versie.

    Niettemin hoop ik dat iemand anders je hiermee kan helpen..

    Edit: ik kwam een topic tegen hierover. Oplossing bleek hier het opnieuw installeren van Spotify.
    http://community.spotify.com/t5/Help-Desktop-Linux-Mac-and/Can-t-Play-current-track/td-p/282216/page/2

  2. 1150 XP
    DarkElement's avatar

    Kan je je probleem duidelijker omschrijven? Heb je dit alleen bij een enkel nummer, bij een playlist, bij alles? Alleen via wifi, via je telefoon of alle?

    Heb je premium of maak je gratis gebruik van de dienst?

    Heb je ook al gegoogeld?

    https://www.google.nl/?gws_rd=ssl#q=can%27t+play+the+current+track+spotify+

    Je zou bijvoorbeeld de laatste update kunnen installeren.

  3. 340 XP
    Michie's avatar

    Heb het met alle playlisten en het is gewoon via de PC. Ook op mobiel trouwens werkt het niet meer. Gebruik de gratis dienst.
    Aangezien premium niet meer nodig was toen ze de limiet van de gratis versie er uit hadden gehaald:P

    Heb ook al gegoogeld en updates van spotify komen altijd random tijdens het draaien van het programma.

  4. 340 XP
    Michie's avatar

    Dit meen je niet he, ik denk probeer nog 1x te kijken op internet. Kan het huidige nummer niet afspelen…. kwam ik bij een twitter bericht terecht. Waar stond dat: streaming in hoge kwaliteit uit moeten worden gevinkt. Schijnt een fout in die laatste update te zijn ofzo, heeft ook met premium te maken geloof ik.

    Maargoed, spotify is back!!!!!:)