Forum

Topic: minecraft ps4 upgrade

Anoniem's avatar

Beste PSX sensesers (ofzo)

Gisteren heb ik minecraft de ps vita editie gekocht. Hierbij kreeg ik automatisch de ps3 versie erbij. Ik wilde ook de ps4 versie aanschaffen, maar toen ik hem in de ps4 store gekocht had hoefde ik niks te betalen. Het bleek dus om een demo te gaan. Als ik het spel wil aanschaffen via de game, dan kom ik bij hetzelfde bestand terecht. Namelijk de demo. Ik kan geen volledig spel of de upgrade in de ps store vinden. Iemand een idee.
Misschien relevant dat ik de ps3 en vita editie alleen nog maar geïnstalleerd heb, maar nog niet gespeeld

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

2 reacties

  1. 802 XP
    phinal's avatar

    Probeer via deze link(je hebt de ps3 versie nodig maar jij hebt die al dus het zou moeten werken): https://store.sonyentertainmentnetwork.com/#!/nl-nl/minecraft-playstation4-edition/cid=EP4433-CUSA00265_00-MINECRAFTPS4ED02

  2. 1199 XP
    chris65's avatar

    Bedankt Phinal. Volgens mij is het gelukt. Wel raar dat het in het spel niet aangekocht kan worden en dat ik hem niet in de store kon vinden.