Forum

Topic: Pre-Order, maar welke?

Anoniem's avatar

Ik heb een keuze gemaakt wat betreft welke games ik moet halen. Maar qua budget blijft het lastig, en zal ik er een moeten kiezen! GTA V ga ik later halen, kijk ik eerlijk gezegd niet heel erg naar uit maar ik ga hem sowieso halen, later. Nou is mijn vraag: FAR CRY 4, of…. COD: advanced warfare!!??!?

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

8 reacties

  1. 1439 XP
    VinnieWalker's avatar

    Wat speel je liever? Een lange singleplayer campaign waar je een hoop vrijheid hebt om van alles te ontdekken (Far Cry 4), of een game met een sterke competitieve multiplayer en een korte maar spectaculaire singleplayer (CoD AW)?

    Ik ga zelf voor CoD. Far Cry komt later wel eens aangezien ik die game puur om de singleplayer zou gaan spelen.

  2. 182 XP
    Mitch1993-'s avatar

    Als ik moest kiezen zou ik voor cod gaan maar ik haal ze gwn beide. Verder toch niks op m’n verlanglijstje staan.

  3. 1150 XP
    DarkElement's avatar

    Als je van multiplayer houdt lekker CoD kopen en later Far Cry uit de budget bak halen.

  4. 414 XP
    Milkyray's avatar

    Call of Duty Ghost vond ik achteraf tegenvallen en heb ik weinig gespeeld omdat ik Black Ops nog steeds leuker vond, ondanks dat ik Ghost op de PS4 had. Far Cry 3 vond ik echt een topper, dus ik zou vor Far Cry 4 gaan…

  5. 221 XP
    Thomaswolf's avatar

    Deze games kan je niet met elkaar vergelijken en als je dat wel doet zou je Far Cry 4 heel erg beledigen! Maar ff serieus, als dit je enige twee toppers zijn dit najaar zal ik eerst COD halen zodat je niet als iedereen prestige master is dat jij nog met je level 1 loopt

  6. 30 XP
    Justagamer's avatar

    Toch Far Cry 4 gehaald, ik hoor over nauwelijks vernieuwing. Maar dat maakt mij niet echt uit, ik wil gewoon heerlijk Far Cry 4 kunnen spelen lekker op nextgen, cod haal ik later. Bedankt voor de reacties.

  7. 1 XP
    Adiii_NL's avatar

    Dragon Age / Adv. Warfare / Bloodborne en The Witcher 3 wordt het voor mij.

  8. 68 XP
    DeathBlade27's avatar

    Ik ga sowieso gta v halen dat is en word de beste game op playstation 4 maar far cry 4 wil ik ook wel halen maar die komt later als ik er geld voor heb.😀