Forum

Topic: Battlefield 4 Premium

Anoniem's avatar

Aangezien er nu een mooie aanbieding gaande is in de ps store voor battlefield premium voor 20 euro, overweeg ik om premium dus te kopen. Mijn vraag is is premium 20 euro waardt alvast bedankt.

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

18 reacties

  1. 8830 XP
    7th-son's avatar

    als je veel battlefield 4 speelt is het het zeker waard!!
    5 (of 4?) uitbreidingen, 4 nieuwe maps per uitbreiding, nieuwe wapens, voertuigen, gamemodes, trophies, “challenges” en levelutions voor 20 euro is een koopje!

  2. 91 XP
    Srakkars's avatar

    Ik heb hem van de week gekocht door die korting. Daarbovenop zit trouwens ook nog 10% korting op, dus je betaald 18 euro. Moet wel zeggen dat ik blij ben dat ik er geen 50 euro voor heb betaald, achteraf is dat wel absurt veel voor wat maps en extra wapens. Zelf vind ik het de 18 euro waard.

  3. 1789 XP
    Wesley_PS's avatar

    voor 20 euro zeker doen! Alleen worden de spelers wel verspreid door de grote hoeveelheid maps. Daardoor kan een potje zoeken langer duren

  4. 1870 XP
    R*forever's avatar

    Echt wel! Ik heb hem al sinds launch en ben nog geen seconde ontevreden geweest. Enkel de rubberbanding en dergelijke fouten bij de nieuwe packs zijn een downside..

    Sommige mappen zijn kut maar met de verschillende modi is het echt een aanrader.

    Mijn favoriete mappen:
    ROGUE transmission
    Lancing dam
    Golmud railway
    Caspian border
    Golf of oman
    Operation firestorm
    Pearl market
    Propaganda

    Zoals je ziet ben ik vooral voor de remakes: second aussalt dus. Naval strike heb ik weinig gespeeld. China rising had ook goede maps maar die speel ik voor het moment niet…

  5. 149 XP
    gitaarlapswans's avatar

    Ik heb een hekel aan DLS’s aangezien het feit dat lang niet alle spelers de uitbreidingen kopen, met als gevolg dat de NIEUWE maps over een tijdje uitgestorven zijn. Enkel met conquest vind je nog wel wat maps. En volgens mij is de Naval strike uitbreiding ook nog populair.

    Der zitten trouwens wel wat unlocks bij de uitbreiding die de moeite waard zijn. Mtar, F2000, AWS, mpx, sr2. Allemaal toppertjes

  6. 1439 XP
    VinnieWalker's avatar

    Nu dit topic toch aangemaakt is, hoe is Battlefield 4 eigenlijk op de PS4? Ik heb de game wel een tijd op m’n PC gespeeld, maar nu die BF4 Premium editie uitgebracht is voor 65 euro denk ik er aan om de game voor de PS4 te kopen.

  7. 149 XP
    gitaarlapswans's avatar

    Nu dit topic toch aangemaakt is, hoe is Battlefield 4 eigenlijk op de PS4? Ik heb de game wel een tijd op m’n PC gespeeld, maar nu die BF4 Premium editie uitgebracht is voor 65 euro denk ik er aan om de game voor de PS4 te kopen.

    Ik hoor altijd veel klaagzang betreft bf4, maar hij loopt gewoon goed, eigenlijk nooit problemen gehad. Netcode is een stuk beter geworden. En een stuk minder cheaters op ps4 😉

    De transitie van muis+toetsenbord naar controller was minder lastig dan ik had verwacht.

  8. 1439 XP
    VinnieWalker's avatar

    Oke dat klinkt wel goed. Het is 1080P / 60 FPS / 64 spelers ook hé?

    Dan haal ik hem dit weekend maar even op.

  9. 979 XP
    Mikeyboy's avatar

    Ik hoor altijd veel klaagzang betreft bf4, maar hij loopt gewoon goed, eigenlijk nooit problemen gehad. Netcode is een stuk beter geworden. En een stuk minder cheaters op ps4 😉

    De transitie van muis+toetsenbord naar controller was minder lastig dan ik had verwacht.

    De klaagzang, inderdaad.. denk dat veel mensen gewoon meelullen om te lullen.
    Speel BF4 sinds April, totaal geen problemen, 0,0.

    Heerlijk spel! 🙂

  10. 96 XP
    Skillzone_NL's avatar

    Ik speel battlefield vanaf februari 1x meegemaakt met het lagg gedoe voor de rest een topgame en het was die 110 euro totaal dubbel en dwars waard!

  11. 1439 XP
    VinnieWalker's avatar

    Ik heb de game in de PS Store gekocht. 27 voor de game + 18 voor premium. 45 euro voor Battlefield 4 inclusief premium, goede deal 🙂

  12. 8830 XP
    7th-son's avatar

    Ik heb een hekel aan DLS’s aangezien het feit dat lang niet alle spelers de uitbreidingen kopen, met als gevolg dat de NIEUWE maps over een tijdje uitgestorven zijn. Enkel met conquest vind je nog wel wat maps. En volgens mij is de Naval strike uitbreiding ook nog populair.

    Der zitten trouwens wel wat unlocks bij de uitbreiding die de moeite waard zijn. Mtar, F2000, AWS, mpx, sr2. Allemaal toppertjes

    In het geval van battlefield met premium is het wat anders.
    Er zijn meer mensen die premium halen dan mensen die een losse dlc kopen voor die game. Iedereen heeft dus al meteen alle uitbreidingen gekocht

  13. 107 XP
    Sunny-Sem's avatar

    Oke bedankt iedereen zal hem dan zo maar even aanschaffen.

    Uhm kan iemand mij mischien helpen ik zit nu dus in de ps store wil premium kopen maar staat hij nu ineens weer voor 50 euro help alstublieft

  14. 1870 XP
    R*forever's avatar

    Oke bedankt iedereen zal hem dan zo maar even aanschaffen.

    Uhm kan iemand mij mischien helpen ik zit nu dus in de ps store wil premium kopen maar staat hij nu ineens weer voor 50 euro help alstublieft

    Too late… Now thats fucked up 😛

  15. 1439 XP
    VinnieWalker's avatar

    Nee nee nee Sunny!

    Het is heel erg genaaid gedaan. Je hebt namelijk 2 versies. Als je premium aanklikt krijg je eerst de versie van 49,99 te zien, maar als je er op klikt kan je ook kiezen voor de versie van 19,99 (die 17,99 kost als je PS Plus hebt).

    Hier op de website van Sony:
    https://store.sonyentertainmentnetwork.com/#!/nl-nl/games/uitbreidingen/battlefield-4-premium/cid=EP0006-CUSA00049_00-PREMIUM000000001?smcid=pdc:nl-nl:pdc-home:ps%20store:null:null

    (weet niet of dit zo werkt. Ik kreeg bij het klikken op “Kies een versie” die andere versie te zien.)
    De actie loopt tot 30 oktober.

    Voor de mensen die eens samen willen spelen:
    VinnieWalker92

    Moet nog wel aan de controller wennen 🙂

  16. 107 XP
    Sunny-Sem's avatar

    Aah ja het is me nu gelukt bedamkt vinnie

  17. 1776 XP
    Scrappy-_-coco0's avatar

    Nee nee nee Sunny!

    Het is heel erg genaaid gedaan. Je hebt namelijk 2 versies. Als je premium aanklikt krijg je eerst de versie van 49,99 te zien, maar als je er op klikt kan je ook kiezen voor de versie van 19,99 (die 17,99 kost als je PS Plus hebt).

    Hier op de website van Sony:
    https://store.sonyentertainmentnetwork.com/#!/nl-nl/games/uitbreidingen/battlefield-4-premium/cid=EP0006-CUSA00049_00-PREMIUM000000001?smcid=pdc:nl-nl:pdc-home:ps%20store:null:null

    (weet niet of dit zo werkt. Ik kreeg bij het klikken op “Kies een versie” die andere versie te zien.)
    De actie loopt tot 30 oktober.

    Voor de mensen die eens samen willen spelen:
    VinnieWalker92

    Moet nog wel aan de controller wennen 🙂

    Ik zal je wel weer toevoegen 😛
    Heb vrij weinig mensen om mee te spelen behalve een stel rare belgen

  18. 1439 XP
    VinnieWalker's avatar

    Ik zal je wel weer toevoegen 😛
    Heb vrij weinig mensen om mee te spelen behalve een stel rare belgen

    Had je me gewist? Klootzak! 😉

    Nee is goed, voeg maar toe. Ik begin weer wat gewend te raken en heb m’n K/D alweer boven de 1.0 gekregen. Het begin is er :p.