Forum

Topic: COD Ghosts (ps3 naar ps4 upgrade niet meer te her-downloaden???)

Anoniem's avatar

Psx sense members.

Ik heb een nieuwe Harde schijf in me ps4 geplaatst en nu wilde ik Cod Ghosts downloaden.
ik heb gebruik gemaakt van de ps3 naar ps4 upgrade van 10 euro op releasedatum van de ps4.
nu kan ik echter nergens meer de digitale versie van ghosts downloaden.
Ook via de store bibliotheek en via de pc store bij transactie overzicht zie ik wel dat ik geupgrade heb voor 10 euro maar downloaden kan niet meer.
Heeft iemand een oplossing? Ik heb gewoon een 10tje betaald voor die upgrade en ik wil hem opnieuw installeren. Blijkbaar onmogelijk. Meer mensen die bijvoorbeeld ghosts verwijderd hebben en via dezelfde weg als ik hebben aangeschaft waarbij t opnieuw downloaden wel gelukt is?

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

5 reacties

  1. 9117 XP
    Flaming_Kaiser's avatar

    Psx sense members.

    Ik heb een nieuwe Harde schijf in me ps4 geplaatst en nu wilde ik Cod Ghosts downloaden.
    ik heb gebruik gemaakt van de ps3 naar ps4 upgrade van 10 euro op releasedatum van de ps4.
    nu kan ik echter nergens meer de digitale versie van ghosts downloaden.
    Ook via de store bibliotheek en via de pc store bij transactie overzicht zie ik wel dat ik geupgrade heb voor 10 euro maar downloaden kan niet meer.
    Heeft iemand een oplossing? Ik heb gewoon een 10tje betaald voor die upgrade en ik wil hem opnieuw installeren. Blijkbaar onmogelijk. Meer mensen die bijvoorbeeld ghosts verwijderd hebben en via dezelfde weg als ik hebben aangeschaft waarbij t opnieuw downloaden wel gelukt is?

    Ik zou zeggen bel playstation zelf op.

  2. 21 XP
    ac130's avatar

    Check de bibliotheek menu icoon op je ps4. Hier zie je je download historie. Daar kan je deze ook aanvinken en opnieuw downloaden. Downloaden via de psn store lukt niet meer omdat het maar tot een bepaalde periode geldig was.

    Ik had namelijk hetzelfde probleem als jij en heb dit zo kunnen oplossen.
    Laat even weten of het hierna gelukt is. goodluck!

  3. 140 XP
    Wes1987's avatar

    Check de bibliotheek menu icoon op je ps4. Hier zie je je download historie. Daar kan je deze ook aanvinken en opnieuw downloaden. Downloaden via de psn store lukt niet meer omdat het maar tot een bepaalde periode geldig was.

    Ik had namelijk hetzelfde probleem als jij en heb dit zo kunnen oplossen.
    Laat even weten of het hierna gelukt is. goodluck!

    Ik ben in de bibliotheek geweest, daar staat cod ghosts add on. als ik daar op klik kom ik weer in het start scherm van de store.
    Die add on is zo’n voice over van Snoop Dogg die ik gekocht heb. De game zelf staat er niet tussen om te downloaden

  4. 21 XP
    ac130's avatar

    Yes download die maar eerst. De COD ghosts zal daarna gaan verschijnen en de resterende part gaan downloaden. Doe wel de disc in de PS4

  5. 4683 XP
    ps3dennis's avatar

    Volgens mij vraagt je ps4 zelf of je het wil downloaden als je je ps3 disc in je ps4 stopt.