Forum

Topic: The Legend of Korra

Anoniem's avatar

Hi,

Veel mensen hebben de nieuwe game vast wel eens in de Store gezien. The Legend of Korra, een game van Platinum Games en gepubliceerd door Activision. Deze game gaat over de Tv serie The Legend of Korra.

In deze game ben je een “Avatar” die alle 4 elementen kan besturen: water, aarde, vuur en lucht. Veel mensen skippen deze game. Ik heb ‘m alsnog gekocht en hier is mijn review!

Graphics
De graphics zijn niet super mooi maar de animaties zien er wel mooi uit. De game draait op een volle 1080p in 60fps, alhoewel je bij sommige effecten wel wat drops krijgt.

Story
De story is OK voor de mensen die de serie kijken, maar voor de nieuwkomers is het wat te matig, maar wel goed genoeg.

Gameplay
De gameplay is heel erg indrukwekkend, je voelt je erg krachtig met de powers die je hebt. Het vechten is dan ook erg leuk en er zijn ook verschillende upgrades mogelijk waardoor het nog leuker wordt. Er zijn zat verschillende soorten vijanden

Mochten jullie meer info willen, meld dit in de reacties en ik maak alles wat langer en/of voeg wat meer kopjes toe.

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

3 reacties

  1. 24 XP
    dutchhero's avatar

    Ben zelf ook fan van de serie en ben ook beniwued naar de game.

    De reviews voor de game zijn echt slecht, terwijl het er toch wel redelijk uitziet.
    Welk cijfer geef je de game?
    Hoe lang ben je er ongeveer mee bezig?
    Is het de 15 euro waard?

  2. 518 XP
    recsto's avatar

    hoelang duurt de game ongeveer

  3. 134 XP
    Thunderbolt's avatar

    Ben zelf ook fan van de serie en ben ook beniwued naar de game.

    De reviews voor de game zijn echt slecht, terwijl het er toch wel redelijk uitziet.
    Welk cijfer geef je de game?
    Hoe lang ben je er ongeveer mee bezig?
    Is het de 15 euro waard?

    Ik geef het een 7.8 en het is ZEKER de 15 euro waard. IGN vergelijkt de game met AAA titels van Platiunum en dat is gewoon sneu.

    @recsto
    Ik had ‘m in 9 uur uitgespeeld. Maar er is ook nog een Pro-Bending mode waar je uren speelplezier aan kunt hebben. Tevens kun je ook de game spelen in Extreme mode en blijf je al je powers die je al hebt behouden.