Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

23 reacties

  1. 46 XP
    amfri's avatar

    Wil nog niets zeggen,
    maar dit is natuurlijk een reactie op cod ghosts wat niet de beste cod was.
    Als straks blijkt dat aw top is dan gaan de verkopen ook wel goed komen.
    Zoniet dan zie ik het somber in voor deze franchise.
    Misschien dat mensen er ook wel een beetje op uitgekeken zijn.
    Er is ook veel nieuwe concurrentie op shooter gebied.
    B.v. Destiny,Titanfall of dadelijk the division.

    Ik heb Ghosts achteraf ook weinig gespeeld.
    Eerst veel Bf4 en daarna Destiny.
    Ben toch wel benieuwd naar deze en heb hem in de preorder staan.

  2. 996 XP
    BosnianBoss's avatar

    Gamers willen iets anders na jarenlange copy paste cod,ik ga hem ieder geval proberen omdat ze nu de kant op gaan van unreal tournament-titanfall.

  3. 518 XP
    recsto's avatar

    Wil nog niets zeggen,
    maar dit is natuurlijk een reactie op cod ghosts wat niet de beste cod was.
    Als straks blijkt dat aw top is dan gaan de verkopen ook wel goed komen.
    Zoniet dan zie ik het somber in voor deze franchise.
    Misschien dat mensen er ook wel een beetje op uitgekeken zijn.
    Er is ook veel nieuwe concurrentie op shooter gebied.
    B.v. Destiny,Titanfall of dadelijk the division.

    Ik heb Ghosts achteraf ook weinig gespeeld.
    Eerst veel Bf4 en daarna Destiny.
    Ben toch wel benieuwd naar deze en heb hem in de preorder staan.

    het zegt inderdaad nog niets natuurlijk,maar laat wel zien dat een groot gedeelte toch geswitcht is naar een andere game. en natuurlijk dat ghost de slechtste cod tot nu toe is.

    ik heb zelf alleen ghost gespeeld toen hij uitkwam ben daardoor ook maar lvl 25ofzo, met xp boost ook nog, heb daarna ook alleen maar bf4 en destiny gespeeld.
    ben wel benieuwd naar AW. omdat ik alleen maar ps speel. en toch graag titanfall had gespeeld. kijk ik toch wel uit naar AW. ook al zijn het twee verschillende games.

  4. 4299 XP
    Peter01's avatar

    Gamers willen iets anders na jarenlange copy paste cod,ik ga hem ieder geval proberen omdat ze nu de kant op gaan van unreal tournament-titanfall.

    als die gamers dat willen (en ik neem aan dat jij er ook een bent) speel dan black ops 2 !!!!! daar zit nieuwe shit in het verhaal is lekker. zombies is vernieuwd. en die half rts
    half fps missies ? als dat niet nieuw is dan weet ik het niet meer.

  5. 1439 XP
    VinnieWalker's avatar

    Ik kreeg gisteren een mail van InsideGamer (ik wist niet eens dat ik ooit m’n email had gegeven aan dat bedrijf ik heb die website bijna nooit bezocht) ivm. een eenmalige actie voor Call of Duty AW (voor 51,50 euro).

    Toen had ik al het idee dat er iets met de verkopen was. Alles om die game te pushen.

    Ik kijk er overigens wel naar uit!

  6. 425 XP
    jamez's avatar

    Ik kreeg gisteren een mail van InsideGamer (ik wist niet eens dat ik ooit m’n email had gegeven aan dat bedrijf ik heb die website bijna nooit bezocht) ivm. een eenmalige actie voor Call of Duty AW (voor 51,50 euro).

    Toen had ik al het idee dat er iets met de verkopen was. Alles om die game te pushen.

    Ik kijk er overigens wel naar uit!

    Erge nog is dat zij hiermee reclame maken voor een PU abbo…Sinds dat ze gezamelijk in één gebouw zitten zijn het dikke maatjes 😛

  7. Redacteur - 2251 XP
    aarjen116's avatar

    als die gamers dat willen (en ik neem aan dat jij er ook een bent) speel dan black ops 2 !!!!! daar zit nieuwe shit in het verhaal is lekker. zombies is vernieuwd. en die half rts
    half fps missies ? als dat niet nieuw is dan weet ik het niet meer.

    Als geheel voelde Black Ops 2 weinig anders aan dan vorige Call of Duty’s. Waar het uiteindelijk allemaal om draait is de multiplayer en hier was op het gebied van gameplay gewoon niks nieuws. Als je naar Advanced Warfare kijkt, zie je wel dat de multiplayer gewoon heel anders speelt door het Exoskeleton.

  8. 1068 XP
    SkySurprise's avatar

    een ‘X’ aantal % minder verkopen wilt niet zeggen dat de game niet leuk is, eerder iets over de vooroordelen van de mainstream gamers tegenwoordig. Een beetje afwijking van het ‘gewone’ is gelijk een no go voor deze mensen.
    Ik baal daar wel van, want misschien is de game juist super tof.

    ik heb er in ieder geval zin in.

  9. 38 XP
    LightPhoenix's avatar

    Ik kreeg gisteren een mail van InsideGamer (ik wist niet eens dat ik ooit m’n email had gegeven aan dat bedrijf ik heb die website bijna nooit bezocht) ivm. een eenmalige actie voor Call of Duty AW (voor 51,50 euro).

    Toen had ik al het idee dat er iets met de verkopen was. Alles om die game te pushen.

    Ik kijk er overigens wel naar uit!

    Volgensmij is het tegenwoordig van de zelfde uitgever als Power Unlimited dus misschien dat ze zo aan je e-mail komen.

  10. 490 XP
    Goregash's avatar

    Vertrouwen is een beetje weg sinds ghost denk ik. Zal wel goed komen hoor. Elke game krijgt tegenwoordig eerst een jaar lang haat van de mainstream voordat er wat gebeurt.

  11. 63 XP
    Animale's avatar

    Call of Duty kan mij al tijden niet meer genoeg boeien om er 60 euro voor uit te geven. Naar mijn mening heeft CoD zijn prime time gehad en gaat het nooit meer zo groot worden als dat het was. Ook omdat andere shooters qua next gen ervaring veel beter uit de verf komen naar mijn mening. Nou gaan ze wel een nieuwe kant op met deze CoD door er een futuristisch sfeertje aan te geven maar naar mijn mening is CoD vergaande glorie.

  12. 449 XP
    HellFalcoN-'s avatar

    Call of Duty kan mij al tijden niet meer genoeg boeien om er 60 euro voor uit te geven. Naar mijn mening heeft CoD zijn prime time gehad en gaat het nooit meer zo groot worden als dat het was. Ook omdat andere shooters qua next gen ervaring veel beter uit de verf komen naar mijn mening. Nou gaan ze wel een nieuwe kant op met deze CoD door er een futuristisch sfeertje aan te geven maar naar mijn mening is CoD vergaande glorie.

    ik sluit me hier helemaal bij aan. ik heb CoD4 helemaal grijs gespeelt. ook omdat ik de 2 delen daarna mij niet konden bekoren Black Ops heb ik ook nog veel gespeelt alleen daarna ging het weer bergafwaarts voor mij. MW3 vond ik nog redelijk alleen andere games vond ik op dat moment beter en toen ik Black Ops 2 gespeelt had was ik er helemaal klaar mee want dat vond ik wel zo bagger. zowel singleplayer als multiplayer. dood met een kogel WTF leer op iemand mikken zonder te sprayen en die killstreaks zijn ook te nadrukkelijk aanwezig. dat heeft mij doen besluiten om Ghost al niet meer te halen ook omdat daar weer de nadruk op killstreaks en quickscopen ligt ipv de objectives en geen seconde spijt van gehad.

  13. 9118 XP
    Flaming_Kaiser's avatar

    Gamers willen iets anders na jarenlange copy paste cod,ik ga hem ieder geval proberen omdat ze nu de kant op gaan van unreal tournament-titanfall.

    Ik vond deze juist de eerste goed uitziende COD sinds jaren.

    ik sluit me hier helemaal bij aan. ik heb CoD4 helemaal grijs gespeelt. ook omdat ik de 2 delen daarna mij niet konden bekoren Black Ops heb ik ook nog veel gespeelt alleen daarna ging het weer bergafwaarts voor mij. MW3 vond ik nog redelijk alleen andere games vond ik op dat moment beter en toen ik Black Ops 2 gespeelt had was ik er helemaal klaar mee want dat vond ik wel zo bagger. zowel singleplayer als multiplayer. dood met een kogel WTF leer op iemand mikken zonder te sprayen en die killstreaks zijn ook te nadrukkelijk aanwezig. dat heeft mij doen besluiten om Ghost al niet meer te halen ook omdat daar weer de nadruk op killstreaks en quickscopen ligt ipv de objectives en geen seconde spijt van gehad.

    BO 2 was voor mij de laatste ik was er helemaal klaar mee maar AW geeft me juist een goed gevoel.

  14. 76 XP
    ThePSgamer's avatar

    Als CoD Advanced Warfare tegenvalt is de franchise officieel dood.

  15. 904 XP
    CrazyFunkyStyle's avatar

    ik sluit me hier helemaal bij aan. ik heb CoD4 helemaal grijs gespeelt. ook omdat ik de 2 delen daarna mij niet konden bekoren Black Ops heb ik ook nog veel gespeelt alleen daarna ging het weer bergafwaarts voor mij. MW3 vond ik nog redelijk alleen andere games vond ik op dat moment beter en toen ik Black Ops 2 gespeelt had was ik er helemaal klaar mee want dat vond ik wel zo bagger. zowel singleplayer als multiplayer. dood met een kogel WTF leer op iemand mikken zonder te sprayen en die killstreaks zijn ook te nadrukkelijk aanwezig. dat heeft mij doen besluiten om Ghost al niet meer te halen ook omdat daar weer de nadruk op killstreaks en quickscopen ligt ipv de objectives en geen seconde spijt van gehad.

    Ik heb COD4 ook helemaal kapot gespeeld. En zoals jij zegt heb ik toen WAW overgeslagen die daarna uitkwam, want die was echt heel slecht. COD4 blijft voor mij de beste shooter ooit op console. Geen overdreven killstreak zodat mensen blijven campen. Alle COD’s die zijn uitgekomen na COD4 zijn voortgeborduurd op dat spel. Niks innovatiefs meer.. alleen maar zo goedkoop mogelijk een nieuwe game uitbrengen en aan zoveel mogelijk mensen verkopen. Nu zijn ze op het punt gekomen dat ze daar de vruchten van werpen, veel minder pre-orders, mensen wachten wel tot het spel uitkomt om er überhaupt over na te denken om het spel te kopen. Als ze van COD4 een HD versie zouden maken voor de PS4, met gefixte servers die niet gehackt kunnen worden, dan herleef ik de jaren 2008, 2009 en 2010.

  16. 1870 XP
    R*forever's avatar

    MW1 was een vernieuwing van de fps
    MW2 was een MASTERPIECE
    BO1 was een verfrissing en shooter zonder trick gedoe, wager matches
    MW3 was al veel minder maar de spec ops was super verslavend, vooral die survival
    BO2 was de meest vernieuwde en competieve cod maar suckt echt voor dood. Het schieten voelde wel lekker aan. Zombies waren slecht..
    GHOSTS: was een disgrace naar de community toe
    AW: kan wel eens een enorme verassing worden! Het is fast phased , heeft de meeste vernieuwing, is de eerste zogezegde next gen titel, de mappen voelen goed aan. De guns voelen competief aan zoals in destiny maar dan in selectie… Jammergenoeg geen echte wapens , maar ze voelen goed aan. De exo survival ziet er zooooo goed uit.

  17. 4299 XP
    Peter01's avatar

    Als geheel voelde Black Ops 2 weinig anders aan dan vorige Call of Duty’s. Waar het uiteindelijk allemaal om draait is de multiplayer en hier was op het gebied van gameplay gewoon niks nieuws. Als je naar Advanced Warfare kijkt, zie je wel dat de multiplayer gewoon heel anders speelt door het Exoskeleton.

    daar heb je ook wel een punt, maar dat exoskelet lijkt me irritant. als er van elke kant een mongool aan kan komen ? dit is run n gun op een heel nieuw niveau

  18. 49 XP
    Reprise's avatar

    Vergeet niet dat COD nog steeds het grootste spel is qua omzet en pre order.

  19. 1439 XP
    VinnieWalker's avatar

    Alsnog is 40% een enorme daling, Reprise.

    Ik ben wel redelijk positief over de game en ben erg benieuwd hoe de recensies uiteindelijk zijn. Ik hoop stiekem op een recensie voordat de game uit komt, maar ik ben bang dat het embargo pas na de release wordt opgeheven.

  20. 280 XP
    DarkDevil's avatar

    Ik zat eerst zwaar te twijfelen om hem te pre-orderen maar uiteindelijk 2 weken geleden toch maar gedaan.
    Mocht hij tegenvallen dan in de kast zetten en nooit meer een CoD kopen.

  21. 449 XP
    HellFalcoN-'s avatar

    Vergeet niet dat COD nog steeds het grootste spel is qua omzet en pre order.

    oh ik dacht GTA maar zou best kunnen

  22. 1776 XP
    Scrappy-_-coco0's avatar

    call of duty advanced warfare heeft 40% minder pre orders dan cod ghost. en 70% minder als cod blops 2!

    Hoe kan je het nou in het eerste geval goed schrijven en een paar woorden alter fout? 🙂

  23. 49 XP
    Reprise's avatar

    oh ik dacht GTA maar zou best kunnen

    Ik omschrijf COD. niet een specifiek deel ervan.