Forum

Topic: youtube app / uploads

Anoniem's avatar

Ik krijg telkens de foutmelding
Er is een fout opgetreden tijdens communicatie met de server
Dit gebeurt elke keer als ik me probeer inteloggen op de youtube app
Of als ik een clip rechtstreeks naar youtube wil uploaden..
Heeft dit te maken met evt overbezetting van t netwerk vanwege de nieuwe update?

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

4 reacties

  1. 157 XP
    RRBFryslan's avatar

    Heb de app gedownload en vervolgens aangemeld, maar na een tijdje kapt de muziek zomaar en ben ik weer uitgelogd….
    (controller gaat na 10 minuten uit)

  2. 152 XP
    AnalogueDream's avatar

    Ik heb ook last van problemen met youtube-app. Sommigen kanalen geven een foutmelding en kan niet inloggen.
    Vanaf de telefoon (iPhone 4) kan ik wel super makkelijk en snel verbinding maken met de app en alles afspelen. Zelfs suggesties en geabboneerde kanalen doen het goed!

  3. 1870 XP
    R*forever's avatar

    1: het ligt niet aan jou
    2: de servers van psn waren gisteren overbelast daardoor dat sommige services moeilijk konden intrigeren met psn zelf
    3 kan een kleine bug zijn
    4 3x en je bent binnen, blijf proberen inloggen !
    5 ik heb ondervonden op share te duwen je in te Loggen. Als je de error krijgt terug naar share menu gaan… Waarom? Psn zoekt jouw account dat verbonden is.. Een communicatie fout betekent inloggen. Aanvraag inloggen betekent dat hij denkt dat je nog niet ingelogd bent..
    6 je kan maar een video uploaden per uur. Gisteren heb ik er 3 upgeload…

  4. 1068 XP
    SkySurprise's avatar

    1: het ligt niet aan jou
    2: de servers van psn waren gisteren overbelast daardoor dat sommige services moeilijk konden intrigeren met psn zelf
    3 kan een kleine bug zijn
    4 3x en je bent binnen, blijf proberen inloggen !
    5 ik heb ondervonden op share te duwen je in te Loggen. Als je de error krijgt terug naar share menu gaan… Waarom? Psn zoekt jouw account dat verbonden is.. Een communicatie fout betekent inloggen. Aanvraag inloggen betekent dat hij denkt dat je nog niet ingelogd bent..
    6 je kan maar een video uploaden per uur. Gisteren heb ik er 3 upgeload…

    Wow jij kan tellen.

    Ok grapje doei!