Forum

Topic: Shareplay PS4 spelers gezocht

Anoniem's avatar

Hoi Ps4 spelers!

Mocht iemand de nieuwe shareplay willen uitproberen en eventueel samen een potje willen gamen, voeg me toe!

PSN: nodenx22

Ofc, zal ik Nederlands chatten 😉

-snowy

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

8 reacties

  1. 846 XP
    Dju-Dju's avatar

    Welk spel?

  2. 33 XP
    snowleopard's avatar

    Welk spel?

    Vrij veel coop games via psplus gehad, verder hier nog een best redelijke verzameling games op de ps4 die vast wel coop gespeeld kunnen worden.
    Wilde vooral eigenlijk kijken hoe het werkt enzo, hoe bijv het beeldqualiteit is etc.

  3. 2623 XP
    saidddd93's avatar

    Vrij veel coop games via psplus gehad, verder hier nog een best redelijke verzameling games op de ps4 die vast wel coop gespeeld kunnen worden.
    Wilde vooral eigenlijk kijken hoe het werkt enzo, hoe bijv het beeldqualiteit is etc.

    Dat is geen antwoord op zijn gestelde vraag…

  4. 152 XP
    AnalogueDream's avatar

    Ik zou Killzone wel eens willen co-open. Standaard is dit online coop, werk dat dan ook met Share-Play?

  5. 8830 XP
    7th-son's avatar

    Ik zou Killzone wel eens willen co-open. Standaard is dit online coop, werk dat dan ook met Share-Play?

    Alleen games die je samen kunt spelen op 1 console.
    Je bekijkt immers het beeld wat de ander streamed. Het is niet dat ieder een volledig eigen scherm krijgt en ieder kan doen en laten wat die wilt

  6. 33 XP
    snowleopard's avatar

    Ai, sorry inderdaad heel onduidelijk zo van mij…

    Heb een hoop games via mijn japanse account gekocht, kan van veel niet echt een naam geven, zal toch proberen even een lijstje te schijven voor de duidelijkheid 🙂

    Zeker weten werkend via shareplay:
    – Random Japanse casual game (puzzle)
    – Watch Crunchyroll together (Somehow possible)
    – Fifa 14 (Niet mijn game, ook niet iets dat me interesseert, kan er wel altijd aan komen)
    – Escape plan (Japanse versie)
    – Flowery (Japanse versie)
    – Minecraft ps4 editie (een keertje gestart, neither mijn style)
    – Invokers Tournament Beta
    – Fez
    – Singstar (Free game, might be fun)
    – Pixeljunk shooter Ultimate
    – Pix the cat
    – Sportsfriends
    – Tiny Brains
    – Trine 2
    – Random Japanse dance game (sorry ;-;)
    – Hatsune miku concert show (Geen game, wel shareable)

    Not sure if shareplay works:
    – Black Flag DLC
    – Dust an elysian tail
    – Hotline Miami
    – Killzone
    – Infamous
    – Road not taken
    – Stick it to the man
    – Strider (Japanse versie)
    – Velocity 2x (Japanse versie)
    – 3 Japanse adventure games waarvan ik niet zeker ben of ze coop hebben via splitscreen, of uberhoubt multiplayer bevatten.

    Een hoop PSPlus games, sorry daarvoor, ook veel cd’s liggen, maar weet bijvoorbeeld van murdered soul suspect dat het zeker weten geen multiplayer bevat (jammer genoeg, best een toffe game).

    Voor iemand die Japanse games wilt proberen en/of samenspelen, ben ik je gast 😉

    Verder zou ik graag eens willen proberen hoe een game speelt als iemand anders host, maakt me vrij weinig uit welke game, wil alleen even meemaken hoe het werkt en eruit ziet 😀

    PSN: nodenx22

    Ben vrij veel online, altijd na 17 uur wel, stuur me maar een vriendschapsverzoek if interested!

    – Snowy

  7. Management - 1314 XP
    Dexter145's avatar

    Minecraft is helemaal niet te spelen via Share Play?

  8. 33 XP
    snowleopard's avatar

    Minecraft is helemaal niet te spelen via Share Play?

    Minecraft heeft splitscreen, neem aan dat je dan via de coop functie gewoon dit kunt spelen?

    Verder zoals ik schreef nog nooit shareplay gebruikt… dit is wat ik aanneem dat werkt door de shared screen of splitscreen in deze games.