Forum

Topic: DS4 Gebruiken met remote play

Anoniem's avatar

Kan iemand mij helpen.

Ik ben er achter gekomen dat het mogelijk is om de DS4 te gebruiken tijdens de remote play, maar…………………………….

Zodra ik ingelogd ben op de ps4 met mijn eigen account, en ik met de vita druk op ps4 koppeling gaat het over na remote play en gaat mijn DS4 uit.

Als ik vervolgens de DS4 aanzet, en koppel aan mijn eigen account, dan gaat de remote play weer uit! Echter, en nu komt het. Als ik de DS4 aanzet, en koppel aan mijn user1 account ( die helemaal leeg is en nooit gebruikt word). dan werkt mijn controller wel op de vita!

Hoe kan dit, en wat doe ik verkeerd.

Zou iemand mij simpel en duidelijk uit kunnen leggen wat ik verkeerd doe, en hoe het wel moet. graag vanaf het begin en stap voor stap

BVD, Als dit werkt weet ik zeker dat mijn vita weer uren gaat maken!

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

5 reacties

  1. Management - 1314 XP
    Dexter145's avatar

    Wat ik gelezen heb is het alleen mogelijk als je op je PS4 en PS Vita allebei op een ander account zit.

  2. 101 XP
    Nick299's avatar

    oftwewel, hier hebben we dus helemaal niks aan. dat user account van mij is helemaal leeg, en er zit geen ps plus op dus kan niet online. waardeloos!

  3. 101 XP
    Nick299's avatar

    Niemand??? kunnen we niet een gezamelijke klacht indienen bij ps? Ik heb dit ook gevraagd op de fb pagina van fb. maar daar kreeg ik ook het std berichtje terug dat daar de remote niet voor bedoeld is. nou me REET, want ze hebben zelf laten zien dat het via een guest account wel mogelijk is. dan is het toch een kwestie van de software aanpassen en dan moet het lukken toch??

    Echt jammer dit, me vita zou een stuk mee gebruikt worden anders.

  4. 545 XP
    Senor el Tigre's avatar

    Nee kan niet, einde. Je kan klagen bij Sony maar discussiëren of het werkt heeft geen nut want het kan gewoon niet. Denk dat Sony liever wil dat je een Sony smartphone koopt van €600 dan de Vita voor Remote Play.

  5. 904 XP
    CrazyFunkyStyle's avatar

    Nee kan niet, einde. Je kan klagen bij Sony maar discussiëren of het werkt heeft geen nut want het kan gewoon niet. Denk dat Sony liever wil dat je een Sony smartphone koopt van €600 dan de Vita voor Remote Play.

    Of een Z2 tablet voor €250. Werkt veel beter dan een Vita.