Forum

Topic: USB Stick (PS$4)

Anoniem's avatar

Hallo iedereen,

Ik heb een vraagje?
Weet iemand welke USB stick goed geschikt is voor de PS4??? had er vandaag 1 gekocht maar die doet het niet want hij geeft aan bestandsysteem word niet ondersteund!
Ik hoop dat iemand mij kan helpen hiermee….

Mvg
Dylan

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

10 reacties

  1. 1150 XP
    DarkElement's avatar

    Dan moet je hem formatteren in FAT32 formaat ipv NTFS. Elke usb stick is geschikt.

  2. 50 XP
    Dylan1812's avatar

    Heb ik ook gedaan! Is 64 GB misschien te groot voor de PS4?

  3. 322 XP
    WippertNL's avatar

    …zelfs mijn 2TB HDD met muziek werkt!

  4. 50 XP
    Dylan1812's avatar

    Ik snap ook niet waarom die hem niet pakt! Ik hoef ook niks speciaal te installeren ofzo?

  5. 393 XP
    Dj_Kramer's avatar

    je moet een map maken met Music op de root. en daar je muziek in doen.
    dan zou die het gewoon moeten doen

  6. 3812 XP
    PBJ85's avatar

    Stap 1: back up alle bestanden van de stick op je C schijf of waar je ook maar wilt op je PC. als je de stick gaat omzetten van NTFS naar FAT3-32 worden alle bestanden op de stick verwijderd!!!!!

    Stap 2: als je stick NTFS is geformatteerd maak hem dan een FAT-32 indeling. gebruik je Windows 7 dan is her een handleiding: klik. Onthou wel dat je geen bestande groter dan 4 BG op de stick kan zetten!!!!

    stap 3: je hebt nu een complete lege stick. maak in de F:\ (of welke naam je stick ook mag hebben) een map met de naam “MUSIC” aan.

    stap 4: Kopieer alle bestanden terug vanuit je Back-up naar de stick. en plaat alle muziek bestanden onder muziek.

  7. 248 XP
    KingOfPop1981's avatar

    Exfat kan je ook gebruiken. Grootte maakt niet uit. Heb er zelf 1TB extern aan hangen.

  8. 262 XP
    dnmw2705's avatar

    Ik weet dat het toch niet gaat gebeuren.. maar zo’n zelfde functie met Spotify zou nog idealer zijn dat nu met de USB.. helaas zit Sony Music Unlimited in de weg…

  9. 2 XP
    Lut1nho's avatar

    Ik heb gewoon een 64gb van een beunmerk. Fat32 formatteren en hij werkt gewoon…

  10. Anoniem -
    145.133.113.xxx's avatar

    @Dylan1812: je kan alleen usb-s met 2,4,8 gb usb-s gebruiken