Forum

Topic: PSN store PS3 Kaduuk?

Anoniem's avatar

Van de week probeerde ik de PS store 3 keer op te starten om een Halloween deal (How to survive) binnen te halen, maar alle 3 de keren crashte te store. De laatste keer was het zo dat de PS3 bij het opnieuw opstarten de HDD op beschadigingen moest controleren.

Als ik nou het Playstation Blog bekijk, zie ik dat ik daar lang niet de enige in ben. (VB: http://community.eu.playstation.com/t5/PSN-Support/Playstation-store-freezes-on-ps3/td-p/22505617/page/23)

Mijn vraag nu, zijn er hier ook die dat probleem hebben en die dat zelf opgelost hebben? Van Sony zie ik nog niet echt een reactie waar ik wat mee kan…

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

11 reacties

  1. 2015 XP
    WJayW's avatar

    Ik ondervond hetzelfde van de week, heb het daar verder maar bij gelaten en niet meer geprobeerd… was ook eigenlijk onder de veronderstelling dat de firmware updates het issue zouden verhelpen, maar zoals ik al zei… heb het niet meer geprobeerd.

  2. 339 XP
    ss2pascal's avatar

    bij mij was het zelfs zo erg dat hij de beschadigde sector van het weekend niet kon herstellen.
    Enige mogelijkheid was om te formatteren. tot 3x aan toe dit geweigerd en opnieuw proberen te herstellen.
    Helaas ging dat niet meer en toen maar gekozen om te formateren 🙁
    Moet weer 1,5 TB opnieuw downloaden helaas.

  3. 389 XP
    Suugie's avatar

    Dit komt doordat het netwerk overbelast was omdat iedereen massaal de PS4 firmware downloaden en gelijk share play gingen doen.
    Er waren gisteren wel meer storingen op het PSN.
    Shareplay deed hij bij sommige niet en online gamen bij sommige ook niet.

  4. 2015 XP
    WJayW's avatar

    Dit komt doordat het netwerk overbelast was omdat iedereen massaal de PS4 firmware downloaden en gelijk share play gingen doen.
    Er waren gisteren wel meer storingen op het PSN.
    Shareplay deed hij bij sommige niet en online gamen bij sommige ook niet.

    Lijkt me stug, gezien mijn laatste keer dat ik de store opende zaterdag was en de nieuwe firmwares pas vanaf dinsdag live gegaan zijn.

  5. 126 XP
    WizzNL's avatar

    Dit heeft vrij weinig met de release van de firmware, kijk voor de grap eens op www.allestoringen.nl hoevaak er alleen al in oktober incidenten mbt PSN zijn geweest ( 27 incidenten enkel in oktober ).

  6. 3812 XP
    PBJ85's avatar

    voor iedereen met problemen.
    Je kan ook je content aanschaffen via de website van de SEN ( K L I K

    ff inloggen met je PSN\SEN account en je kan dan gewoon van alles aan schaffen.
    als het goed is staat hij gelijk in je download lijst als je je PS3 weer aanzet. (was wel bij mij het geval met diverse demo’s)

  7. 241 XP
    Squidward's avatar

    voor iedereen met problemen.
    Je kan ook je content aanschaffen via de website van de SEN ( K L I K

    ff inloggen met je PSN\SEN account en je kan dan gewoon van alles aan schaffen.
    als het goed is staat hij gelijk in je download lijst als je je PS3 weer aanzet. (was wel bij mij het geval met diverse demo’s)

    Da’s waar ook. Voor het downloaden hoef je natuurlijk ook niet in de store te zijn. Heb wel eens eerder wat via de site gekocht, en dat dan via de store gedownload.
    Thanks voor de tip 🙂

    bij mij was het zelfs zo erg dat hij de beschadigde sector van het weekend niet kon herstellen.
    Enige mogelijkheid was om te formatteren. tot 3x aan toe dit geweigerd en opnieuw proberen te herstellen.
    Helaas ging dat niet meer en toen maar gekozen om te formateren 🙁
    Moet weer 1,5 TB opnieuw downloaden helaas.

    That sucks 🙁

  8. 3812 XP
    PBJ85's avatar

    Graag gedaan okto!

  9. 631 XP
    NuckChorris.. ^_^'s avatar

    Heb er ook een aantal keren last van gehad 2 dagen geleden. Store opende gewoon normaal, maar alleen het topbalkje laadde goed in. De rest v/h scherm was er niet. PS3 loopt precies op dat moment vast en dan moet je em opnieuw opstarten. Krijg je als dank ook nog een harde schijf check. ^_^ Great job there Sony.

    Check de Store vanavond wel ff als ik eraan denk om te kijken of dit probleem nog aanwezig is of niet. Hopelijk loopt me PS3 dan niet weer vast. ^_^

  10. 210 XP
    Jokerfanhenders's avatar

    Keb helaas het zelfde probleem

  11. 9118 XP
    Flaming_Kaiser's avatar

    Even de store mijden denk ik dan maar 😛