Forum

Topic: De ps3 store doed het weer Woehoe

Anoniem's avatar

zojuist de melding gekregen bij het opstarten van de ps3 dat er een update voor de ps3 store is geïnstalleerd dus voor degene net zoals mij die geen zin hebben om via de browser games te zoeken of te kopen.
of voor mensen die geen ps plus (automatisch updaten) hebben,
of bang zijn dat hun ps3 crashed.
eerst keer duurde het wel 5 seconden met laden dus schrik niet.

fijn weekend iedereen.

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

8 reacties

  1. 389 XP
    Suugie's avatar

    Kleine tip:
    *doet

  2. 608 XP
    The_ghostmen's avatar

    Kleine tip:
    *doet

    nog een ding
    http://proflavio.com/wp-content/uploads/2014/04/mierenneuken.jpg

  3. 1789 XP
  4. 389 XP
    Suugie's avatar

    haha oke sorry

  5. 904 XP
    CrazyFunkyStyle's avatar

    nog een ding
    http://proflavio.com/wp-content/uploads/2014/04/mierenneuken.jpg

    Nee verbeteren helpt jou alleen maar. Ik vind het namelijk vrij ernstig als jij DOED schrijft.

    Ga zo door Suugie!

  6. 608 XP
    The_ghostmen's avatar

    Nee verbeteren helpt jou alleen maar. Ik vind het namelijk vrij ernstig als jij DOED schrijft.

    Ga zo door Suugie!

    waar maak je je druk om Crazy.
    dit is nou de reden dat ik tegenwoordig minder op de site zit al dat geklaag altijd.
    zoek een vriendin (of vriend) en doe wat met je leven.
    dat jij dit ERNSTIG vind Crazy woehoe.

    om nog even te reageren op suugie ik wist dat ik een fout had gemaakt maar je kunt na het posten niet de titel aanpassen.
    leuk dat hij nog netjes reageerde en niet gelijk begint te beledigen of te schelden.

  7. 241 XP
    Squidward's avatar

    Of het nou wel of niet foutloos gespelt is, de inhoudt van het bericht is corekt.

  8. 608 XP
    The_ghostmen's avatar

    Of het nou wel of niet foutloos gespelt is, de inhoudt van het bericht is corekt.

    precies