Forum

Topic: PS3 Unreal Tournament III assasins greed

Anoniem's avatar

Hee

Wat vinden jullie van de Game’s?

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

13 reacties

  1. 421 XP
    Rhox's avatar

    UT3 rocks!!
    Kan je samen met de PC mensen via’t net spelen 🙂

  2. 72 XP
    Ubii's avatar

    UT3: Leuk, maar teveel LAG en te weinig spelers. (Kon 1 van de beste shooters worden in de laatste paar jaar imo).

    Assassin’s Creed: Leuk, wel weinig afwisseling, mooie graphics.

    @Rox

    Sinds wanneer kan dat? Toen ik hem in Januari had (US versie) kon dat namelijk niet. Of je bedoelt de muisoptie, maar dat is een muis op de ps3. Pc versie is namelijk een stuk sneller, dus lijkt me sterk dat ze bij elkaar in spelen.

  3. 454 XP
    arwin1993's avatar

    UT3 ging bij mij heel snel vervelen had hem geruild voor moterstorm maar niet echt veel gedaan had niet echt last van lag ofzo maar was niet echt mijn ding denk.Af en toe nog wel grappig als ik cod4 zat ben.

  4. 209 XP
    Xemurai's avatar

    Assassin’s Creed is echt vette shit. Het speelt als een droom, en hoewel de missies niet zoveel afwisseling bieden vondt ik het een ENORM vette ervaring.

    Alleen het einde is zooo afgeraffeld opeens, het hele plot van het verhaal had ik achteraf niet willen weten. Maar goed 🙂

  5. 704 XP
    Boemtje's avatar

    Ik denk da ik ze alle 2 koop. Weeten jullie nog ander vette games .(geen Cod4 e gta want die heb ik al:P)

  6. 72 XP
    Ubii's avatar

    Ik zal je zeggen. Koop geen UT (als je online wil). Het is echt heel erg rustig geworden daar.

    Koop wel Soul Calibur 4, wacht op Resistance 2. En AC is ook een aanrader als je mijn minpunten (vorige post) niet te erg vind

  7. 3 XP
    BtotheJ's avatar

    Ik heb ze allebei, en over allebei ben ik tevreden.

  8. 454 XP
    arwin1993's avatar

    Ik zal je zeggen. Koop geen UT (als je online wil). Het is echt heel erg rustig geworden daar.

    Koop wel Soul Calibur 4, wacht op Resistance 2. En AC is ook een aanrader als je mijn minpunten (vorige post) niet te erg vind

    vergeet socom niet 😉

  9. 8 XP
    Bladian's avatar

    Geen idee of het in je smaak valt, maar eh MGS4?

  10. 72 XP
    Ubii's avatar

    vergeet socom niet 😉

    Alleen als je super SOCOM-fanboy bent, koop je hem. Beelden ervan zuigen voor mensen die iets geven om cijfers en de PU goed vinden: Zij gaven SOCOM een verwachtingswaarde van 6, Killzone een 9 dacht ik en R2 een 8,5. Maarja.. Ik denk dat iedereen wel met filmpjes en screenshots kan zien hoe lelijk het is.

  11. 454 XP
    arwin1993's avatar

    Alleen als je super SOCOM-fanboy bent, koop je hem. Beelden ervan zuigen voor mensen die iets geven om cijfers en de PU goed vinden: Zij gaven SOCOM een verwachtingswaarde van 6, Killzone een 9 dacht ik en R2 een 8,5. Maarja.. Ik denk dat iedereen wel met filmpjes en screenshots kan zien hoe lelijk het is.

    vind het nog wel meevallen wil deze socom zeker proberen.Vind het er zelf niet slecht uit zien..

  12. 209 XP
    Xemurai's avatar

    vind het nog wel meevallen wil deze socom zeker proberen.Vind het er zelf niet slecht uit zien..

    Mee eens, en ik ben absoluut geen Socom fan. Ook ik zou graag deze game willen spelen 🙂

  13. 72 XP
    Ubii's avatar

    Ik ben vanaf SOCOM t/m SOCOM III een hele erge SOCOM fanboy geweest, maar toen ik eenmaal andere games probeerde kwam ik erachter dat SOCOM eigenlijk helemaal niet zo goed is.

    [ame=”http://nl.youtube.com/watch?v=6sl_bbigC9w&NR=1″]YouTube – Socom Confrontation NEW GAMEPLAY[/ame]

    Die graphics kunnen echt lang niet op tegen Resistance 2 en Killzone 2. Daarbij ziet het er helemaal niet realistisch uit hoe ze lopen, wapens vasthouden.