Forum

Topic: PlayStation Vita Network problemen

Anoniem's avatar

Hoi allemaal,
Ik heb een PlayStation Vita, maar sinds de update naar 3.30 kan ik niks meer met PSN. Ik krijg heel de tijd foutmeldingen.
Weet iemand hoe ik dit kan verhelpen? Ik heb al geprobeerd contact op te nemen met Sony, maar die wil me niet helpen.

Deze problemen zijn al sinds 1 oktober om precies te zijn!

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

5 reacties

  1. 1789 XP
    Wesley_PS's avatar

    sinds 1 oktober, en je hebt niet de moeite genomen om met Sony te bellen?

  2. 802 XP
    phinal's avatar

    Misschien even proberen om je vita terug te zetten naar fabrieksinstellingen?
    BTW: vergeet niet om backups van je gamesaves op je pc te zetten

  3. 33 XP
    snowleopard's avatar

    Probeer de 3g functie of mobielle data uitzenden als wifi en daarmee in te loggen, kun je routerproblemen uitsluiten. En zag deze topic ook op de aniway site, hai again. :3

  4. 802 XP
    phinal's avatar

    Probeer de 3g functie of mobielle data uitzenden als wifi en daarmee in te loggen, kun je routerproblemen uitsluiten. En zag deze topic ook op de aniway site, hai again. :3

    Ik wist niet dat de aniway site een forum had….. Hoe heb ik zoiets kunnen missen??

  5. 33 XP
    snowleopard's avatar

    Ik wist niet dat de aniway site een forum had….. Hoe heb ik zoiets kunnen missen??

    Haha, je mist een van de grootste anime community’s, zeer handig voor con’s en kortingscodes soms 😉