Forum

Topic: posters

Anoniem's avatar

hee
bij sommige (game) winkels heb je wel eens posters van games hangen he (bijv bij gta was dat zo) maar nu vraag ik me af kan je die posters gewoon ergens kopen ofso? en hoe kan je er anders aan komen ?
alvast bedankt(h)

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

38 reacties

  1. 1386 XP
    Redd's avatar

    Vaak zit het bij de game of meestal de Collectors Edition van de game.

    Wat ze bij winkels hebben hangen is voor promotiedoeleinden, ik vermoed dat ze die krijgen zodra een nieuwe game binnenkomt?

    Geen idee waar je ze kan kopen, eerlijk gezegd. Afgezien van logische plekken als eBay en marktplaats. 😉

  2. 704 XP
    Boemtje's avatar

    Bedoel je van die groote posters die ze bij winkels hebbe? DIe kanje gewoon vraagen 9 van de 10 x krijg je die gwn me

  3. Redacteur - 1887 XP
    GlobalSoldier's avatar

    Dat vraag ik me soms ook af… Meestal bij special editions krijg je een net iets kleinere en andere poster, meestal kleiner:p.

  4. 200 XP
    bokito007's avatar

    ja van die grote ja 😛

  5. 200 XP
    bokito007's avatar

    als de soul calibur 4 poster er hangt (als die komt, wat vast wel zo is ?) vraag ik wel of ik hem mag als ze m weg doen

  6. 896 XP
    WoofeR's avatar

    je ken het ook vragen ja… maar wat je ook ken doen, meestal bij free record shop ken je zulke posters ook kopen, meestal hebben ze een rek staan met posters…

  7. 200 XP
    bokito007's avatar

    ja weet ik bij die in zaandam ( woon ik indebuurt) hebben ze alleen van vrouwen, en melige posters, maar niet van bijv gta

  8. 1386 XP
    Redd's avatar

    Heel erg offtopic, maar Bokito, vertel me alsjeblieft dat je niet die nickname hebt door die ontsnapte aap. :p (Die heet toch zo? :p )

  9. 209 XP
    Xemurai's avatar

    Waarschijnlijk wel. En dan 007 erachter om het af te maken, omdat James Bond nou eenmaal een aap is 😀 Maar dat is mijn theorie…

  10. 257 XP
    Joost's avatar

    Ik heb mijn hele kamer vol met gameposters, ik kreeg er een aantal bij de Power Unlimited en Playstation magazine. Vaak zat er dan 1 aan de achterkant en voorkant. dan kocht ik soms zelf nog een keer de Power Unlimited of Playstation magazine en dan hield ik de postr en verkocht ik het tijdschrift:p

    Laatst kreeg ik een folder van de Game Mania dat je 2 gratis posters kon afhalen met een bonnetje dat bij de folder zat. Heb ik de volgende dag gelijk gedaan. Waren van die hele grote posters van God of War en Condemned 2.
    Ook hadden ze bij de Gameshop een aantal poster liggen die je gratis mocht meenemen.

    Beide top winkels! Ben blij met mijn posters!

    Dus, het is gewoon geluk of koop een keer een tijdschrift met poster erbij!

  11. 72 XP
    Ubii's avatar

    Die van de PU zijn klein. En het is heel grappig als je tijdschriften gaat verkopen.

  12. 200 XP
    bokito007's avatar

    Ik heb me naam idd van die aap 🙁 ; rond die tijd maakte ik een account aan op een andere site en toen wou ik bokito, maar die was bezet dus maar 007 erachter. En nu doe ik het omdat ik het dan tenminste niet vergeet 😛
    On-toppic:
    bedankt voor de reacties, ik ga het vragen bij de winkels als ik in de stad ben 😀

  13. 1386 XP
    Redd's avatar

    In de OPM zitten ook posters, maar dan dus wel wat kleiner. (past tenslotte in een magazine :p )

  14. 515 XP
    patrickvanloosbroek's avatar

    heb nog nooit gehoord van playstation magazine

    heb ik niet gezien in de benelux(tijdschrifenwinkel in mijn dorp)

  15. 1553 XP
    Roytjuh's avatar

    Dat is volgensmij dat Engelse blad dat ook bij de Bruna is. Maar vind 8 euro te duur :p

  16. 257 XP
    Joost's avatar

    Dat is volgensmij dat Engelse blad dat ook bij de Bruna is. Maar vind 8 euro te duur :p

    nee is gewoon nederlands/belgisch blad. En k koop em voor 5 met poster en dan aan een vriend voor 2 euro ofzo.

  17. 209 XP
    Xemurai's avatar

    In de OPM zitten ook posters, maar dan dus wel wat kleiner. (past tenslotte in een magazine :p )

    Zitten er nu werkelijk posters in? Eerder waren het artwork pagina’s die je er zelf uit moest scheuren (iets wat ik zowieso niet graag doe).

  18. 257 XP
    Joost's avatar

    Zitten er nu werkelijk posters in? Eerder waren het artwork pagina’s die je er zelf uit moest scheuren (iets wat ik zowieso niet graag doe).

    Zitten deze maand geen posters bij. Volgende editie komt 25 augustus.

  19. 704 XP
    Boemtje's avatar

    ze geefen e gwn weg heb stuk of 5 gehad

  20. Redacteur - 1887 XP
    GlobalSoldier's avatar

    Ik heb mijn hele kamer vol met gameposters, ik kreeg er een aantal bij de Power Unlimited en Playstation magazine. Vaak zat er dan 1 aan de achterkant en voorkant. dan kocht ik soms zelf nog een keer de Power Unlimited of Playstation magazine en dan hield ik de postr en verkocht ik het tijdschrift:p

    Laatst kreeg ik een folder van de Game Mania dat je 2 gratis posters kon afhalen met een bonnetje dat bij de folder zat. Heb ik de volgende dag gelijk gedaan. Waren van die hele grote posters van God of War en Condemned 2.
    Ook hadden ze bij de Gameshop een aantal poster liggen die je gratis mocht meenemen.

    Beide top winkels! Ben blij met mijn posters!

    Dus, het is gewoon geluk of koop een keer een tijdschrift met poster erbij!

    Waar kan ik abonneren op PLaystation magazine??

  21. 1553 XP
  22. 257 XP
    Joost's avatar

    Waar kan ik abonneren op PLaystation magazine??

    Zitten niet zo heel vaak een poster bij hoor(OPM heeft een zomerstop en hebben 11 nummers per jaar). Misschien 3x per jaar dat er een poster bij zit. Dus daar moet je geen abbo voor nemen. Ik vind het blad verder ook leuk om te lezen hoewel ze wel soms net tÊ kirtisch zijn en het plezier van gamen een beetje vergeten.

    Als je van Playstation Magazine nr 78 nabesteld heb je er een vette GTA IV poster bij. Mijn advies: bestel heb dan 2x na want hij heeft 2 mooie kanten 😉

    Als je ze graag wilt kan ik er wel een foto van maken 😉

    Hetzelfde geld voor de Power Unlimited. Zitten ook niet vaak posters bij. Schijnt erg duur te zijn om te maken.

  23. 72 XP
    Ubii's avatar

    Waarom denk je dat posters in de winkel duurder zijn dan een PU?

  24. Redacteur - 1887 XP
    GlobalSoldier's avatar

    Zitten niet zo heel vaak een poster bij hoor(OPM heeft een zomerstop en hebben 11 nummers per jaar). Misschien 3x per jaar dat er een poster bij zit. Dus daar moet je geen abbo voor nemen. Ik vind het blad verder ook leuk om te lezen hoewel ze wel soms net tÊ kirtisch zijn en het plezier van gamen een beetje vergeten.

    Als je van Playstation Magazine nr 78 nabesteld heb je er een vette GTA IV poster bij. Mijn advies: bestel heb dan 2x na want hij heeft 2 mooie kanten 😉

    Als je ze graag wilt kan ik er wel een foto van maken 😉

    Hetzelfde geld voor de Power Unlimited. Zitten ook niet vaak posters bij. Schijnt erg duur te zijn om te maken.

    Ja, kan je er dan een misschien een foto aub van maken? Thanks voor de overige info;):D
    Is dat goedkoop? €79,95 voor een Jaarabonnement op het OPM + Metal gear solid??? Profiteer ik daar veel van, want als ik daar veel mee profiteer ga ik proberen mijn broers/ouders over te halen hem te kopen:p

  25. 576 XP
    Gunpowder's avatar

    http://img140.imageshack.us/img140/5733/gtaposterrp6.jpg
    http://img501.imageshack.us/img501/5917/gtaposter1wf0.jpg
    Deze bedoelt Joost denk ik 🙂

  26. Redacteur - 1887 XP
    GlobalSoldier's avatar

    Die zijn wel dope:D, maar ff terug op mijn vraag. Als ik abonneer op het PlayStation magazinevoor €79,95 + Metal Gear solid 4. En dan is het nog een jaarabonnement. Is dat goedkoop???

  27. Management - 1314 XP
    Dexter145's avatar

    Die zijn wel dope:D, maar ff terug op mijn vraag. Als ik abonneer op het PlayStation magazinevoor €79,95 + Metal Gear solid 4. En dan is het nog een jaarabonnement. Is dat goedkoop???

    Officieel PlayStation Magazine is hÊt maandblad voor PS2, PSP en PS3. Elke maand geleverd met exclusieve, speelbare PS2-demo dvd.

    Moet je nou met een PS2 demo dvd :S

  28. 3889 XP
    vinnie1234's avatar

    heb er net zo gorote gekocht van GTA:P

    gewoon beetje markplaats af zoeken:P
    en Ebay ook handig:)
    daarnaast kan je ook gewoon bij winkels vragen

  29. 72 XP
    Ubii's avatar

    Ja, kan je er dan een misschien een foto aub van maken? Thanks voor de overige info;):D
    Is dat goedkoop? â‚Ŧ79,95 voor een Jaarabonnement op het OPM + Metal gear solid??? Profiteer ik daar veel van, want als ik daar veel mee profiteer ga ik proberen mijn broers/ouders over te halen hem te kopen:p

    Met een OPM val je in slaap. Power Unlimited is veel gelul, maar wel leuk om te lezen.

  30. 257 XP
    Joost's avatar

    @ Gunpower, ik ga niet die 2 foto’s quoten, maar die bedoel ik inderdaad;)

    Een los nummer van Playstation Magazine kost 4,95 zonder PS2 demo disc. Ze zeggen dat vanaf augustus of september een Blu-Ray demodisc bij het blad zal zitten. Dit is vooral handig voor onze Belgische zuiderburen aangezien daar een download limiet geldt.

    De Power Unlimited is niet echt een nieuwsblad, OPM probeert ook nieuws te brengen wat je vaak toch al weet. Power Unlimited is erg leuk om te lezen en zijn wat minder kritisch dan OPM.

    Ik zou zeggen, koop ze allebei is en vergelijk en vergekijk welke je leuker vindt;)

  31. 1402 XP
    Selec1's avatar

    Ik ben ooit wel een internet site tegen gekomen waar users plaatjes maakte op poster formaat en die je dan kon kopen. Of je moest ze zelf uit printen, ik weet het niet meer.

    Ik ben er ook op zoek naar geweest en je vindt (bijna) helemaal niks. Je hebt meer kans op ebay en marktplaats. Maar dan zit je weer met verzendkosten (voor een poster van een paar euro…)

    Als je een abonnement wilt zou ik voor OPM gaan. PU is kinderachtig. OPM heeft vaak exclusieve dingen en is serieus. Ik vind het een fijn blad. De website is alleen een rommel.

  32. 72 XP
    Ubii's avatar

    bedoel je www.deviantart.com ?

  33. 576 XP
    Gunpowder's avatar

    … Ze zeggen dat vanaf augustus of september een Blu-Ray demodisc bij het blad zal zitten. Dit is vooral handig voor onze Belgische zuiderburen aangezien daar een download limiet geldt.

    Volgens mij komt dat in September, Augustus hebben ze geen uitgave toch? Wou vanmiddag ff naar de winkel om hem te halen, toen bedacht ik me ineens..
    OPM is een goed blad, PU kocht ik toen ik nog een kid was 🙂

  34. 72 XP
    Ubii's avatar

    Ik vind OPM inderdaad serieuzer maar je moet het leuk vinden om te lezen. PU vind ik persoonlijk leuker, omdat ze het voor mij op een leukere manier vertellen.

  35. 257 XP
    Joost's avatar

    OPM is serieuzer, naar mijn idee iets tÊ. Power Unlimited is meer allemaal ongein maar wel leuk om te lezen. De (p)reviews zijn wel serieus, maar met een beetje humor.

  36. 896 XP
    WoofeR's avatar

    OPM en PU ken je eigenlijk niet zo goed vergelijken, aangezien OPM alleen gericht is op de consoles van Sony, de PS2-PS3-PSP, en de PU op alle consoles…

    in opzicht van de reviews en dergelijk sluit ik me bij jullie aan, OPM is serieuzer als PU. Heb altijd de PU wel leuk gevonden omdat het makkelijk weg leeste en er veel humor in zit…

  37. 576 XP
    Gunpowder's avatar

    leeste

    Las, verbeter je alleen, no offense 😉

  38. 257 XP
    Joost's avatar

    Het is ook dat de Power Unlimited vooral het aspect ‘plezier’ behandeld. Bij de OPM leggen ze uitgebreid uit waar de game over gaat, wat de bedoeling is een beetje het verhaal enzo. Als ik een review in de OPM lees weet ik vaak meer dan de helft al.

    De PU behandeld ook dit soort zaken, maar minder. Ik lees zo nog altijd beide met veel plezier!:)