Forum

Topic: heb internet plus bellen wil nat3 to nat 2 veranderen wat zijn de gevolgens

Anoniem's avatar

heb internet plus bellen wil nat3 to nat 2 veranderen wat zijn de gevolgens

kan je dan nog bellen met de router kan je dan nog intereten en heb je dan nog gerantie

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

10 reacties

  1. 1386 XP
    Redd's avatar

    Ik zou dat gewoon even navragen bij je ISP. (Of je ouders even laten doen)

    Het enige wat je doet met veranderen van je NAT type is poorten doorsturen op je router, kan me eigenlijk niet voorstellen dat het voor conflicten kan zorgen voor je telefonie.. dat kan ik je alleen zeker niet garanderen.

    Dat je garantie komt te vervallen lijkt me ook erg onwaarschijnlijk.

  2. 515 XP
    patrickvanloosbroek's avatar

    wat is ISP

  3. 576 XP
    Gunpowder's avatar

    Internet Service Provider, oftewel je internet maatschappij…

  4. 515 XP
    patrickvanloosbroek's avatar

    , kan me eigenlijk niet voorstellen dat het voor conflicten kan zorgen voor je telefonie.. dat kan ik je alleen zeker niet garanderen.

    Dat je garantie komt te vervallen lijkt me ook erg onwaarschijnlijk.

    wie weet dat zeker

  5. 1386 XP
    Redd's avatar

    Ik zeg net dat ik het niet zeker weet, dus dat vind ik een beetje een rare vraag? 😉

    Degene die het wel weet is je ISP. 😀

  6. 515 XP
    patrickvanloosbroek's avatar

    soryy

    ik heb kpn gemaild en nu wachte wachte en wachte als de gerantie vervaalt mocht het niet van mijn vader

  7. 72 XP
    Ubii's avatar

    Klantenservice van KPN is nou niet zo geweldig te noemen 😀

  8. 515 XP
    patrickvanloosbroek's avatar

    dus lang wachten

  9. 548 XP
    PotAFluX's avatar

    Ik zelf heb Planet Internet Plus Bellen Comfort(nu KPN Internet Plus Bellen nogwat)

    Anyway De garantie valt niet zo ver ik weet met ports openen zelf heb ik ook ports geopend voor mijn PS3(niet veel verschil maar alsnog)

    Je kan ook je router in stellen in uPnP modus waardoor je meestal in NAT type 2 zit dat heb ik gedaan hopelijk helpt dit 😀

    (ik wil van KPN/Planet af trouwens 😛 kut Internet Provider)

  10. 1386 XP
    Redd's avatar

    Klantenservice van KPN is nou niet zo geweldig te noemen 😀

    Valt best mee, alleen mailen heeft vaak weinig zin. :p

    In any case, ik wil ook van ‘planet’ af.. Bagger ISP.
    Maar goed, wie durft er tegenwoordig nog over te stappen met het risico 2 maanden zonder te zitten? 😡 Ik ga namelijk niet een korte tijd 2 abbonementen betalen. :p